Østfold : Hvem skal til Valdres?

Anbefalte innlegg

Er det noen Østfoldinger som har tenkt seg oppover 1.mai?

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=17918

 

 

Om det er flere som tenker å dra oppover kan vi jo ta turen oppover sammen. Jeg regner med å dra og vet flere har tenkt å ta en tur også. For min del blir det nok å kjøre på lørdag og bli til søndag. Noen flere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

satt å prata med en kompis om å bli med oppover nå.. men hvor langt er det egentlig ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nøyaktig hvor langt det er vet jeg ikke, men tipper 25-30 mil eller noe der omkring.. Jeg for min del syns ikke det er noen avskrekkende avstand, er vant med å kjøre til lillehammer èn gang i mnd ( ca.30mil ) og bruker da ca. 3-3,5 timer, så regner med noe sånt til Valdres også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei.. får se ann:) sier ifra om vi blir med oppover! du vet forresten ikke om noen som kan legge om dekk på sommerfelgene mine i dag vel? :P kjører på pigger enda *banne*;P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nøyaktig hvor langt det er vet jeg ikke, men tipper 25-30 mil eller noe der omkring.. Jeg for min del syns ikke det er noen avskrekkende avstand, er vant med å kjøre til lillehammer èn gang i mnd ( ca.30mil ) og bruker da ca. 3-3,5 timer, så regner med noe sånt til Valdres også..

 

18 mil fra Oslo til Fagernes (ca 2 timer)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med å henge meg på her Knut. (sikkert broder`n også)

 

Edit:Er med her, helt sikkert...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Moro! Da blir vi noen da :) Skal vi sjekke med overnattingsmuligheter da? Hvor mange skal jeg sjekke for? Kan ta en telefon jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg bestilt hytte til 7 pers, så da er det bare å henge seg på! 100 pr pers uansett om vi fyller den eller ikke, resten legger jeg ut... Om vi skulle bli flere så er det ledige hytter enda, men ikke så altfor mange, så vær kjappe!

 

Ingen unnskyldninger nå folkens! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått bekreftet at disse skal bli med ( editerer ettersom flere gir beskjed ) :

 

Kjell Sletmo

Alexander Sjøvold

Nikolai Fekjær

Jonas Fekjær

 

Og meg selv da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal dere kjøre Sandvika-Hønefoss?

I så fall så kunne vi jo ha møttes et sted og tatt følge? Det er vel noen til fra Oslo også som skal i vei, pluss en del fra Drammen, så det hadde vært tøft om vi ble en skikkelig kolonne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er overhode ikke kjent den retningne nord for Oslo, men det er vel godt mulig vi kjører den veien ja..

 

Det jeg vet helt sikkert er at vi drar på lørdag, klokkeslett kan vi jo avtale med dere i Oslo da.. Hadde vært moro å kommet til Valdres med en skikkelig kolonne : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er kjappest å køyre gjennom Oslo og Sandvika. Er fra Årdal og må gjennom Fagernes hver gang jeg skal hjem. Klarer du Oslo- Fagernes på to timer er du god! :) Politiet er glad i laser i Begna-dalen. :fy:: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er kjappest å køyre gjennom Oslo og Sandvika. Er fra Årdal og må gjennom Fagernes hver gang jeg skal hjem. Klarer du Oslo- Fagernes på to timer er du god! :) Politiet er glad i laser i Begna-dalen. :fy:: bh :

 

Rekner med at du kommer på treffet slik at eg får ta ein titt på A4 en din

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå må dere bestemme dere folkens! :) Er iallefall minst 2 ledige senger fortsatt, og det er ledige hytter så dere kan leie selv også om det blir mange!

 

Felles kjøring med Follo, Oslo, Drammen oppover kan vel regnes med så sant vi finner et egnet tidspunkt å dra på..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rekner med at du kommer på treffet slik at eg får ta ein titt på A4 en din

 

nei dæven blir dårlig trur jeg.. har sykt med arbeid fremover. Blir nok vanskelig. Alle skal vel innover fra bygda da? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå må dere bestemme dere folkens! :) Er iallefall minst 2 ledige senger fortsatt, og det er ledige hytter så dere kan leie selv også om det blir mange!

 

Felles kjøring med Follo, Oslo, Drammen oppover kan vel regnes med så sant vi finner et egnet tidspunkt å dra på..

skriv meg på ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei dæven blir dårlig trur jeg.. har sykt med arbeid fremover. Blir nok vanskelig. Alle skal vel innover fra bygda da? :D

 

OT: Har sendt deg en PM Ørjan.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei dæven blir dårlig trur jeg.. har sykt med arbeid fremover. Blir nok vanskelig. Alle skal vel innover fra bygda da? :D

Ca 10 biler som eg veit om kjem til å kjøyra kolonne

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ca 10 biler som eg veit om kjem til å kjøyra kolonne

 

høyre rykte om ur quattro og coupe quattro typ 85 feber heime.. Begynne å bli nok av dei no i den vetle bygda... De får ha det fint på treff!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg begynner å lure på om jeg skal være med jeg også...

 

fortsatt plass på hytta eller?

 

KRS: det er jeg som skal hjelpe deg i porten i Halden :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg begynner å lure på om jeg skal være med jeg også...

 

fortsatt plass på hytta eller?

 

KRS: det er jeg som skal hjelpe deg i porten i Halden :D

 

 

Heisann! Husket faktisk navnet, ikke værst :D Såvidt jeg vet er det fortsatt ledig plass i hytta, det er førstemann til mølla her.. 2 ledige senger så du skal nok få plass. Når vi drar er enda ikke helt fastsatt, men det kommer vi tilbake til, må se an hvordan det blir med kjøring sammen med oslo, follo osv..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

klarer ikke å bestemme meg....kjenner jo ingen av dere:D

 

bare å gi bort plassen hvis det er andre som spør, men jeg gir endelig beskjed i løpet av uken

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått et forslag om at vi kan møtes klokken to på Shell (ta av fra E18 mot Hønefoss, kjør gjennom tunnelen, så dukker stasjonen opp på høyre hånd) i Sandvika? Passer det for dere eller? Eller vil dere dra før? Senere?

Jeg legger telefonnummeret mitt her, så er det bare å ringe hvis noen lurer på noe.

 

909 79 307

 

Roger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

klarer ikke å bestemme meg....kjenner jo ingen av dere:D

 

bare å gi bort plassen hvis det er andre som spør, men jeg gir endelig beskjed i løpet av uken

 

 

Den er grei den.. Men vi ikke er en vanskelig gjeng å komme innpå, for ett år siden kjente jeg ingen av folka her jeg heller ( og jeg er ikke akkurat den som stikker frem hodet først ;) ).

 

Om det skulle dukke opp to stk som vil være med så lar jeg plassene gå da, hvis ikke så venter jeg på tilbakemelding iløpet av uka : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått et forslag om at vi kan møtes klokken to på Shell (ta av fra E18 mot Hønefoss, kjør gjennom tunnelen, så dukker stasjonen opp på høyre hånd) i Sandvika? Passer det for dere eller? Eller vil dere dra før? Senere?

Jeg legger telefonnummeret mitt her, så er det bare å ringe hvis noen lurer på noe.

 

909 79 307

 

Roger

 

 

Høres bra ut Roger. Vi bør vel regne en god halvannen time dit herfra, så hva sier resten av folket?

 

Kjøre fra Mosseporten ( Statoil ) rundt 12.00?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.