Bra verksted for 4 hjuls kontroll?

Anbefalte innlegg

Må ha inn bilen til justering av camber og spissing etter bytte av fjærer, dempere og endeledd. Noen plass dere anbefaler å gjøre dette på en S4 94mod? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiver meg på denne! trenger selv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke noen der ute i Stavanger som har hatt bilen til kontroll på et verksted de ble fornøyd eller hvor det var billig? Blir ringerunde på mandag hvis ingen har noen erfaringer, så skal jeg dele min erfaring her =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv hadde jeg min bil på 4hjulskontroll på Automester på sola.. Husker ikke helt prisen, men var fornøyd :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klepp Auto.. billig og bra.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt over 2100 bare for kontroll, eventuelt ekstra for justering på Audi på forus.

 

Litt over 1300,- på klepp auto med justering. litt over 1700,- hvis noe av det de skal justere sitter fast og må varmes og jobbes med for å få løsnet på klepp auto. Klarte grine meg til å få bilen inn på Frdag på tross av at de ikke egentlig hadde tid. Så virket som et veldig greit verksted å ha med å gjøre. Skal få dekka balansert og i samme slenge, bare for å være sikker på at alt er 100% =)

 

Dere får en update når jeg har fått bilen tilbake, så vet dere hvordan det gikk ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sist jeg sjekket tok NAF 1000kr hvis du er medlem.

 

Kvål Auto 1500kr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sist jeg sjekket tok NAF 1000kr hvis du er medlem.

 

Kvål Auto 1500kr

 

Ikke så verst det da =) Da har vi noen nye plasser å prøve neste gang ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.