Diskusjon, tips og spørsmål rundt rabattavtaler - Stavanger Lokallag

Anbefalte innlegg

Så du ordna rabatt uten at vi spurte? Nice : rock :

 

Du er Mr.Wax?

 

Takk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe...ikje te deg nei, du kom jo ikje på lokaltreffet: eek :

Så noen andre fekk an for å gi an videre te deg:)

 

Tenkte mer på at det va kånå di så leverte, ikkje deg :P men stemme det, eg jobba så kunne ikkje komma den dagen. Neste gang går heller ikkje for det e Våler helg : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så du ordna rabatt uten at vi spurte? Nice : rock :

 

Du er Mr.Wax?

 

Takk :)

 

Ja tenkte det var en god avtale å ha;) Har fått slik en god tone med dem der nede, blir jo selv sponset av dem til Passaten min:p Er nok ikke noen bilpleiespesialist jeg selv.

 

Tenkte mer på at det va kånå di så leverte, ikkje deg :P men stemme det, eg jobba så kunne ikkje komma den dagen. Neste gang går heller ikkje for det e Våler helg : ja :

 

Beklage, my bad:( Kånå overleverte an, men va der eg og!:P

Siden eg e nye så bare spør eg; dokker pleie ikje å endra på dato for lokaltreffe då når det komme på "feil" dager? Sånn at det kanskje kan bli bedre oppmøte?

Ser jo forsåvidt den at det e greit me faste datoar og då...:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang. rabatt på deler hos Møller, Meca og Mekonomen: Gjelder det kun for deler vi kjøper for å skru selv, eller også når det er reparasjoner som de gjør på verksted?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang. rabatt på deler hos Møller, Meca og Mekonomen: Gjelder det kun for deler vi kjøper for å skru selv, eller også når det er reparasjoner som de gjør på verksted?

 

Burde gjelde begge deler, men vet ikke helt. Eneste jeg vet er at jeg for snart 3 år siden, når jeg sist utførte en reperasjon hos Møller, så fikk jeg rabatt på delene de brukte, men ikke noe på timeprisen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avtalene gjelder hovedsaklig bare for rabatt på deler, men har vært borte for at noen har fått litt på arbeidet også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avtalen gjelder uavhengig av om du skrur selv eller om verkstedet skrur. Du får rabatt på delene uansett:) Noen velger å gi deg rabatt på arbeid også (har selv fått det av mekonomen et par ganger), men dette er ikke en del av avtalen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg trykker på linken på første siden får jeg beskjed om at jeg ikke har tilgang... Spesiell grunn til det? Har vi forresten noen avtale på dekk og felg? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan anbefale Dekkbutikken Tasta. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert! :) Det kan jo virkelig komme godt med. Nå gjenstår det bare å se hva som er igjen etter regninger og lakkering/soting er betalt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har vi seriøst null egenandel ved bytting av rute på glasskadeforsikring hos de på bryne? I såfall så skal jeg bytte den stygge frontruta mi

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, seriøst null egenandel.. allerede flere i lokallaget som har benyttet seg av det.. Topp service får man også! :) og gratis leiebil hvis man trenger og det er tilgjengelig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

supert! takk for info!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men rutå må vel ver klar te bytting ihht forsikringå? det vil sei sprekk eller steinsprut midt i synsfeltet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, den må det.. går jo gjennom vanlig forsikring, så hver enkelts forsikringselskaps regler gjelder her.. vi får bare egenandelen i rabatt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har 4000 sånne små hvite steinsprutgreier i ruta.. får ta å smiske litt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Si i fra hvis det går, har en stygg rute selv..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden rabattavtalene nå e fjerna fra forumet så legge eg ein link inn der di ligge på di nye hovedsidene i første post (http://vacn.no/rabattavtaler#stavanger).

 

Me kan jo bruga denne tråden videre t diskusjon, tips og spørsmål rundt rabattavtaler for Stavanger Lokallag:)

Hvis ein av dåkk ordne ny rabattavtale så skrive dåkk d her så får eg lagt det inn på hovedsidene:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden rabattavtalene nå e fjerna fra forumet så legge eg ein link inn der di ligge på di nye hovedsidene i første post (http://vacn.no/rabattavtaler#stavanger).

 

Me kan jo bruga denne tråden videre t diskusjon, tips og spørsmål rundt rabattavtaler for Stavanger Lokallag:)

Hvis ein av dåkk ordne ny rabattavtale så skrive dåkk d her så får eg lagt det inn på hovedsidene:)

 

Hmmmm hvorfor kommer jeg ikke inn på noen side om rabattavtaler??? Kommer bare til ei sie med 4 linjer og en svart boks ;-(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Linken fungerer helt fint hos meg, tok noen sekunder å laste inn hele sidem da, viste først bare de 4 øverste lokallagene, så kom alle nedover etterhvert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmm hvorfor kommer jeg ikke inn på noen side om rabattavtaler??? Kommer bare til ei sie med 4 linjer og en svart boks ;-(

 

Du har sikkert ikke logget deg inn på hovedsidene. Brukernavn og passord skal være det samme som det du bruker her på forumet. Hvis det ikke funker, trykk på "?" boksen ved siden av passordboksen og velg "glemt passord" og videre følg instruksene så skal det funke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer ikke inn jeg heller... står bare å laster siden i en halv evighet uten at noe skjer. prøvd flere ganger.

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Logg inn på hovedsidå så funke det brillefint, testa nettopp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.