teknisk kontrol på herøya idag

Anbefalte innlegg

så det stod 4 biler uten skilt på kontrol plassen på herøya i ettermiddag... så da regner jeg med BT / Politet har gjennomørt en vellykka jakt. Heldigvis var det bare "dårlig vedlikeholdte" biler som var avskilta...men kunne jo like gjerne vært en av oss kriminelle som er ute å lufter de strengt forbudte bila våre med senk, urginale felger, uorginal eksos, "trimchip i større eller mindre grad: rolleyes " osv...

 

Vi er ikke trygge, ikke engang en vanlig onsdag i grenland på vei hjem fra jobb: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du sier noe der Helge ;) vente litt me å klasse bilen i bakken

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var bare vegvesenet, kjørte forbi der. trur de bare satt med det fancy kameraet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du sier noe der Helge ;) vente litt me å klasse bilen i bakken

 

 

Så du klarer ikke å holde deg i år heller nei!! JIPPI

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så det stod 4 biler uten skilt på kontrol plassen på herøya i ettermiddag... så da regner jeg med BT / Politet har gjennomørt en vellykka jakt. Heldigvis var det bare "dårlig vedlikeholdte" biler som var avskilta...men kunne jo like gjerne vært en av oss kriminelle som er ute å lufter de strengt forbudte bila våre med senk, urginale felger, uorginal eksos, "trimchip i større eller mindre grad: rolleyes " osv...

 

Vi er ikke trygge, ikke engang en vanlig onsdag i grenland på vei hjem fra jobb: vinke :

 

Sladre hank........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: klø ::o: haha :

 

Så du klarer ikke å holde deg i år heller nei!! JIPPI

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sto jo skilt i begge veger at det var filming : klø : hmmm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

filming?? hva er det for noe? jeg kom nok etter kontrollen, for jeg så bare bilene som stod der med klipte skilt?

men bruker de kamera utstyr som fanger opp biler med manglende årsavgift , mangel lapper osv da eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.