Telemark:neste avdelingsmøte på Årnes Kaffeteria

Anbefalte innlegg

Var morro dette gitt. :) Ga mersmak..

Håper ikke det blir så lenge til neste gang.

Kansje det går ann å ha det på Årnes neste gang også, eller kansje notodden?

Da får vi jo muligheten til å profilere oss litt der også, og kansje få noen flere medlemmer!?!

Tuven er jo en fin og stor plass for line up av maaange biler :)

 

Men tilbake til treffet..

Var det noen med Vag Com der?

Hadde egentlig tenkt å spørre da jeg skulle ha lest av feilminnet.

Men er litt rart med det, mange nye fjes, så blir man fort litt mer tilbakeholden.. :)

 

 

Hjemturen gikk heldigvis uten problemer..Var faktisk den slangen til oljekjøleren som jeg byttet for et år siden som hadde ryki i pressen mellom slange og kobling.

Men går jo på garantien da, heldigvis..

 

Ellers så må jeg si at det var mange fine biler, morro at det kom såpass mange. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Men tilbake til treffet..

Var det noen med Vag Com der?

Hadde egentlig tenkt å spørre da jeg skulle ha lest av feilminnet.

Men er litt rart med det, mange nye fjes, så blir man fort litt mer tilbakeholden.. :)

 

Jeg var der med Vag-comen min.....jeg kan jo evt lese de ut når jeg er i Rjukan....har jo bare vært der 3 ganger denne uka...seinest i sta....

 

Skal opp igjen til mandagen regner jeg med..

 

Sender deg en PM med mitt mob nr. så ordner nok det seg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får vel legge ut noen bilder jeg og da...

112_1287.jpg

112_1288.jpg

112_1289.jpg

112_1290.jpg

112_1291.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artig!

(Hater å se bilen min sånn... For de som måtte lure så er KW`en stillt på det høyeste. Den skal med andre ord NEEEED når jeg får felgene)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kommer noen bilder som jeg tok..

VACT 008.jpg

VACT 009.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var mange fine bilder her da :)

 

Var veldig morro å være med : ja :

 

Gleder meg til neste gang...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått litt forskjellig tilbakemeldinger på denne turen. Noen syntest det var veldig morro, mens andre syntest det var barnslig.

 

Jeg må ta på meg noe av skylden for at det ble litt kjedelig i lengden, da vi ikke hadde noe opplegg eller noe å samle oss om. Vi må prøve å gjøre noe med det ved en evt. nestegang.

 

Jeg syntes i allefall at det var morro å treffe andre entusiaster som jeg ikke hadde sett før, og jeg syntest også at det å kjøre kollonne opp dit var veldig morro.

 

Veldig fint hvis du kan gå på http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=24964 og legge inn din mening der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.