Hadeland: Hvem skal til Valdres!??

Anbefalte innlegg

Tenkte tida kanskje var inne for å høre med dere om hvem som har tenkt seg til Valdres 1 Mai!??

 

Hva er planene!? Dagstur, eller overnatting!!??

 

Er tross alt ikke mer enn i overkant av 1 times kjøring dit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn vi har "planlagt" så langt, så drar vi på lørdags-ettermiddag/kvelden, og overnatter oppi der. Natt til 1.mai har blitt så drit herover så..Og er jo landstreffet den helga, så er nok lite folk ute.. Så hvorfor ikke dra oppover og ha det litt sosialt der ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dere leid dere hytte!??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, har ikke gjort det enda..Driver vel å vurderer..Men, går jo greit å sove i bilen ei natt isåfall også da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, har du sjekka prisene på hytter eller!??? Er jo styggbillig da..

 

Sjekk bilder av hyttene og sånt her: http://www.strandefjorden.no

 

Prisene er:

 

Liten hytte med 4 sengeplasser: 450kr

Mellomstor hytte med 5 sengeplasser: 600kr

Stor hytte med 7 sengeplasser: 700kr

 

Bestilling av hytter gjøres ved å ringe campingplassen på telefonnummer: 61357780, referer til vwaudi-klubben ved bestilling.

 

 

Ikke akkurat mye å lure på vel?

 

Kommer vel kanskje litt an på når vi må ut av hyttene og sånt om morran også da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en stygg følelse av at jeg enten befinner meg på Lillehammer den helga, eller så er jeg en smule fyllesjuk. Men frister å møte opp, jeg har gått glipp av alle de andre treffene 1.mai pga. sistnevnte grunn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært triiiv med hytter..

Men hvor langt er det fra hyttene og til utstillingsområdet da ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med på hytte, men vet ikke om bilen min blir med : gråter :

Sitte på med kjetil hvis jeg ikke er ferdig med bilen. 100kr pr stk er jo styggbillig for 1 natt da. Mye bedre enn å sove i bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært triiiv med hytter..

Men hvor langt er det fra hyttene og til utstillingsområdet da ?

 

Det er omtrent 20 meter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei, uff, da sover jeg i bil... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ender med at du kommer til å snylte sofaen til en eller anna som må betale seg "blakk" for å leie hytte.

 

Ska knyte sovapåsan rundt huet på deg, og legge deg utafor døra i tilfelle...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

me come. :D Men skal vi oppover på lørdag skal jeg være med på hytte.. Har veldig dårlig erfaring med å sove i bil, men lærer aldri... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvis vi skal ha hytter, så må vi snart bestille tror jeg ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvis vi skal ha hytter, så må vi snart bestille tror jeg ?

 

I know. Derfor jeg starta denne i dag. Ska bort til Oleru`n nå, så prater med han om det da.

 

Å ligge i bilen er, for å si det mildt, uaktuelt! Iallefall når vi bruker bare litt over time`n dit..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med på hytte og sosialt. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg, Luis, Olerun og sjefen hans leid oss inn på ei hytte. Fikk litt delt inntrykk om at det var få igjen, så dere bør kanskje ringe innen kort tid om dere skal ha noe.

 

Med tanke på at en har tilgang til dusj, dass, senger osv osv hele tida, er det etter min meining ikke mye å lure på. Om dere leier ei 5 manns hytte, og blir 4 stk, så blir dette 150 kr på hver bare...

 

Løp og kjøp (bestill) :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg, Luis, Olerun og sjefen hans leid oss inn på ei hytte. Fikk litt delt inntrykk om at det var få igjen, så dere bør kanskje ringe innen kort tid om dere skal ha noe.

 

Med tanke på at en har tilgang til dusj, dass, senger osv osv hele tida, er det etter min meining ikke mye å lure på. Om dere leier ei 5 manns hytte, og blir 4 stk, så blir dette 150 kr på hver bare...

 

Løp og kjøp (bestill) :D

 

kan også bruke Leira Camping. (ligger 50m unna)

 

http://www.leiracamp.no/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

50 meter unna den andre campingen, eller unna utstillingsområdet ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

50 meter unna den andre campingen, eller unna utstillingsområdet ?

Begge deler

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg, Luis, Olerun og sjefen hans leid oss inn på ei hytte. Fikk litt delt inntrykk om at det var få igjen, så dere bør kanskje ringe innen kort tid om dere skal ha noe.

 

Med tanke på at en har tilgang til dusj, dass, senger osv osv hele tida, er det etter min meining ikke mye å lure på. Om dere leier ei 5 manns hytte, og blir 4 stk, så blir dette 150 kr på hver bare...

 

Løp og kjøp (bestill) :D

 

Er det sånn at jeg også har plass på denna hytta ell?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det sånn at jeg også har plass på denna hytta ell?

 

NEI!!! hehe... joda går greit for meg og "sjefen" sin del.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det sånn at jeg også har plass på denna hytta ell?

 

Ja, det sku da gå greit det :)

 

Trodde du var russ jeg, og ikke kom til å bli med...!?

 

Derfor jeg ikke tenkte på deg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det sku da gå greit det :)

 

Trodde du var russ jeg, og ikke kom til å bli med...!?

 

Derfor jeg ikke tenkte på deg :D

 

Er det du som er sjefen? ;)

 

Joda, er jo russ men.. Har hørt at det skjer ca 200 voldtekter på landstreffen jeg, så jeg tør rett og slett ikke reise dit. Mye dop og anna faenskap og. Dessuten så er det litt drøyt å betale så mye for å gå ei hel helg å fryse og ikke få sovi. Og jeg er ikke så hard på flaska, så jeg kommer bare til å orke å drikke en kveld alikevel. Og sitte på Lillehammer med den fyllesjuken jeg pleier å få, det ekke noe særlig trur jeg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det du som er sjefen? ;)

 

Joda, er jo russ men.. Har hørt at det skjer ca 200 voldtekter på landstreffen jeg, så jeg tør rett og slett ikke reise dit. Mye dop og anna faenskap og. Dessuten så er det litt drøyt å betale så mye for å gå ei hel helg å fryse og ikke få sovi. Og jeg er ikke så hard på flaska, så jeg kommer bare til å orke å drikke en kveld alikevel. Og sitte på Lillehammer med den fyllesjuken jeg pleier å få, det ekke noe særlig trur jeg :D

 

 

Hørtes litt bedre å være med på biltreff da.. hehe... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det du som er sjefen? ;)

 

Ser du noen andre som hadde tatt initiativet kanskje!!??!? Å sida var russ, regna jeg det som en selfølge at du sku på landstreffet. Hvorfor ellers vera russ!? Kjøre rundt i biler på Hadeland, og betale flust med penger for det bare... hmm :confused:

 

Edit: Kan jo nevne at Luis ikke nevnte ett ord om deg, da jeg ringte til han og spørte også. Bare for å kaste litt mer bensin på bålet :evil: :evil: :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.