Noen som kunne sett på en bil i Skien i morgen? (blir ikke handel)

Anbefalte innlegg

For ordens skyld: bilen blir ikke kjøpt, Anders kan gjerne utdype hva han fant, hvis han vil.

 

 

 

Hei!

 

Fruen skal bytte bil, og vi har funnet en tilsynelatende fin A6 i Skien som passer til våre krav (med litt unntak av interiørfarge, men det går).

 

Er det noen som har mulighet til å stikke innom og se på den i morgen 8/5?

 

Det er denne bilen det er snakk om: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=34387942

 

Send meg enten en PM eller en SMS på 48 24 70 11 hvis noen har mulighet og lyst :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OT: Sorry, kan ikke hjelpe, men jeg likte navnet på selgeren :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager, jeg jobber men send Pm til Anders Moen, han har ikke noe å gjøre om dagen;) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det MÅ ikke være i normal arbeidstid altså, da selgeren kan få broren sin til å vise frem bilen hvis han ikke har mulighet selv. Men jeg har liksom lite lyst til å kjøre 4,5 timer for noe som ev. viser seg å bli bomtur...

Bilder og info fra selger tilsier ikke at det skal være noe spesielt å sette fingeren på av de typiske problemene, men han er tross alt bilselger... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den der så jo rimelig sjef ut ! Anders Moen bor jo ikke langt unna ;) og han er pirkete hohooh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kontakt opprettet ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anders fikser nokk dette :D hvis ikke kan sikkert jeg ta turen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har Anders prøvekjørt bilen, tusen takk for hjelpen!!

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det kjøp da? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det vært bare slitedeler så, men Anders sier det er rust i både dør, bakluke og tak, så da blir det fort dyrt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ajda... da forstår jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har Anders prøvekjørt bilen, tusen takk for hjelpen!!

:)

 

Bare hyggelig :) Synd det var så mye rust.. Selgeren påstod at han ikke hadde sett det.. : haha :

 

lykke til videre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.