Anbefalte innlegg

spotta sølv touran med blå felger v shell melum i dag kl16 isch

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er min det gitt;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin Touran Alexander :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er beige med bbs rm(mener jeg det var) står hele tiden parkert rett ved showtime.. Tror det er gamle Thomas Hummel? sin..

 

den er lekker ! har stått en pen audi der til tider også type lav. husker ikke om det var tt eller hva det var i farta :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den elfenbenshvite mk1 som står ved showtime henta jeg i Trondheim.(pusset opp av Torjus Knutsen.vacn medlem) kjøres nå av kai roger. solgte til han før jeg henta meg en rød rabbit med snowfalakes.

skjer det noe spennende bilrelatert her i fjorden da?????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den elfenbenshvite mk1 som står ved showtime henta jeg i Trondheim.(pusset opp av Torjus Knutsen.vacn medlem) kjøres nå av kai roger. solgte til han før jeg henta meg en rød rabbit med snowfalakes.

skjer det noe spennende bilrelatert her i fjorden da?????

 

Da regner jeg med du er eier av den røde GTIen som sto på åpninga på Hurtigruta på Nenset og er nevnt tidligere i tråden? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er helt riktig.. Fått justert den litt ned nå, så det begynner å hjelpe seg.

Skjer det noe her i fjorden snart da????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte på en lysegrønn metallic (temmelig lik Inarisilber, for å nevne en referanse) 1303 med 15" Fuchser på Vallermyrene på torsdag. Meget fin tidlig German Look og aksen ut fra rundkjøringa tyda på at det satt noe heftigere enn en 1600 baki: ja :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En hvit eller lys beige Einser Golf med svarte krysseikefelger i BBS-lignende design lirka seg over fartsdumpa borta for meg da jeg var ute med bikkja i natt.

 

Tror det var denne jeg så på utsiden av Biltema i går, TVxxxx regga, BBS'er med sort senter og tidsriktig takstativ med kofferter. Kongerå!: rock :: rock :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke vært på forum de siste dagene, så dette er litt gammelt, men i alle fall så jeg en trivelig lys grønn +/- 80 Volvo 240 med tidsriktige striper snegle seg retning Åfoss i rushen på mandag. Samme dag sto det også en vinrød Jetta 1, litt lavere enn original og med de originale 5,5X13 jernhjula utenfor Tess på Kjørbekk. Slikt varmer i sommerkulda:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke vært på forum de siste dagene, så dette er litt gammelt, men i alle fall så jeg en trivelig lys grønn +/- 80 Volvo 240 med tidsriktige striper snegle seg retning Åfoss i rushen på mandag. Samme dag sto det også en vinrød Jetta 1, litt lavere enn original og med de originale 5,5X13 jernhjula utenfor Tess på Kjørbekk. Slikt varmer i sommerkulda:).

 

Liker at ikke alle VAG folk hater mursteins-Volvo

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker at ikke alle VAG folk hater mursteins-Volvo

 

Firkanter er jo bare en annen form for Golf 1 (som er det som ligger mitt hjerte nærmest). Designet med linjal og fullstendig no bullshit ellers:).

 

I det daglige liv kjører jeg stort sett rød Lupo med hvite 16" OZ Superturismo eller helt dønn original sølvgrå Passat 3BG. Når jeg skal til Rødmyr med søppel eller på annet vis trenger bil med hengerfeste griper jeg til den trofaste flaskegrønne 80 quattroen, som later som den er en S2 Sedan med 18" OZ Superturismo. Har møtt deg en håndfull ganger når jeg har kjørt denne bilen:).

 

Det er ikke tilfeldigvis du som har den nice Amazon herregårdsvagnen med sekser og automat? Den suser forbi her rett som det er.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvit B2 Coupe med hel "øyelokklist" over hele fronten låg bak meg i Porsgrunn i dag. Såg ikke så bra ut akkurat det, men ellers såg bilen hel og grei ut etter det jeg såg i speilet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Firkanter er jo bare en annen form for Golf 1 (som er det som ligger mitt hjerte nærmest). Designet med linjal og fullstendig no bullshit ellers:).

 

I det daglige liv kjører jeg stort sett rød Lupo med hvite 16" OZ Superturismo eller helt dønn original sølvgrå Passat 3BG. Når jeg skal til Rødmyr med søppel eller på annet vis trenger bil med hengerfeste griper jeg til den trofaste flaskegrønne 80 quattroen, som later som den er en S2 Sedan med 18" OZ Superturismo. Har møtt deg en håndfull ganger når jeg har kjørt denne bilen:).

 

Det er ikke tilfeldigvis du som har den nice Amazon herregårdsvagnen med sekser og automat? Den suser forbi her rett som det er.

 

Hehe det var mye å holde styr på men skal prøve å hilse neste gang ;) Nei har ingen Volvo selv nå! S2en er daily driver :) Dama har jo S70. Men den er jo ganske avrunda.. Har nesten bare hatt firkant-Volvoer selv hehe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gobitene har stått i kø i uka som var: Møtte den svarte Lupo GTI'en på Sørlandske. Vi Lupokjørere legger naturligvis merke til det når vi møter en "slektning". På samme tur møtte jeg en hvit E30 M3 med gullfarga 16" BBS (på øyemål) på Steinsholt. Ikke i Telemark, men bør vel godkjennes siden det er snakk om biler fra Telemark.

 

Mandag fikk jeg Even langt bak meg fra Hvittingfoss og nedover. Dette er en bil man rimelig kjapt legger merke til. Det er bare å slå fast at her er det mye senk for penga: ja :. Han la vel knapt nok merke til meg, der jeg kjørte i den usynlige pampersbomber-Passaten;).

 

I dag trodde jeg at jeg hallusinerte (litt på samme måte som en overtrøtt frakteskuteskipper synes han ser ei vakker kvinne på hver en bølgetopp og kun brovaktas enerverende tilstedeværelse hindrer ham fra å entre drømmeland): På sletta ved Styrvoll kirke kom det meg en Inarisilber Golf LS med BBS'er midt i mot. Jeg ble så satt ut at jeg ikke rakk å se hvor mange dører den hadde, men den så meget lik ut som Golf LS Leader'en som Håkon Sandberg hadde. Meget lekker bil i alle fall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gobitene har stått i kø i uka som var: Møtte den svarte Lupo GTI'en på Sørlandske. Vi Lupokjørere legger naturligvis merke til det når vi møter en "slektning". På samme tur møtte jeg en hvit E30 M3 med gullfarga 16" BBS (på øyemål) på Steinsholt. Ikke i Telemark, men bør vel godkjennes siden det er snakk om biler fra Telemark.

 

Mandag fikk jeg Even langt bak meg fra Hvittingfoss og nedover. Dette er en bil man rimelig kjapt legger merke til. Det er bare å slå fast at her er det mye senk for penga: ja :. Han la vel knapt nok merke til meg, der jeg kjørte i den usynlige pampersbomber-Passaten;).

 

I dag trodde jeg at jeg hallusinerte (litt på samme måte som en overtrøtt frakteskuteskipper synes han ser ei vakker kvinne på hver en bølgetopp og kun brovaktas enerverende tilstedeværelse hindrer ham fra å entre drømmeland): På sletta ved Styrvoll kirke kom det meg en Inarisilber Golf LS med BBS'er midt i mot. Jeg ble så satt ut at jeg ikke rakk å se hvor mange dører den hadde, men den så meget lik ut som Golf LS Leader'en som Håkon Sandberg hadde. Meget lekker bil i alle fall.

 

 

Hmm.. Jo, ja, tror jeg la merke til deg når jeg tenker meg om. En koksgrå farge, med park og grøftelys ?

Er bilen min så lett å legge merke til altså? Hmm :D Senken er jeg fornøyd med, kjørbar og lav : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjørbart iallefall :D hohohoohoh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Jo, ja, tror jeg la merke til deg når jeg tenker meg om. En koksgrå farge, med park og grøftelys ?

Er bilen min så lett å legge merke til altså? Hmm :D Senken er jeg fornøyd med, kjørbar og lav : rock :

 

Har ikke hverdagsgrå, men enda mer usynlig sølvgrå (som jeg synes er både lekkert og helt fint, om enn ikke helt unikt;)). Kjører på kantkjørte 15" kappskiver, så jeg går i ett med det grå trafikkbildet for øvrig.

 

Jeg har øyne for biler som er en halv etasje lavere enn de kommer fra fabrikk. Så deg allerede på vei inn i rundkjøringa på Hvittingfoss. Det er mange som kjører med felgdesignet du har på moderne A6 og A4, men få har skjønt at det også er nødvendig å få ned bilen en tanke for at den ikke skal falle helt gjennom utseendemessig. Derfor er det gledelig å få øye på en bil der dette er ivaretatt på en framifra måte: ja :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk Andreas !:) hyggelig å høre !:)

 

Stian: kjørbar, kjørbart :P pottit, potet, potato:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte Sondre Vingerei i den enestående lekre GTI'en på Tollnes i efta. Jeg lyser opp når jeg ser silhuetten av en Einser i trafikkbildet som for øvrig preges av mer såpestykkeforma biler.

 

Møtte også på den røde E36 M3'en som sto i lokalet til Hurtigruta på Tollnes på Gullaug utenfor Drammen i går. Sikkert på vei til Gatebil. Fabian får studere denne litt for å få inspirasjon til sin E36. Denne er mat for "du gjør det helt riktig"-tråden: ja :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå blir dette mer Andreas legger merke til biler i Telemark eller fra Telemark, men det får stå sin prøve: To godbiter ut av rundkjøringa ved Kjørbekk i dag. Først legger det vante øret merke til en lyd det liker godt; innsugslyd fra forgasser. Der bykser Gard (ikke VACN-medlem, men Sportsbillosje-medlem) sin røde Alfa Giulia nedover mot sentrum til de skjønneste lyder mine ører kan forestille seg. Rett etter kom det en svart C4 med båthenger på slep med fin femmerlyd og godt nedsota venstre baklys.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På vei til hytta spotta jeg en blå golf R i morgedal, samt en meget pen rød golf v med grei høyde på på oppsia av seljord...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er det noe stemning for å treffes et sted i ny og ne da???

Onsdags kveld kl 19 Rema Tollnes feks. stor å grei plass til å stille opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har laget 3 tråder om å finne et sted, tidspunkt og lokasjon der vi møtes! men kan ikke si det er heftig respons på disse undersøkelsene :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ikke bare å begynne et sted og se??? kommer sikkern noen etter litt.. Trenger å bli litt sparket i raua....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.