Anbefalte innlegg

Så en kul blå Audi B6 sedan i dag med full styling på Tasta. Klubb bil.

 

Og oppdaga at naboen hadde kjøpt seg en sølv Jetta Mk5 som så litt påkosta ut. Sett denne Lasse? Rett over gata for butikken deres, 2-3 hus lenger opp i bakken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke sett jettaen nei. såg foresten ein Svart golf 5 3dørs med like felger som du skal ha på r32 i dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke sett jettaen nei. såg foresten ein Svart golf 5 3dørs med like felger som du skal ha på r32 i dag.

 

Var nok 5 dørs ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var nok 5 dørs ;)

 

hmm var temmelig sikker på det var 3dørs men du har sikkert rett: klø : står i svingen ved biltilsynet står en blå c4 s6 på andra sidå av veien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ImageUploadedByTapatalk1340747358.128923.jpg

 

Jettaen var visst svart :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Intet mindre enn 5 forskjellige RS2 har eg sett i forrige uke. Noen som vett kem som har kjøpt rød RS2 her i distriktet.. Såg veldig bra ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta denne passaten på vei te jobb i dag. Ann va ganske fint senka, men måtte le litt for mg sjøl når han hadde festa et R32 emblem på baglugå : haha : Hvertfall litt gøy når eg faktisk komme bak han i ein ekta 3.2L :P Forresten ein medlemsbil og tror eg. Hvertfall vwaudi-club skiltplata!

 

IMAG0780-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

[ATTACH]176275[/ATTACH]

 

Jettaen var visst svart :)

 

Haha denne kjenner jeg :) En venn som nettopp fikk tilbake lappen for ikke så lenge siden :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm var temmelig sikker på det var 3dørs men du har sikkert rett: klø : står i svingen ved biltilsynet står en blå c4 s6 på andra sidå av veien.

 

Hein sin (han jobbe jo der ;)) Kass felger e det snakk om forresten? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

422700_10150730785095050_1232570121_n.jp

 

 

Tøff bil med ganske sweet lyd i :)

 

Samt såg A8 med w12 motor ganske fett sak hadde ikke kamera på meg da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta denne passaten på vei te jobb i dag. Ann va ganske fint senka, men måtte le litt for mg sjøl når han hadde festa et R32 emblem på baglugå : haha : Hvertfall litt gøy når eg faktisk komme bak han i ein ekta 3.2L :P Forresten ein medlemsbil og tror eg. Hvertfall vwaudi-club skiltplata!

 

[ATTACH]176286[/ATTACH]

 

Stod parkert bak denne på søndag, er det et medlem sin bil? Både R32, BSR og klistermerket i bakruten ødela utseende synes jeg, ellers fin bil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stod parkert bak denne på søndag, er det et medlem sin bil? Både R32, BSR og klistermerket i bakruten ødela utseende synes jeg, ellers fin bil :)

 

Hehe Helt enig :) Ingne anelse hvem som eier den. Spor opp regnr ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte en grønn Audi 50 igår, med hvite felger. Det MÅ vel være en klubbil. Fins vel mindre en 20stk av disse i Norge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stod en demontert ener på verkstedet jeg var i går, orange hvis jeg ikke tar feil. Hørte rykter om at det var en klubbbil..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ImageUploadedByTapatalk1341471348.499987.jpg

 

Meget pen. Små justeringer så blir den perfekt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stod en demontert ener på verkstedet jeg var i går, orange hvis jeg ikke tar feil. Hørte rykter om at det var en klubbbil..

 

Denne har eg sett på prøveskilt såg egentlig nokså nyopussa ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Usikker på hva som gjøres med den, men den er nokså totalt nedstrippet på innsiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg en sinnsykt støken svart rs6 4b med mtm felger, bra senk og takbøyler i dag skalla sjåfør i 40-50 årå noen som kjenner til den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var den jeg bydde på før jeg bestillte A6en, vi bke ikke helt enig om pris...har stått på finn leeeeeeenge

 

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg en sinnsykt støken svart rs6 4b med mtm felger, bra senk og takbøyler i dag skalla sjåfør i 40-50 årå noen som kjenner til den.

 

Er vel denne jeg har lagt ut bilde av her i tråden? RS6 C5. Bor i gata bak meg så treffer den daglig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemme det Finni har ikke sett at du har lagt ut bilde av den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.