19" med eller uten dekk (ikke Nankang) kjøpes - gjerne oppussingsobjekter

Anbefalte innlegg

Har et sett med CCW classic Smoothies. i 18x9 og 18x10 et 25 på begge. kjørt 50km max me dem. brukt en helg på rudskogen. selges til fordel for nye felger og me såppas høy prisklasse på nye felger så må disse selges får å få inn litt kapital.

ønsker 22.000 med dekk. står 205.40 framme og 215.40 bak.

Er vell kanskje ikke akkurat det du er ute etter, men kan si så mye som att du finner ikke noe like sett i skandinavia som jeg vet om for øyeblikket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Én tomme mindre enn jeg egentlig vil ha, og uansett feil boltsirkel og helt feil prisklasse. De er kule, men ikke noe sånn jeg er ute etter nå:)

Har felger til salgs, TSW Croft 8x19 ET45. Står nankang ns2 sommerdekk på de nå. Men de kan jeg eventult ta av :P

Felgene er pene, men litt for smale for min del:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Én tomme mindre enn jeg egentlig vil ha, og uansett feil boltsirkel og helt feil prisklasse. De er kule, men ikke noe sånn jeg er ute etter nå:)

 

Felgene er pene, men litt for smale for min del:)

 

 

Hehe, ser den :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp igjen. Ingen som har noe kult, spesielt eller litt sjeldent de vil bli kvitt? Er som sagt veldig ladd for å pusse opp litt felger i vinter!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med polerte Bentley Continental GT?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer helt an på prisen, og helpolerte felger er egentlig ikke noe jeg er ute etter. Men pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer helt an på prisen, og helpolerte felger er egentlig ikke noe jeg er ute etter. Men pris?

 

Kan få dem for 15k med dekka som sitter på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ha det i bakhodet, men for den prisen er det nok mange andre som frister som ikke trenger å lakkes. Det var ihvertfall mer i min gate enn mange andre tidligere forslag:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ha det i bakhodet, men for den prisen er det nok mange andre som frister som ikke trenger å lakkes. Det var ihvertfall mer i min gate enn mange andre tidligere forslag:)

 

De er jo nyoppusset! Trenger ikke lakk:p

Du får si ifra ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faktisk mer enn bare litt lyst på dine, Anders. Du får gi meg en god pris, så er det ikke umulig:)

De er jo nyoppusset! Trenger ikke lakk:p

Du får si ifra ;)

Jeg veit, men vil ikke ha helpolerte felger, og poenget var jo også at det blir å feil å lakkere nypolerte felger:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal du ikke bry deg noe om:) er du eieren av felgene, gjør du som du vil! Om noen andre før deg har brukt mange tusen på å få de polerte, har ikke det noe å si for deg, hvis du vil ha de i en annen farge ;) Hehe. Jeg vurderte å legge på litt klarlakk med et hint svart i. For å få de litt mørkere. Men det var før jeg bestemte meg for å sette på 18" igjen.

Kjøp dem :) skål!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BBS CK med Yokohama 225/35-19 er alltids til salg for riktig pris.. 1 mnd gamle :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, pris, bredde og innpress? Sikkert litt smale ettersom du har hatt de på en Golf 6? :)

Det skal du ikke bry deg noe om:) er du eieren av felgene, gjør du som du vil! Om noen andre før deg har brukt mange tusen på å få de polerte, har ikke det noe å si for deg, hvis du vil ha de i en annen farge ;) Hehe. Jeg vurderte å legge på litt klarlakk med et hint svart i. For å få de litt mørkere. Men det var før jeg bestemte meg for å sette på 18" igjen.

Kjøp dem :) skål!

Nei, det er sant, men det er fortsatt den hersens samvittigheta som sikkert slår inn:p

 

Skal uansett ha det i bakhodet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom med et bud, så kan vi se hvor vi ligger ann i løypa :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dessverre, alle de med replica av LM gjør at jeg ikke har lyst på de:p Designet er rett og slett blitt oppbrukt.

Kom med et bud, så kan vi se hvor vi ligger ann i løypa :)

Skal tenke litt på det og komme tilbake til deg på PM:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et sett RH Porsche Turbocup replica!

8,5x18 et 46

Boltsirkel er 5-130, men kan medfølge 20mm ombygningsspacer til 5-112.

Pris 8000,-

ImageUploadedByTapatalk1349681487.220314.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dessverre så var det (nok en gang) ikke hva jeg ser etter:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje du bør spesifisere litt mer hva du er ute etter da ;)

Mange av de som er postet her er jo innafor hva du skriver i første posten :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke ordinære felger, helst ikke replica, ikke falske skrudde, litt breiere enn 8", gjerne delte, gjerne OEM, helst 19". Stort sett det som står ellers i tråden her, som du sikkert alt har lest.

 

Er ute etter alt fra konkave felger til felger med eller uten kant. RH Twist og RS whatever replica med sprekker er ikke interessant av overnevnte grunner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

før(h)juls tilbud på mine nå ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.