Treff/Utstilling Natt til 1. mai, Skien Fritidspark!

Anbefalte innlegg

Tror ikke du har noe å frykte Christoffer!

Mulig du får beskjed om å godkjenne senkesettet :)

Alt annet er vell tipp topp?

 

Alt annet er i orden ja :) har hørt folk få kjøreforbud for å ha for lite klaring mellom hjulbue og dekk, så jeg vet ikke lenger jeg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kontrollstasjonen sør for Larvik også..

 

Nei dette lukter det ikke godt av dessverre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt annet er i orden ja :) har hørt folk få kjøreforbud for å ha for lite klaring mellom hjulbue og dekk, så jeg vet ikke lenger jeg :P

 

Mangel lapp er nok det verste som hender om man blir stoppet.

Biltilsynet hos oss pleier ikke være så firkantet for det meste :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kontrollstasjonen sør for Larvik også..

 

Nei dette lukter det ikke godt av dessverre

 

Er 4-felt motorvei der nå :) Sikkert mulig, men lite sannsynlig at de har storkontroll i 100-sona.

 

Alle de sannsynlige plassene de har kontroll i Grenland fins det alternative ruter til. Even lager sikkert et kart for "trygge ruter", hehe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mangel lapp er nok det verste som hender om man blir stoppet.

Biltilsynet hos oss pleier ikke være så firkantet for det meste :)

 

Vi får se! Skal få nye lenkearmer i dag, så må bare få tiden til å montere det :) Hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om folk møter opp i 3 tiden, er det ikke noe problem.

Er ikke noe kontroll da!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om folk møter opp i 3 tiden, er det ikke noe problem.

Er ikke noe kontroll da!!

 

15.00 eller 03.00? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1500 :) er på jobb, så får litt dårlig tid til å skrive. :)

 

Dette blir bra folkens! Dere fra oslo og omegn kan trygt komme :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klokka 3 er vi vel på jobb?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En skal jo være der med bilen kl 16, da innkjøringa til utstillingen begynner, og folk må være der kl 16, om ikke rekker vi ikke få opp utstillingen vår, da alt åpner kl 18.00. Så vi har bare tiden å veien.

 

Mange som tar seg fri fra lunsjtider, for å komme seg tidsnok, uten å måtte stresse til dette.

 

Så 15.00 er ingen utid egentlig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser for meg vi løser mye ved og organisere kolonnekjøring.

 

Først ha 1-2 biler og sjekke veier inn i området for så kjøre kolonne inn på området, idet vi ankommer området tar vi av skilt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var innom en sånn kontroll for en del år siden.

Mener å huske at d var mer retta til ungdom og råkjøring og at passasjeren skulle tørre å "sei ifrå". Så en film og fikk en fancy t-shirt. Men seff om du blir stoppa med skam lav bil så får du nok en mangellapp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok mest som Joakim sier, samt beltekontroll osv... Jeg er nesten sikker på at de ikke står på parkeringen ved hallen!! De vil nok heller stå rundt omkring...som even sier, menstad brua, gamlebommene, gjerpen skolen osv... Jeg tror nok ikke dette blir noe problem, så ikke ta sorgene på forskudd... Og om de står ved parkeringen(som ikke er sannsynlig) så vet jeg om noen blindveier man kan kjøre, som ikke er blindveier om man er kjent ;) Er oppvokst i området der så dette er ikke noe problem!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe her som beroliger meg noe i det hele tatt.. Kontroll er kontroll. Jeg er mer enn nervøs nok bare jeg ser en politibil men det er BT man frykter.

Kanskje fordi ofte sitter det folk fra BT på med Politiet her så de kan stoppe folk som kjører rundt omkring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal iallefall møte opp, skal parkere i nærheten natta i forkant, så kjøre bort til fritidsparken..

 

Det må jo gå bra! Håper folk stiller opp alikevel, ta bilen på henger i værste fall da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare for å opplyse, så ser biltilsynet/politiet i telemark veldig mellom fingrene.

 

Har blitt stoppa mangen ganger i rogaland med lave biler, i Telemark har jeg ikke blitt stoppet en gang.. Og ja jeg har kjørt forbi mangen kontroller/politi.

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi setter opp oppmøte statoil telemarksporten rundt 1600. Sender en godkjent bil ett par km i forveien også kommer kolonna trygt etter hvor veien er "klarert"

 

Tryggere kan det ikke bli.

 

Samme opplegg ved hjemreise på natta og dagen etterpå.

 

Ankommer så fritidsparken og da er det bare og ta av skilt fram til du har behov for de igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi setter opp oppmøte statoil telemarksporten rundt 1600. Sender en godkjent bil ett par km i forveien også kommer kolonna trygt etter hvor veien er "klarert"

 

Tryggere kan det ikke bli.

 

Samme opplegg ved hjemreise på natta og dagen etterpå.

 

Ankommer så fritidsparken og da er det bare og ta av skilt fram til du har behov for de igjen.

 

 

Oppmøte 16:00 er vel litt sent eller? Skulle vi ikke helst være der 16:00?

 

Jeg drar i allefall opp tidligere og kan rapportere om jeg ser noen dagdrivere fra SVV.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppmøte 16:00 er vel litt sent eller? Skulle vi ikke helst være der 16:00?

 

Jeg drar i allefall opp tidligere og kan rapportere om jeg ser noen dagdrivere fra SVV.

 

Skulle du innom å spyle bilen eller??? Jon M???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle du innom å spyle bilen eller??? Jon M???

 

Tenkte det ja, om tilbudet fortsatt står :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte det ja, om tilbudet fortsatt står :)

 

Det gjør det.. Bar gi en lyd når du/dere kommer!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi setter opp oppmøte statoil telemarksporten rundt 1600. Sender en godkjent bil ett par km i forveien også kommer kolonna trygt etter hvor veien er "klarert"

 

Tryggere kan det ikke bli.

 

Samme opplegg ved hjemreise på natta og dagen etterpå.

 

Ankommer så fritidsparken og da er det bare og ta av skilt fram til du har behov for de igjen.

 

Synes da at kollonne fra Moheim mellom 15-15.30 høres mer rimelig ut. I og med at innkjøringen til utstillingen starter kl 16.00, er det greit å ha de fleste bilene på plass før kl 16.00.

 

Ellers et meget bra forslag Lars Erik ! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble det spikra ett tidspunkt fra moheim tru? Sugen på å følge den kolonna sjæl :) kommer fra Tønsberg så da kan d være greit :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når kommer arve ca ?

 

Per, haavard, kommer/kommer ikke? Må vi finne andre biler?

 

Andre som trekker seg?

 

Ja, det kan godt hende de går sivilt rundt. Men da går det over til hysteri om vi skal være redd for alle mulige scenarioer mener jeg.

Plukk av skilt, legg utstillingslappen over chassinr i ruta og bilen er ikke og gjenkjenne.

 

Så kjøres samme rutine ut av området med kolonne til trygt farvann.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trekker meg ikke, men har kun mulighet den første dagen/natten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.