NYE reproduserte Coupe / UR Quattro sotet baklykter

Anbefalte innlegg

Jeg tar ett sett,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og som Ole Egeberg også nevner, så fantes det også to forskjellige pæreoppsett på den "røde" delen. Tidlige (85-86) har baklys ytterst og bremselys innerst, mens sene (87 og nyere) har bak- og bremselys i begge posisjonene.

 

Dette hadde ingenting med lampa å gjøre, det var forskjellige pæreholdere og forskjellig delenummer.

 

Jeg tar også et sett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hadde ingenting med lampa å gjøre, det var forskjellige pæreholdere og forskjellig delenummer.

 

Jo, det har nok det, de har forskjellige delenummer. Den siste utgaven har C på slutten. Du kan ikke bruke eldre lampe med nyere pæreholder, for kuppelen til baklyspæren (ytre plassen) passer bare med liten 5 watt pære, ikke med 21/5 som har stor kuppel. Motsatt går, og jeg regner med at replicaene her er tilsvarende til C, og passer til eldre modeller.

 

Må også si jeg synes det er rart at ikke Audi Tradition selv har startet reproduksjon av disse baklysene, etterspørselen må absolutt være tilstede. De har jo laget repro av andre deler med høy etterspørsel, som f.eks. urquattro framskjermer og emblemer til tidlige S-biler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hej folkens..

Bare 2 stk lykter til, så kjører jeg på her :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir med på et sett!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du tatt kontakt med han som etterlyste lykter på quattro comunity på Facebook, Pål Atle ett eller annet ? Vet ikke om han er forummedlem jeg !

Om han er med er vi jo i gang :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal en melding til alle påmeldte være sendt ut - ta kontakt dersom du ikke har mottat noe :)

 

Jeg oppdaterer første post etter hvert som jeg registrerer innbetalinger.

 

Det er fortsatt 1 sett tilgjengelig, dersom noen er interessert, eller veit om noen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo. Hiver meg på og bestiller 1 sett hvis det ikke er for seint. Har en 86 mod GT coupe. Send meg opplysn. om betalingsmåte hvis det blir noe av.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vært offshore 14 dager uten nett.. Har nå svart på PM og penger er på vei! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har folk stort sett betalt eller Ole?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer siste oppdatering ser det ut som 3 stk mangler..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, da har de fleste betalt inn..

Det er 3 stk jeg ikke har fått noe som helst info fra. ..Så om noen andre er interessert i disse istedenfor - ta kontakt!

 

Jeg sender av gårde bestillingen/betalingen til mandagen, men det er påskeferie i alle ender nå, så tvilsomt at lyktene blir sendt før tirsdagen etter påske.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten update:

Det er pr.d.d påskefeiring elrns. i Sveits, så lyktene er ikke blitt sendt enda.

Men de blir sendt til mandagen, så da regner jeg med å motta de i slutten av neste uke:)

 

Har fortsatt 2 stk sett med lykter om noen trenger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betyr det at to smartinger i klubben har sagt de skal ha, men ikke står for det??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hive meg på et sett her siden kvaliteten ser grei ut på mitt sett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ting tar tid..

Men de kommer nok nå veldig straks :)

 

Sendingen er sendt fra avsenderland

12.04.2013 08:45 ZURICH-URDORF, Sveits

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle hatt et sett med lykter, om det er mulig.

Send bet.info på PM.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Update:

 

Fikk 10 sett med lykter i dag - resten kommer i morgen.

Mitt førsteinntrykk: Fy faen for en kvalitet! Jeg tok fram 1 sett splitter nye Frankani lykter for å sammenligne - jeg ser INGEN forskjell!

Så detta er helt supert, gleder meg til reflex rampen blir produsert også!!

Et annet pluss er det medfølger neopren pakning.

 

Btw, jeg ser nå at fortolling/frakter osv ble høyere enn anntatt, så jeg går ikke i pluss på dette her for å si det sånn, men jeg har snakket med leverandøren, og dersom det er etterspørsel på 20+ sett til, så kan vi få littt mer rabatter og vi kan gjøre en liten twist på moms/frakt, så kan jeg kjøre på med flere runder!

Pris blir da 1700,- pr.sett.

 

10 sett blir sendt ut i morgen, resten fredag.

 

 

Vanskelig å ta noen gode bilder av dette her, men legger med et par...

 

 

IMG002.jpg

IMG001.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser meget bra ut dette Ole :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det blir ny runde, så henger jeg med på den og!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De lyktene så så flotte ut at jeg synes nesten det er synd at jeg ikke trenger et sett! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Peeww, endelig har jeg fått pakket alle og gjort de klare til forsendelse - blir plukket opp av posten i morgen tidlig!

 

Vedr. en ny runde med lykter, skrik ut her dersom det er av interesse

 

2 sett her!

 

 

IMG003.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stor takk til deg Ole for den jobben du har gjort! Jeg fikk mine lykter i dag, og kan bekrefte at dem ikke kunne blitt bedre:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Remplacement tail lamp" : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.