Lokallagsklær Follo Lokallag

Anbefalte innlegg

Nå har det blitt mulig for oss å bestille klær med lokallagslogo direkte i klubbshoppen. Det betyr at i tillegg til den vanlige klubblogoen, så vil det stå "Follo Lokallag" under logoen.

 

Dette må gjøre sentralt av lokallagsstyret, så vi oppfordrer alle til å ta en titt i KLUBBSHOPPEN

 

Notèr modell, farge og størrelse her i tråden, så sender jeg en samlet bestilling den 18. september. Frakten kommer på totalt 90,- kr og fordeles likt, så endelig pris kommer jeg tilbake til. Legg merke til at det nå er mulig å bestille klær i flere spennende farger.

 

Utlevering av klærne blir på første lokallagstreff etter jeg har fått klær fra Aksess. Er det flere som er interessert etter denne datoen, setter vi opp en ny samlebestilling senere.

 

Mvh

Lederen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at klærne er litt små i str.

Jeg bruker normalt XXL og klærne jeg har fått til nå er litt ergodynamiske...

 

Du sparer lett port på å hente klærne noen hundre meter oppi gata, da de ligger rett ved Bauhaus i Vestby.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Genialt initiativ :tilber:

 

Jeg ønsker å bestille følgende:

 

Collegejakke gråmelert XXL til 335,- kr

Pikè air skjorte lys blå XL til 215,- kr

Hettejakke m kontrast marineblå XXL til 350,- kr

 

Mvh

Mikael : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det kun meg som synes det er stilig med klær med lokallagets navn på? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.