Beste selvvask-anlegg i Telemark - kom med tips!

Anbefalte innlegg

Hei!

 

 

Tenkte det var greit å i tips til beste selvvask-anlegg i Telemark.

 

 

Dette skal være en opplysende tråd, der vi deler erfaringer !

 

 

I og med at vi går i mot en kald sesong, er det å avdekke dette :)

 

 

 

Mitt tips (bruk gjerne dette som mal):

 

 

 

Sted: Shell Jernbanegata, Porsgrunn

 

Oppvarmet hall: Ja

 

Bra høytrykk: Ja, Grenlands beste! Merkbart mye bedre trykk enn alle andre steder!

 

Skumsprøyte: Ja

 

Mer info: Mulighet for å ta med seg vaskebøtte, og stå der over lengre tid. Om vinteren har de ofte maks 20 min per bil, dersom det er kø. Men om en kommer til tider hvor folk normalt ikke vasker bil, kan en stå der i en evighet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

X2 på Shell v/jernbanen. Helt topp vaske anlegg med varme om vinteren :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også brukt Shell Jernbanegata på vinterstid i de 16 åra jeg har hatt bil:) Eneste ulempen er enkelte utålmodige taxisjåfører som tror de eier hele sjappa der borte(selv om de fleste av de er greie folk). Men som du også nevner Even, er dette et topp sted hvis man styrer unnå den tida på døgnet da alle skal vaske.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker av og til statoil på skjelsvik.

 

De har egen vaskehall som kan ringes på forhånd og reserveres for 30min-1time eller hva du ønsker.

Fult høytrykkanlegg, støvsuger, varmtvann/kaldtvann til vaskebøtta og god plass til bil og alle dører åpne.

 

Sist tror jeg det kostet 50,- 30min. Høytrykk og støvsuger kommer itillegg.

 

Anbefales.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gamle OK på høgda.. Eneste jeg bruker om vinteren(men bor 500m derfra)

Oppvarmet, 2 vaskebåser med "hageslange" .. Varmt og kaldt vann er det tilgang til.

Og 1 bås med HT..

 

Kan stå så lenge du vil.. 20kr pr 15min mener jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder også en knapp på OK. Nå bor jeg litt lenger unna enn Anders, men ikke lenger enn at det er i nærområdet og det naturlige stedet å dra vinterstid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.