Nytt blod i lokallagstyret?

Anbefalte innlegg

Er det noen som har lyst til å prøve å få litt liv i dette lokallaget?

Av det styret som har vert er det vel bare jeg som fortsatt er medlem tror jeg.

Om noen føler kallet så svar på denne tråden:)

Hvis ikke så kommer jeg til å legge frem forslag til hovedstyre om å avvikle lokallaget. Er ikke noe poeng i at jeg skal sitte her alene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du sitter vel ikke alene i lokallaget?

Må være en måte å få samlet alle? Kjenner flere medlemer som er medlem i vacn, men som ikke er aktiv i lokallaget. Og det burde vi ha fått til å gjort noe med!

Er det sånn at du ikke har lyst til å være i styret lengere?

 

Det er litt avhening av at det blir respons på denne tråden ihvertfall om det skal gjøres noe som helst.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vert i styret her nå i 6-7 år. Synes det er på tide at noen tar stafettpinnen. Men bidrar gjerne for å få litt liv i laget:)

Før hadde vi en sammenkomst hver mnd der vi tok en kaffe/matbit å prata litt bil. Savner dette litt.

Men til slutt var vi bare de samme tre som kom hver gang å da ble mer eller mindre helt dødt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke alene i lokallaget, men er den eneste fra styret som fortsatt er medlem.

Du får prøve å få folk til å stille opp:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke alene i lokallaget, men er den eneste fra styret som fortsatt er medlem.

Du får prøve å få folk til å stille opp:)

 

Hvordan er motivasjonen din til å fortsette? Siden du har erfaring..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viss vi blir noen sjeler så kan jeg nok bli med til noen kommer seg inn i ting i alle fall:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er noen hjelp kan dere får mail-liste til alle i lokallaget for å spre informasjon.

Dette kan kanskje booste liv i laget?

 

Ellers er Christian i hovedstyret lokallagsansvarlig og bistår dere med hva det skulle være :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vert supert med en mail-liste:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er noen hjelp kan dere får mail-liste til alle i lokallaget for å spre informasjon.

Dette kan kanskje booste liv i laget?

 

Ellers er Christian i hovedstyret lokallagsansvarlig og bistår dere med hva det skulle være :)

 

Eg har prøvd å få mail liste over medlemmen til ålesund, men da fekk eg beskjed om at eg oppgi post nr. det skal gå over. Det vil sei at det er oss som bestemmer kor grensene skal gå mellom lokallagene? Eg har vertfall ikke lyst å ver den som bestemmer dette, i frykt for at noen føler seg ekskludert..

Vi har et lokallag med synkende interesse i sjøl her, men vi prøver å holde de gående med å opprette facebook gruppe og nordvest treff. Vi holder også på med en ordning der vi sender ut mobilvarsel hver gang på finner på noe. Det hadde desverre liten effekt nå sist søndag på peppes pizza treffet vårt når vi sendte ut varsel til ca 25 stk. og 7 møtte..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har prøvd å få mail liste over medlemmen til ålesund, men da fekk eg beskjed om at eg oppgi post nr. det skal gå over. Det vil sei at det er oss som bestemmer kor grensene skal gå mellom lokallagene? Eg har vertfall ikke lyst å ver den som bestemmer dette, i frykt for at noen føler seg ekskludert.

 

Ja jeg ser den, men det er ihvertfall vanskelig for oss her sentralt å vite hvor de naturlige grensene for lokallaget er.

Bedre å ta i litt da kanskje?

 

Vi setter vår lokallagsansvarlig på saken :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg melder meg iallefall frivillig til å få liv i lokallaget:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel også registrert som lokallagsstyremedlem ennå (tror jeg...), men som jeg nevnte i en annen tråd her inne i fjor sommer/høst så stiller jeg min plass til disposisjon dersom noen har lyst til å hoppe inn med "ny giv" for å prøve å blåse nytt liv i lokallaget igjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du med enda ja? ;)

Da er vi to fra "gamle" dager da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi prøve å sette en dato for lokaltreff/møte, hvis vi har nok interesserte? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan nå lufte en dato å se. Hva tror folket om en pizza på peppes nå på søndag da? Klokka 17.00?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får se om jeg får det til :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jeg hjemme så er jeg med, men sitter å venter på utreise offshore (blir mest sannsynlig fram mot helgen).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at jeg blir med :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jeg hjemme så er jeg med, men sitter å venter på utreise offshore (blir mest sannsynlig fram mot helgen).

 

...og da sitter jeg om bord i "Transocean Arctic", så da utgår dette for min del desverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan også stille meg frivillig om dette trenges =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da møtes vi på peppes i mårgå da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtes på rådhusplassen foran peppes. Æ kjæm i en grå A4 me reg VH42197.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.