Anbefalte innlegg

Vurderer få lagd opp noen intercoolere til s2/rs2 i maks bredde /dybde , med orginal innsug eller snudd , med eventuelt vekk eliminering av o-ring oppleget .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen intresse ? blir kansje lagd til 200 med snudd innsug også ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er interessert i IC til orginal innsug uten o-ring tullet, men blir nok litt nærmere våren. Vet du hva ca pris blir?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker rundt 4000 kr for en litt ekstra tykk .. må få lagd opp litt tegninger ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker rundt 4000 kr for en litt ekstra tykk .. må få lagd opp litt tegninger ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får lagd disse med pressa tanker da ,noe som burde gi ok flow , noe intresse for noe sånt ? Noen med forslag til tegninger eller har noen gode bilder ?

034 har med måla til c4 3,5" tjukk 254mm høgde 457mm lengde med 2,5" slange koblinger

til s2 90mm tjukk 220mm høgde 500mm lengde Med 2.5" slange tilkoblinger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkt noe på ic til s6?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja 3,5 " tjukk er vel noe ekstremt ja , 2,5 er vel nokk skal man få den bak s6 fangeren .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere som er inntrisert i c4 lr rs2 intercooler ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig å få til noe som passer bak org s2 fanger?

 

Ca 500hp motor, isåfall meget gira:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja er det som er planen , hvor tykke er orginal og hvor god plass er det fremover da , tenker hovedsakelig på få lagd med rører pekende litt bak og opp på venstre side av bilen til reversert innsug , men kan på sikt få lagd opp 2 versioner , men dette blir jo litt custom og ikke noe direct replacement . Meningen er jo å få ordna noe med god flow i tankene og får vekk alle røra og minst mulig skøyter ..

Men er litt opptatt med arbeid og oppstart av firma , og må få litt innputt av dimensjoner og hvilken type folk vil ha . Koster litt ekstra med casted ende tanker ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja s4/ s6 blir nokk enklere da det kun blir 1 type , eventuelt i 2 forskjellige tjukkelser da . Og jeg har bil selv jeg kan få ordna mål til og få lagd en tegning .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja , er ikke kommet så mye lenger på intercooler opplegget .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så stor som mulig bak s6 fanger ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på gang men er dyrt med pressa tanker så blir ikke lagd så mange versioner av tanker , mest lengden som blir justerbar da .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja s4/ s6 blir nokk enklere da det kun blir 1 type , eventuelt i 2 forskjellige tjukkelser da . Og jeg har bil selv jeg kan få ordna mål til og få lagd en tegning .

 

Intercooler til S6/c4 hadde vært super intresangt

Apikol sin plasering men bedre pris 😇 ka du trur Vidar ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja s4/ s6 blir nokk enklere da det kun blir 1 type , eventuelt i 2 forskjellige tjukkelser da . Og jeg har bil selv jeg kan få ordna mål til og få lagd en tegning .

 

Er seriøst interessert intercooler s6 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja om det hostes opp en tegning som flere kan vare inntrisert i . om det skal lages med pressa tanker så må det minimum lages 10 stk for at prisen skal bli levelig , eventuelt mye mindre inntriserte så blir det med standard tanka .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.