Lokallagstreff Rjukan 13.09.14 kl 13.00

Anbefalte innlegg

Sakset fra FB: (https://www.facebook.com/events/1471119679804729/?notif_t=plan_user_invited)

 

Hei alle bilfrelste!

Vi hadde en suksess med treffet vi arrangerte på Notodden i fjor, og med det ønsker vi å arrangere et treff på Rjukan. Litt lenger kjøretur for noen, men det vil jeg absolutt påstå at er verdt det!

 

Vi tenker å ha dette LØRDAG 13. SEPTEMBER fra klokken 13:00 og utover kvelden.

Tanken er å treffes på en plass først (kommer tilbake med nærmere beskrivelse), skravle litt og kose oss med å se på hverandres biler og deretter kjøre en tur til en plass for å ta litt flere bilder. Både samlet og separert om noen ønsker det. Det vil da innebære en kjøretur igjennom byen vår, og jeg tenker litt stort og har planer om å snakke med lokalavisa for å få til noe i der ifra den fine dagen om vi får et like stort, hvis ikke større oppmøte i år.

 

Det vil planlegges å få til mat, hvor utgiftene dekkes av hver enkelt, enten i form av grilling eller i form av et besøk på Rjukan hytteby som har super mat og tilby oss. Dette må vi komme tilbake til.

 

Informerer om at dette ikke er et arrangement for fest og alkohol da dette fører til vanskeligheter med den grunneieren vi skal forholde oss til, og det ønsker vi ikke. Dette er et treff for å møtes, kjøre en runde, ta bilder og deretter skille lag :) Så vi ber dere om respekt for dette, slik at vi kan arrangere dette flere ganger, og ikke minst slik at vi kan reise fra arrangementet med gode rykter om Telemark VACN! Annet vil bli bortvist fra treffet.

 

Inviter veldig gjerne med dem du kjenner som er interessert og som kunne tenke seg og bli med, medlem i klubben eller ikke, her er alle VAG-interessere veldig velkomne. Hjelp meg gjerne å gjøre dette så stort som vi klarer ved å gjøre dette, for jeg får ikke med meg alle alene :)

 

Biler som kan stille på treffet ønskes begrenset til volkswagen og audi, men alle andre er selvfølgelig velkomne til å komme å kikke sammen med oss. (Vi er klar over at vi ikke kan nekte noen å komme med sine egne biler av eget merke, men vi ønsker likevel at vi kan få ha dette som et volkswagen og audi-treff).

 

Sees vi?! I hope so! :D

 

Ved spørsmål kan disse stilles til meg på en aldri så liten PM :)

Og til dere som bor på Rjukan, send meg gjerne en PM med forslag til plasser vi kan ta bilder på med en liten kjørerute i forkant! :)

 

Mvh

Kjersti Helene

Nestleder i Telemark VACN

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.