Åpen dag på NAF Øvningsbane på lørdag 13. september fra kl. 11-15

Anbefalte innlegg

Utroiig fint arrangement som det er litt synd at ikke flere benyttet seg av. Det var en KB-registert B5 sedan med klubbskilt og -merker, men ellers la jeg ikke merke til noen klubbiler.

 

Jeg fikk flere gode tips og veiledning, og med 6-7 turer på hver av de 3 banene (unnamanøver i sving, unnamanøver med dårlig friksjon og unnamanøver med svært dårlig friksjon) ble jeg vesentlig bedre kjent med bilen min :) At NAF i tillegg serverte gratis wienerpølser og brus, gjorde kun dagen enda bedre : ja :

 

Når / hvis NAF tilbyr en slik dag igjen, kan jeg kun anbefale flere medlemmer å ta turen : ja : Det var verken politi eller SVV på eller i nærheten av øvningsbanen. Derimot var både Dekkmann og Hurtigruta Carglass til stede med flere gode tilbud. Norsk Luftambulanse var også på plass og fortalte om førstehjelp ved trafikkulykke.

 

Alt i alt et utrolig bra opplegg, som var helt gratis også for oss som ikke er medlem :) Heng dere på neste gang!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.