Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat kjøpt meg en Audi Coupe. Og så klart er den full av "treverk" inni. : bh : Har hørt at det finner "klistremerker" eller sånt til å klistre over. Så er egentlig ute etter alt annet enn det stygge som er der. Men helst "karbon".

Takker og bukker for alle svar :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig skjønner jeg ikke hvorfor du vil ødelegge innsiden av bilen med masse teip.... Hvis du uansett har tenkt å kvitte deg med "tre'et" så se heller om du får tak i listesett om det er mulig.

 

Ser utrolig teit ut når endene av teipene løsner etter hvert. Noe som ofte skjer med litt fukt og litt bruk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg å hadde bilen full av skog en stund,skjønner ikke at noen synes dette er "eksklusivt" eller fint i det hele tatt.

Lakkerte listene i samme farge som bilen jeg,ble knall det.Men resultatet avhenger jo selvsagt litt av hvilken farge bilen din har utvendig da.

 

Prøv så godt det går å unngå slike teip greier,er virkelig jalla,jalla spør du meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde bilen full av tre imitasjon lister i bilen min jeg og.. men jeg demonterte alle listene og lakkerte de i samme farge som bilen.... syns det ble rimelig bra...

main_1794320396429226e6cfdde.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har akkurat kjøpt meg en Audi Coupe. Og så klart er den full av "treverk" inni. : bh : Har hørt at det finner "klistremerker" eller sånt til å klistre over. Så er egentlig ute etter alt annet enn det stygge som er der. Men helst "karbon".

Takker og bukker for alle svar :tilber:

 

Skjønner ikke hvorfor folk synes falsk "karbon" ser så mye bedre ut enn falskt "treverk"..... : faint :

Hadde jeg ville byttet, hadde jeg heller fått lakkert plast-listene i noe pent, pianolakk, alu, eller noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvordan disse listene på dørene og dashbord er festet i en A100 type C4?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor folk synes falsk "karbon" ser så mye bedre ut enn falskt "treverk"..... : faint :

Hadde jeg ville byttet, hadde jeg heller fått lakkert plast-listene i noe pent, pianolakk, alu, eller noe.

 

Treverket hadde ikke vært no bedre om det hadde vært ekte ;)

 

Karbon ser derimot mye bedre ut, uansett om det er falsk eller ekte :D

Treverk har da absolutt ingenting i en bil å gjøre! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som vet om noen steder der man får kjøpt ferdige lister til å bytte ut? Har lyst på svart pianolakk som du kan få i RS4'en. Noe stiligere enn det får du ikke : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treverket hadde ikke vært no bedre om det hadde vært ekte ;)

 

Karbon ser derimot mye bedre ut, uansett om det er falsk eller ekte :D

Treverk har da absolutt ingenting i en bil å gjøre! :D

 

hm. i like wood! : rolleyes

syns det ser bra ut. Men, som du ser han har gjort han med S2, så blir jo det bra, bare man ikke lakkerer det knæsj pink. :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hm. i like wood! : rolleyes

syns det ser bra ut. Men, som du ser han har gjort han med S2, så blir jo det bra, bare man ikke lakkerer det knæsj pink. :rolleye:

 

Treverk er det styggeste du putter i en bil : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor folk synes falsk "karbon" ser så mye bedre ut enn falskt "treverk"..... : faint :

Hadde jeg ville byttet, hadde jeg heller fått lakkert plast-listene i noe pent, pianolakk, alu, eller noe.

 

Det er ekte treverk og ekte carbon orginalt i Audi.

 

Treverk hører forøvrig hjemme i båter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ekte treverk og ekte carbon orginalt i Audi.

 

?? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treverk er det styggeste du putter i en bil : eek :

 

Er uenig her.

Hadde jeg hatt sort interiør (særlig skinn) hadde jeg hatt listene i pianolakk.

-i og med at jeg har lyst interiør lar jeg listene være, jeg synes oppriktig talt at det ser bra ut.

 

fiskeskinn hadde sikkert sett bra ut.: haha :

 

Som en liten forums-klisjé må jeg vel nevne her på slutten at det er bra at folk har forskjellig smak, og at mangfold og forskjeller er viktig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

?? : klø :

 

 

Skjønte du ikke hva jeg skrev ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.