Telemark: Vw- Audi klistremerker

Anbefalte innlegg

Hvor får man tak i nye klistremerker til bilen, da mener jeg de som det står VW - AUDI CLUB NORWEGEN på...

Klarte å ødelegge begge mine, er ikke lett å sette på når man er dum i hodet... hehe : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor får man tak i nye klistremerker til bilen, da mener jeg de som det står VW - AUDI CLUB NORWEGEN på...

Klarte å ødelegge begge mine, er ikke lett å sette på når man er dum i hodet... hehe : smil :

 

Velkomen på forumet Jan Terje! Tror styret i lokallaget har noen igjen, tror det er Christian Johnsen som har de. Skal sjekke litt jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres bra ut!

Har du noen tips om hvordan sette de på da? Alt gikk jo til h..... når jeg skulle sette de på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK, har nå lest guiden, og det er ikke rart det ikke gikk bra... hehe : smil :

Det er rart det hvor enkelt det er å bytte understell o.l. men noen klistremerker klarer en ikke å sette på... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har de liggende jeg ja, er bare å stikke innom på neste møte. evt komme å hente de i Langesund eller no.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.