Lokallag på hadeland utdødt?

Anbefalte innlegg

er det fremdeles noe aktivt lokallag her på hadeland eller er det helt utdødt? :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke stort som skjer, dessverre.

Tror vi er en del medlemmer med tilholdssted i distriktet, men bilmiljøet på hadeland er ikke hva det en gang var...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei det merker man. er veldig synd at man må reise utenfor distriktet for å finne et mer aktivt bilmiljø.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker første treffsesong jeg var med på, da var hadeland treffet det beste og et av det største utstillingstreffet jeg var på, synd det plutselig døde:-(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja husker selv jeg var på et av de bedre treffene tilbake i 2010. Da var det bra oppmøte og bra arrangement. Men plutselig døde det hele. Hadde Vært gøy å blåst liv i det igjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er trist ja! Er pga vårmønstringa at jeg ble medlem her! Hadde ikke hørt om VACN før det :)

Men vi må jo prøve igjen å få til noe! Altså, prøve og få til et bedre lokallag! Selv om jeg er på BMW siden om dagen, så er fortsatt vag det som står mitt hjerte nærmest.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var vel Svein Erik Bjørnholt som holdt liv i dette vel.Vet ikke hva han driver med nå men.Synd dette,er selv hadelending,kunne alltids tenkt meg liv der og ikke minst vår-treffet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja en vårmønstring som kunne Vært åpent for mer enn kun vw audi hadde kanskje ikke Vært så dumt. Men også hørt at andre lokallag har kvelder i koselig lag også. Hadde ikke Vært dumt å møtt entusiaster utenfor sommer sesongen også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil dere har liv i lokallaget må dere gjøre en innsats selv.

Og blåse liv i denne tråden er jo en god start, men noen må vise litt initiativ, så skal vi i hovedstyret hjelpe dere med ev. økonomisk bistand :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Nytt medlem her :) Er 36 år og fra Lunner.

Hvor mange aktive medlemmer finnes det som er tilknyttet hadelandskretsen da?

Jeg har nettopp meldt meg inn i klubben da jeg kjøpte meg Audi i forrige uke. (S4 B5)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Iniativ mangler nok ikke for undertegnede i allefall. Men før vi prater om vårmønstring må vi nok først finne ut hvor mange som er aktive medlemmer igjen her inne ja.

 

Jeg aner ikke hvor mange vi er, men vi er nok ikke en fryktelig stor gruppe nei.

 

Velkommen til klubben Per Olav! Jobba ikke du som sveiser på Tronrud Engineering før? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thomas Mood Hummel, 31 år med kone og ei lita tulle på 7 uker. Bor på Jevnaker, jobber i Drammen og besitter en KIA Sportage til kona, en 318d som egen pendlerbil og en 58 boble som benyttes når det skal kjøpes soft-is. Vært medlem en del år, eid et stort antall VAG opp gjennom årene, særlig hatt forkjærlighet for Golf MK1, men er i senere år blitt mer og mer opptatt på privaten/jobb og tidsbruk på bil er sakte men sikkert gått ned. Derfor blir nok ikke jeg å regne til stort annet enn eventuelt oppmøte er jeg redd :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange aktive medlemmer finnes det som er tilknyttet hadelandskretsen da?

 

Hvilke postnummere er i Hadelandskretsen?

Gi meg det, så skal dere få ca hvor mange :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke postnummere er i Hadelandskretsen?

Gi meg det, så skal dere få ca hvor mange :)

 

2743 Harestua,2730 Lunner,2750 Gran,2770 Jaren,2760 Brandbu,2762 Røykenvik,3522 Bjonroa,3520 Jevnaker

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2730-2770 ca 15 stk.

3520-3522 ca 5 stk.

 

Dette er betalte 2015 medlemmer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med 20 medlemmer i Hadeland kretsen så burde det vel være mulig å få til noe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel bare engasjere resten! Får vi flere som er interessert i å bidra så stiller jeg gjerne opp!

 

Siden dere andre slengte ut en kjapp info om dere selv kan vel jeg gjøre det samme!

 

Heter da Geir Einar Helgeland, 22 år og bor på Grua med frøkna enn så lenge! Fagbrev som CNC operatør og jobber for Tronrud Engineering på Eggemoen. Kjører per dags dato en BMW e46 320D facelift Touring, Men som nevnt så er vag det jeg brenner for. Derfor er jeg støttemedlem inntil videre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør som vi på Sørlandet gjør for å få liv i et dødt lokallag. Enten møtes dere over en kaffekopp en kveld, eller så tar dere en lørdag med noen pils og masse juging. :venner: Ingen bedre måte å bli kjent med hverandre på og komme i gang igjen :)

 

Og start opp en egen lokallags facebookside. Vi har det, og det er mer trafikk der enn her i lokallagsseksjonen på forumet ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde kanskje ikke Vært så dumt å møttes for et lystig lag i ny og ne:) så kanskje Hadeland Gjør comeback på vacn treff fronten :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen til klubben Per Olav! Jobba ikke du som sveiser på Tronrud Engineering før? :)

 

Hei. Stemmer det. Kjente igjen navnet ditt her også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går Hønefoss under her og? Dette som etter mine geografiske kunskaper (som ikke er å hoppe i taket for) ser ut som det nærmeste lokal laget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hønefoss går vel under Ringerike men er vel naboen til Hadeland :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ikke noe Ringerike "underforum", så tenkte dette ble nærmest :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du "hører til" der det faller naturlig for deg : ja : Selv bor jeg i Østfold men i forhold til jobb og kjørevei, ble det mer naturlig for meg å høre til Follo Lokallag. Jeg håper veldig at dere får til aktivitet på Hadeland igjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.