Telemark: Anders bussssdag idag....

Anbefalte innlegg

Mr. Audi 90 jubilerer idag !! Mannen med den clean`e 90`n begynner snart å bli voksen. Grattizzz med dagen broder`n !! Du fyller riktignok ikke 32 som det kan forstås fra forumet, men 26!! Dagen feires i garasjen og det serveres grønnsåpevann, polerkluter, Super Resin Polish og Extra Gloss. Dagen avsluttes med ei real dose Back to Black, og det er kun Ådi`er som kvalifiserer for deltakelse. De uten femmer må søke sjefen om disp.

 

Polèr med måte !!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis Anders... surpr.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med dagen Anders.

 

Vil også minne om at 90'en også har jubileum til høsten, og da har http://www.fireringar.com lova å spandere bløtkake! Tipper det blir ett skikkelig femmer kallas da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med dagen ja mr.90! :full:: cool :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med dagen Anders.. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulere mr femmer :glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe!

 

Henger litt etter her jeg, men..... Takk, takk alle sammen;). Fysjameg, begynner å bli gammel mann nå.... hehe!

Feiringen gikk fredelig og rolig for seg, men noe shining av bil blei det ikke tid til igår.. Derfor fyker jeg ut nå og tester den nye, røde Autoglym microfibrekluten;).. DET må bli konge!

 

-2226, eller mr. 90 som jeg også kalles-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med dagen Anders.

 

Vil også minne om at 90'en også har jubileum til høsten, og da har http://www.fireringar.com lova å spandere bløtkake! Tipper det blir ett skikkelig femmer kallas da.

 

90'n liker ikke kaker med krem, men marsipan går greit;) Med 4 ringer og 5 sylindre som pynt blir den nok glad;) DA blir det KALAS forhåpentligvis med 90 i retrolook.............. Hehe!

 

-2226-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.