Bonrath støtdemperlager Golf/Jetta/Caddy mk1

Anbefalte innlegg

Hei, var å surfet litt på tyske Golf1@info, og snublet over en tråd om støtdemperlager til mk1.

Alle var enige at de nye lagrene ikke holder mål, de var bedre før i tiden. Det beste alternativet var jo Bonrath sine senkelager. De var holdbar.

En av forumdeltakerne kjenner Bonrath brødrene personlig, og spurte om de kunne lage en ny serie siden disse gikk ut for mange år siden.

Dessverre ble formene ødelagt i sin tid, men om interessen bestod var det ikke noe i veien for å lage nye former og presse nye lager.

 

Dette ble jo for ikke så lenge siden også diskutert her på forumet, problemet med støtdemperlager, og at kvaliteten til de nye er for dårlig .

 

Så jeg er villig til å lage en liste over folk som er interessert i dette, og videreformidler denne (jeg ble bed om dette) til tyskerne. Jo flere som melder seg på, desto fortere kommer man i gang med produksjonen og prisen blir vel noe mere fordelaktig.

Billig blir vel dette uansett ikke, siden dette mest sannsynlig blir en miniserie. Kan tenke meg 80-150 euro for parret. Men prisen er ikke satt enda.

 

Det tyske forumet er jo ganske digert, men håper at så mange som mulig melder seg på her også :)

 

Dette er en sjelden sjanse folkens.....

 

Denne lista vil bli aktualisert og oppdatert for hvert medlem som melder seg på. Lista vil bli stående til vi vet hva som skjer i Tyskland. Dere kan melde dere på med eget innlegg her, også legger jeg dere inn i lista. Husk evt anntall :)

Men ingenting er høgd i stein, før vi vet prisen og evt bestilling går ut. Men, jo flere desto bedre.....

Kjenner dere noen utenfor vacn som har lyst på slike, er ikke dette noe problem.

 

Medlemsliste for bestilling av demperlager.

 

Stephan Truscheit 3 sett

Lasse Nordhus 2 sett

Harald Eriksen 2 sett

Erland Velle 1 sett

Joachim Næss 1 sett

Joakim Kjærstad 2-3 sett

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg er fort med på ett par sett. Men håper ikke det blir aktuelt før på nyåret:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok at æ også kommer til å sikre meg 2-3 sett. Tror nok at dette ikke skjer i løpet av de neste 14 dager for å si det sånn :)

Men hadde vært greit om de ble ferdig til neste sesong.

 

Nevnte for han at dem kanskje burde promotere disse på de engelske forum også. Mk1 bygges overalt.... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo noken som forsatt har sanne lager :) sto sanne lager på eit sett med KW v3 som eg kjøpte

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det Bonrath sine lager på KW (V3) ?? Men kanskje litt overkill å bruke 15-16000 bare for å få gode nye lager :)

Vet bare at Bonrath ble nedlagt for mange år siden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Christian som rører. Var UR-Mk1 lager på de!

 

De fleste konverterer til cøstøm tårnlager der lager delen er fra mk4 og "senker" 1-2". Som gjør at en kan skrue fjærbein opp tilsvarende og få mer fjæringsvei

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper flere melder sin interesse her : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Interessert om prisen ikke blir fryktelig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotte greier. Jeg kommer til å lage ei lista i første post. Dere kan fortsatt melde dere inn under her, også kompletterer jeg lista i øverste post.

Om dere ser at jeg ikke skriver dere inn der, gi meg beskjed via pm.

Lista vil bli stående til vi vet hva som skjer i Tyskland.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.