Poly-foringer / ALU traversforinger Audi type44 (100,200), V8, C4 (100, S4, S6)

Anbefalte innlegg

Er det noe interesse for foringer til disse bilene i topic'n?

Har funnet en leverandør av komplette sett, i Polen. Fikk også ordnet gruppekjøpsrabatt. Rabatttilbudet gjelder til og med Januar 2016. Så må bestille innen den tid evt.

 

Ved bestilling får vi følgende rabatt:

1500+ EUR - 20%

2500+ EUR - 25%

3500+ EUR - 30%

 

Frakt og evt moms til Norge kommer i tillegg.

 

Prisene på foringer er følgende:

 

C4:

 

Bærearmer forran - 99EUR

Travers forran ALU - 99EUR

Travers bak ALU - 49EUR

Stabstag bak (17mm) - 25EUR

Stabstag forran (28mm) - 35EUR

Fremre diffeste - 99EUR

Bærearm/spindel bak - 249EUR

 

Type 44 100/200 og V8

 

Bærearmer forran - 89EUR

Travers forran ALU - 49EUR

Travers bak ALU - 49EUR

Stabstag bak (17mm) - 25EUR

Fremre diffeste - 99EUR

Bærearm/spindel bak - 249EUR

 

 

Tror det skulle være det meste. Spørr om dere lurer på noe så tar vi ting underveis.. :)

 

Slenger ved noen bilder så man kan se.

DSC_3486.jpg

DSC_3490.jpg

DSC_3468.jpg

DSC_3456.jpg

DSC_1177.jpg

DSC_1174.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noe info om hvor harde de poly foringene er? (er av interesse, om de ikke blir for harde)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

85shore er de. Husker ikke hvor hardt det er kontra vanlig osv. Men kan se om jeg finner det ut.:)

Alu er alu Heh!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til opplysning er 85 shore litt hardere enn Powerflex Purple-serien, som er 80 shore.

Black-serien til Powerflex er 95 shore.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være interessert i noe av de jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har mye av disse på min S4. Kjøpte direkte av de i Polen. Det er ganske stivt ja. Bilen kjennes helt annerledes nå enn før da jeg hadde alt originalt og noen dårlige dempere. Kjører på Kayaba Ultra SR dempere.

Om det blir noe av gruppekjøp så kan jeg eventuelt hjelpe dere med frakt fra Polen da jeg reiser mye opp og ned med varebilen min.

Har ofte med meg sjåfør så kan også få brukt litt av reisekvoten ;) Er vel 6000kr per person. Det er noen penger å spare...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er interessert i bærearmer foran, fremtre diff-feste og fremre stabstag til C4

 

Mvh Leif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle som vet hva de skal ha, kan dere sende meg en PM med hva? Så skal jeg få satt opp en liste og sånn..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da gjør jeg klar en liste og sende til produsenten. Fler som er interisert? Alle er fortsatt med?

Skal ha sendt pm til alle nå. Hvis ikke fint om folk sender meg en PM med bekreftelse :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendte avgårde komplett liste igårkveld. Får svar idag med totalpris inkl frakt.. :) Havnet på totalt 3420 EUR så får vel 25% rabatt. Akkurat ikke 30%... Men men..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendte avgårde komplett liste igårkveld. Får svar idag med totalpris inkl frakt.. :) Havnet på totalt 3420 EUR så får vel 25% rabatt. Akkurat ikke 30%... Men men..

 

Hei.

Hvordan tenker du det ang. betaling å slikt? kunne tenke meg et sett med foringer til bærearmer og spindler bak til min S6.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Hvordan tenker du det ang. betaling å slikt? kunne tenke meg et sett med foringer til bærearmer og spindler bak til min S6.

Folk får overføre til meg tenker jeg? Får totalen idag. Så kommer det vel moms på det også.

Da skal jeg sende en mail og få med det nå med en gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

[quote=Mikkel Bruer;3032008

Får svar idag med totalpris inkl frakt..

Så kommer det vel moms på det også.

 

Fikk ikke ordnet billigere frakt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser ikke sånn ut med tanke på at Mr Wardawa ikke visste når han skulle nedover. Men frakta var 80EUR.. pluss evt moms inn i norge. Så det var ikke akkurat noe svær greie .. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er alt betalt, så da er ting på gang :) Kommer tilbake med beløp til hver enkelt og kontonr i løpet av uka :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han mottok betaling igår, så har begynt å produsere idag. Kunne ta opptil 10dager.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil ha jeg også ,

Er det for seint å melde seg på ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som du ser så er alt betalt og satt i produksjon, så ja desverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott.

Ser ut til at det blir et lite puslespill for å finne ut hva som hører hjemme hvor :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott.

Ser ut til at det blir et lite puslespill for å finne ut hva som hører hjemme hvor :P

 

Heh ja det kan hende. Jeg må uansett sortere hvem som skal ha hva. Så jeg får en liten jobb først :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt problemer med maskinen som lager foringer. Men den blir fikset på fredag, og alt sendt til uka.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ble alt sammen sendt idag.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir alt levert på døra hos meg idag. Så alle som skal ha dette tilsendt må sende meg adresser på melding..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.