Anbefalte innlegg

Flott med isolering ja 😀. Men enig, bør gå å få opp beggedøren + litt ekstra plass for en benk blant annet

 

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med denne: http://m.finn.no/realestate/lettings/ad.html?finnkode=84101958

 

Får vi brukt carportene til noe fornuftig?

 

Har forresten alle prosjekter som vil okkupere en plass fast eller ønske om å ha en plass de kan skru på bruksbilen?

Tenker at det i utgangspunkt vil stille litt ulike krav? F.eks hvis vi er 4 stykker som vil skru på bruksbil så er jo et mindre lokale, der kanskje ikke alle fire kan holde på samtidig, men som kan f.eks ha en sakseløfter større prioritet enn gedigen plass?

 

Tenker bare høyt her, jo mer jeg/vi vet om hva som kan fungere jo enklere å finne et egna lokale

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trenger mest en plass å skru på bruksbil. Men vil sikkert ha tider jeg trenger plass en uke og lignende.

 

Den linken funker sikkert til 2 små biler, men ikke noe spesielt mer enn det. isåfall blir det 3000,- i mnd. Litt vel mye. Må huske at man må ha plass til arbeidsbenk og sted å ha verktøy.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For min del er vel bilen også bruksbil, men er jo en 88 modell, så hadde vel egentlig tenkt at den kunne fått slappet av litt etter hvert.. så for min del er vel fast plass mest interessant. Men 3k, eller 36k i året, blir dessverre endel over hva jeg ønsker å bruke

 

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg litt mer å gå på når jeg leter.

 

Regna med den over ble litt drøy, slet med å finne noe fornuftig å bruke carporter + loft til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det beste er å finne en låve, gammel møkkakjeller og lignende. Ser at er det som pleier å være billigst.

Jeg vil helst ikke over 1500,- i mnd for skrulokale, såsant det ikke er veldig fine muligheter for bukk og bra lagringsmuligheter (brukte deler og sånt tar fort plass [emoji14] )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nyetablert lager i kjeller med separat inngang/kjøreport. Ca. 75 m2 BTA. Leie kr. 5.500,- pr. mnd. + strøm (ca. kr. 500,- pr. mnd.). Ledig omgående.

 

skal bli montert varmepumpe

 

sør/øst Oslo.

 

Interessant?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bump, 25 kvadrat på hver hvis vi er tre stykker, 2k hver av interesse for noen?

Utleier har tilbydt befaring, vet at det er litt i overkant av budsjettet de fleste har sagt, men dette er av det billigere jeg har funnet som har plussgrader året gjennom :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir dessverre på feil kant for min del.

 

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor langt er dette fra ryen?

 

men blir nok litt for mye for meg også uansett.. 24k i året blir litt kr i lengden gett....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

google maps sier cirka 10 minutter.

 

Alternativt kan man gå sammen 4-5 stykker, men det blir jo da f.eks slik at biler man vil ha stående må stues vekk i hjørne, for å trilles frem når man vil skru eller lignende mtp plass.

 

synes selv 2k er mye, men sliter med å finne lavere :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bump, noen som har noe ledig i sine lokaler eller som har hørt om noe i det siste?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis dette fortsatt er aktuelt så er jeg gjerne med. Trenger nye å bli kjent med og en plass å skru. Helst nord for Oslo for min del da, bor på Frogner i Sørum :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folk er vel sikkert på utkikk fortsatt 😜

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal undersøke i nærområdet her jeg. Noen som hadde hatt noe imot f.eks kløfta? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange er det egentlig som var på utkikk nå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trenger stadig mer plass... Men er kresen på lokalene. Har forøvrig muligens en ledig vinterlagringsplass på det ene stedet jeg har, men det er høy pris (1.000 kr mnd + 100 kr mnd for strøm).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nyoppussa låve i Nittedal, 2,5mil fra meg (grunerløkka), så samme avstand som til Enebakk og Leirsund.

 

For langt for folk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nyoppussa låve i Nittedal, 2,5mil fra meg (grunerløkka), så samme avstand som til Enebakk og Leirsund.

 

For langt for folk?

Nittedal er jo verdens navle, kort vei til alt. (Jeg bor der for de som ikke skjønte det).

 

Hvor er dette, adr? Og hva koster det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som begrensa med isolasjon, men er 6 meter under taket og hvis interesse kan det muligens bli satt inn en etasjeskiller, som gir rom for en del lagring av nips

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som begrensa med isolasjon, men er 6 meter under taket og hvis interesse kan det muligens bli satt inn en etasjeskiller, som gir rom for en del lagring av nips

Så ren plankevegg, ingen indre vegg? Kan evnt høre om muligheter for å isolere? Mitt verksted med isolering og gulvvarme er noen ganger vanskelig å få god temp om det er skikkelig kaldt pga str på rommet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut som det er støpt opp cirka tre meter innvendig, så plank utenpå (utvendig vegg), så over dette ser det ut til å være plank med blikkplate på innsiden.

 

Basert på bildene jeg har fått tilsendt

 

Muligheter for å isolere opp til topp av betongvegg hvertfall, ser det er klargjort med 2x4 innvendig, så må da evt inn en etasjeskiller for å holde på varmen i toppen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet om en ledig plass i Rælingen hvis noen skulle være interessert, 1400ish i måneden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.