Oslo Lokallags Ustillingstreff 2017 12.08.17

Anbefalte innlegg

Oslo Lokallag ønsker velkommen til utstillingstreff på Frysja

 

oslotreffet2017.jpg

 

(Møllers hovedkontor) Frysjaveien 31B 12.08.16 fra klokken 10:00 til

rundt klokken 15:00.

 

Følgende klasser premieres:

- Topp 3 VW

- Topp 3 Audi

- Longest distance

- Beste Veteran

 

Jeg har i år fjernet Seat og Skoda på premielisten da det har vist seg å komme veldig få av de på treffene våre. Men Seat og Skoda er hjertelig velkommen til utstillingen og om det kommer noen biler har jeg premier på lur til de også.

 

Utstilling: 50kr

Det vil bli salg av pølser og brus. 50kr for 3 brus, eller 50kr for 2 pølser og 1 brus,

eller 50kr for 3 pølser osv..

 

Styret i Oslo lokallag håper å se så mange av dere der som mulig den 12. august!

 

Facebookevent: https://www.facebook.com/events/1852372851647249/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Info oppdatert i første post.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke så veldig lenge igjen til utstillingstreffet nå. Pokalene kom akkurat i hus så vi er ganske så good to go. Beskrivelse om hvor man parkerer for utstilling og for de som bare vil ta en titt kommer i løpet av uken. Er folk klare? Er det snart siste innspurt med poleringsmaskinen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo, folkens !

Jeg reiste litt tidlig i fra treffet, og kan derfor allerede nå si at dette var MEGET vellykket. Akkurat passe temperatur, null nedbør og masse biler i forskjellige klasser. Til dere som ikke var der: Dette skulle dere vært med på ! Jan Tore var Møllers representant og kunne vise fram både en ny S5 (450 hk) ute, Arteon og A5 Cab. i resepsjonen, hovedinngangen til Frysjakontorene. Ellers mange gode, gamle bekjente fra tidligere klubb-samlinger, meget hyggelig !

Dette skjer altså bare 6 dager før klubbens 24-års-eksistens. "Klubb-fødselsdato" er 18. august 1993 ! Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som John skrev var det vel blåst på Frysja!

Ca. 50 biler utstilt, litt overskyet, men bra temperatur. Vi solgte ut alt av pølser og lomper vi hadde kjøpt inn, trodde liksom 10kg med pølser holdt.. Men vi måtte jaggu kjøpe mer midt i treffet. All brusen ble også revet bort.

Har merket oss et behov for kaffe på slike treff, så det er noe å ta med seg til neste år.

 

Jeg vil takke alle som kom, og alle som gav meg en hånd i opprigg og nedrigg. Knut-Erik og fruen var gull å ha med.

 

Dette er muligens mitt siste Oslotreff som arrangør. Så tusen takk for at det ble et supert treff. :) Bilder og film kommer utover de neste ukene. Tar en liten ferietur til sydlige strøk om 8 timer, så jeg får ikke lagt ut så mye i dag.

 

Vi ses på Rudskogen 25.-26.08!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lett korrigering for John, så hadde Jan Tore fått fikset oss ikke bare en "svak" ny S5, men en råtass av en RS5. Satan for en tøff bil!

 

Takk for bra treff med mange fine biler, hyggelig folk samt et vær som ble bedre og bedre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var en tur på Frysa i går, og vil takke Daniel Olsen og crewet for et flott treff. Ikke mist takker jeg Knut-Erik med frue for super innsats. Dette er akkurat et slikt treff jeg liker; masse flotte biler og mange hyggelige bilinteresserte mennesker. Det var mage flotte VW og Audier å se, en flott miks av nytt og gammelt, med nesten alle stilarter representert. Jeg blir så imponert over det våre medlemmer (og gjester) greier å bygge og vedlikeholde. I tillegg fikk vi handlet kvalitets produkter fra Car Spa, til gode priser. Tusen takk til alle som viste frem sine flotte biler, og spesielt for alle hyggelige bilsamtalene. De var det mange av.

 

Jeg gleder meg til neste treff på Frysja, takk til Jan-Tore som stilte opp som vanlig. Og tusen takk til alle utstillerne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kan jeg finne oversikt over hvilke biler som ble premiert?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kan jeg finne oversikt over hvilke biler som ble premiert?

 

Skal legge ut litt info og bilder til uka.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har bilder fra treffet å legge ut her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, skal bare bli ferdig med Rudskogen så kommer det noen :) De fleste er sendt til TP for trykk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.