P-hus i Oslo som er greit å stå i? (helst ikke så dyrt)

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Skulle trekt litt ledninger og ræl i bilen, men det er kaldt ute, noe p-hus der man får stått i fred? :)

 

Blir ikke noe rot utenfor bilen mtp at det er ledninger, men er jo veldig variert fra disse p-vaktene finner seg i.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har kjørt ned i garasje anlegget under BI i nydalen når jeg har ryddet i firmabilen ikke fått besøk av parkeringsvakter eller måttet betalt noe som helst der, men trekker du billett burde det ihvertfall ikke bli noe problem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor lang tid trenger du? Kan sikkert få sneket deg inn i garasjen på jobb en helgedag eller noe sånt. Ingen som plager deg der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

svippa ned i Nydalen etter tips fra Frank, vet ikke om jeg fant rett p-hus, men fant et med bra lys som i følge skiltet var gratis på søndag, men på vei ut ble det 50 kroner. Sto der temmelig lenge for den summen og superb belysning så jeg var happy :)

 

Takk for tilbudet Daniel, kan hende jeg følger deg opp på det ved en senere anledning :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan godt hende du kjørte inn under radisson eller ved pst, da der er det bom. den jeg tenkte på har innkjøring i parallell gata(altså motsatt side av bi) som t-banestasjonen, er ikke lett å finne sånn sett, da den har innkjøring ned til høyre om du har sats rett bak bilen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var en haug p-hus der, så jeg har helt sikkert kjørt inn i feil, men var bra hvertfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja de fleste der nede er greie men den jeg tenker på er den eneste som ikke har bom så du må ikke betale for å komme ned

 

 

men du fikk gjort det du skulle for en 50lapp er uansett ikke ille

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.