Løst! 8,5x20" Audi Cantona/Fat Five ønskes kjøpt

Anbefalte innlegg

Ønsker å kjøpe hele og pene Audi Cantona i 20" ET 35-45

 

19_64111996.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som ventet ble det alt for liten respons på denne. : bh :

 

Prøver litt til... Opp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kryr ikke av disse i Norge, så vanskelig å treffe noen som selger :)

(btw, de kommer kun i et45)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ET45 er egentlig helt perfekt. Må ha 245/35 for å få godkjent loadindex (min 94) på GTE, og da er jeg redd det blir trangt hvis innpress kryper ned mot 35. :)

Kan ev space ut 5mm hvis det er plass.

 

Det var et sett ute på finn i juni 2015 til 14000. De var nyoppusset og ubrukt etter oppussingen. Ble naturligvis for treig og felgene ble solgt før jeg fikk ut fingern. : bh :

 

Du skal ikke selge dine du da? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I utgangspunktet ikke tenkt til å selge disse noen gang.. Men som det heter, alt er til salgs til rett pris : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at rett pris blir noe i overkant siden du ikke har lyst til å selge. :P

Fikk tips fra noen her på forumet om felger tilsalgs i Tyskland, men ser de begynner å bli forholdsvis dyre der også. Godt over 2000 euro for et sett.

 

Blir vel andre felger til våren tenker jeg, men kommer fortsatt til å følge med fremover om det dukker opp noen. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klikk! Kom over disse på Facebook nå og husket denne tråden. Haavard L. Bakken som er selger, tidligere klubbmedlem, dersom du ikke får sett innlegget:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klikk! Kom over disse på Facebook nå og husket denne tråden. Haavard L. Bakken som er selger, tidligere klubbmedlem, dersom du ikke får sett innlegget:)

 

Takker. Har sendt han en melding. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er felger avtalt handlet med Haavard. Takk for tips både i tråden her og på PM. :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.