Selvvask der du får stå med bøtta?

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Liker meg godt på sirkel K Storo, men der er det stor trafikk så det å stå med bøtta og vaskehansken går ikke (prickbort før spyling osv har de ikke sagt noe på).

 

Finnes det noen i området som er enten så lite trafikk på at det går greit, eller som det faktisk er tillatt hos?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må dra dit litt senere på kvelden evt... har stått der med bøtter selv. Fant da ut at du må inn på stasjonen for å hente vann.

 

Annen selvvask er vel den på vei til Lørenskog.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hender jeg svinger innom her.

 

http://www.u-wash.no

 

Er ingen ansatte, kun automatisert.

Det er vel denne som er rett ved siden av Pettersen autoimport? Syns selv den er tragisk dårlig. Høytrykk er som å bruke hageslangen.

 

Softwash rundt omkring er garantert de beste, eneste jeg bruker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel denne som er rett ved siden av Pettersen autoimport? Syns selv den er tragisk dårlig. Høytrykk er som å bruke hageslangen.

 

Softwash rundt omkring er garantert de beste, eneste jeg bruker.

Ikke merka noe til det, men så har de 6 vaskeplasser, kan hende du har fått en som trengte service?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvd den 2ganger på forskjellige plasser, var ikke noe å skryte av. Er alltid ledig plass der da:p

 

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvd den 2ganger på forskjellige plasser, var ikke noe å skryte av. Er alltid ledig plass der da:p

 

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Har du ordentlig vaskeutstyr er ikke trykket så viktig. [emoji14]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.