Diskusjonstråd VACN Våler 17 - 2-4 Juni 2017

Anbefalte innlegg

Er værtfall det eg fekk ut av den teksta/pdf fila. Syns værtfall det var skrevet som du trengte ein 190%strøken bil for å delta.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg skrev litt tidligere; vi snakker med de som skal dømme om akkurat dette, før de starter dømmingen. OG jeg vil understreke nok en gang at bruksbiler er i særdeleshet velkomne på våre utstillinger. Det er ganske mange av oss som liker at bilene brukes. Jeg stiller noenganger ut Mk 5 Golfen min og den ser særdeles brukt ut og det er den. Så jeg håper å se deg på utstillingen med bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom med hva du vil! Jeg elsker å se alt av biler som vi har i klubben. Skitten, gammel, rusta, polert, ny, stanca og alt annet. Vi og andre vil se mangfoldet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe mulighet for å få kjøpt hjelm på treffet ? Tidligere så har vel Kollevold (?) vært her ? :)

Er i samme båt her. Er vel for sent å kontakte dem nå?

 

Sent fra min SM-G928F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring Kollevold så kanskje ho rekker å ta med! 32850030. Super Service på den gjengen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakka med Kollevold, dei sku ta med hjelmer :)

 

Sent fra min SM-G928F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har DA maskin med seg?? Eller kan ta med på lørdag? Fått noen kjedelige gnisse merker på taket jeg skulle hatt fjerna..

 

Sent fra min FRD-L09 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har DA maskin med seg?? Eller kan ta med på lørdag? Fått noen kjedelige gnisse merker på taket jeg skulle hatt fjerna..

 

Sent fra min FRD-L09 via Tapatalk

Fikk fiksa det 👍

 

Sent fra min FRD-L09 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.