Tilbakemeldingstråd Utstilling - VACN Våler 2017

Anbefalte innlegg

At noen er dommer med så mye erfaring at de kan se bort fra personlige forhold til eiere og egen smak kjøper jeg ikke, da dette er umulig. Med den løsningen vill også de samme bilene binne gang på gang fordi den same dommeren vet selv at han valgte den året før og noe annet vill sånnsett snyte den bilen for en premie.

Jeg personlig syns hvertfall flere random utrekte dommere fungerer bedre, da må jo feks 5 i vær klasse bli enig om forskjellige biler. Evt at dere bruker poeng arkene fra 5 random, legger sammen score også kan deres egene dommere sitte med ekstra poeng og den endelige avgjørelsen.

Forøvrig så syns jeg det er tåpelig med en forslagstråd hvor alle forslag blir dømt nedenom og hjem så fort noen sier noe litt negativt..

Avslutter mine meninger og forslag her også får dere ha takk for ett fint treff, jeg koste meg uansett ;)

 

Vet ikke helt om vi leser den samme tråden, kan bare svare for meg selv, men jeg har bare kommentert erfaringer vi har hatt tidligere. HP skriver at de vil ta med seg alt videre i vurderingen og justering til neste gang.

 

Når det gjelder 5 dommere i hver klasse kan det bli en utfordring rent bemanningsmessig, vi hadde nok med å finne 4 stk som ville stille som parkeringsvakter.

 

Om det virker som vi er negative så er ikke dette meningen, vi bare svarer utifra erfaring og hva som har vært vanskelig å gjennomføre tidligere. Utstillingsgruppen er dog åpen for nye medlemmer om man ønsker å ha en større påvirkning til hvordan dette gjennomføres. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik jeg leser (forstår) denne tråden så har vi i «utstillingsgruppa» takket for innspillene, og skrevet at det er noe vi tar med oss videre inn i forberedelsene til neste treff. Vi har på ingen måte konkludert på hva som er de beste løsningene.

 

Et av innspillene som har kommet er dette med enda flere dommere, og det er noe vi ønsker (og prøver) å få på plass til Rudskogen. Det vil si minimum 3 – 4 dommere som går med hvert sitt dommerskjema slik at det er den kombinerte (gjennomsnitt?) scoren som avgjør vinnere.

 

Vi setter pris på flere (og alle) innspill, slik at neste utstilling kan bli enda bedre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vinnerne var som følger:

 

[TABLE=width: 283]

[TR]

[TD]classic[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Christoffer Johnsen[/TD]

[TD]coupe quattro[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Lasse Skjøllsvold[/TD]

[TD]golf 1 gti[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Jan Gunnar Holden[/TD]

[TD]golf 1 gti[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Daniel Sommer[/TD]

[TD]boble 73'[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Geir Arne Senset[/TD]

[TD]boble[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]audi[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Anders Steen Thoresen[/TD]

[TD]audi s3 8p[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sebastian Nakken[/TD]

[TD]audi a4 b5[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Harald Søia[/TD]

[TD]audi rs6 c6[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Bendik Bendiksvold[/TD]

[TD]q7 e-tron[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Jan Kristian Amundsen[/TD]

[TD]audi a6 c7[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]vw[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ole Martin Svenskerud[/TD]

[TD]golf 4 r32[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Joachim Vaagen[/TD]

[TD]golf 7 e-golf[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Oddbjørn Amundsen[/TD]

[TD]golf 7 r wagon[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kristoffer Flygind[/TD]

[TD]Golf 6[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Magnus Lindstad[/TD]

[TD]jetta 6[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]felg[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Bendik Bendiksvold[/TD]

[TD]q7 e-tron[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]motor[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Harald Søia[/TD]

[TD]audi rs6 c6[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

Beklager eventuelle skrivefeil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei: vinke :

Hvis det skal være forskjellige kategorier på utstillingen syns jeg vi bør få være tilstede å åpne dører på bilen til dommerne på en eller måte.

Ellers vil vitsen være borte.

Hvis en vil "vinne" en utstilling så syns jeg at alle åpninger på en bil bør være sjekket og funnet iorden og den med mest poeng sammenlagt vinner.

Uten en poengsum fra en eller to kategorier bør det være nesten umulig å vinne.

Jeg er fornøyd med årets treff, både med utstilling og banekjøring,med mye behjelpelig personale.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for tilbakemelding, Lasse. Vi tar dette med åpne dører osv. med oss (og evt. tilstedeværelse av eier) i våre diskusjoner inn mot neste treff (Rudskogen i august).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å gi alle deltakere et lite klistermerke når de melder seg på som de kan klistre i frontruta som betyr at bilen er åpen og at dommerne kan åpne dører og panser selv uten at eieren trenger og være der. De som ikke ønsker og vise noe inni bilen setter ikke på klistermerket og da vil ikke dommerene bedømme det og eventuelt gi et lite trekk pga det eller noe sånt?! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo linke til forrige gang dette ble diskutert:

 

https://forum.vacn.no/showthread.php?284342-Tilbakemeldingstråd-Utstilling-Rudskogen-2016

 

Og jeg synes det er veldig bra at mye her er rettet opp i, og at utstillingsgruppa har gjort tiltak! Jeg fikk nesten hakeslepp når jeg så innlegget på facebook noen dager før treffet hvor det ble beskrevet kriterier, poengfordeling osv. KJEMPEBRA!

 

Forøvrig så er det jo alltid slik at ikke alle er enig i de vurderingene som er gjort, men jeg tror ved å ha noen faste dommere, som har mye erfaring, er det som trengs for å høyne kvaliteten på utstillingen.

 

At det kan brukes med-dommere i tillegg er nok ikke så dumt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

At en dommer er dømt til å være partisk og ha subjektive meninger synes jeg blir vel fordomsfult? Jeg tror at en erfaren kvalifisert dommer kan gjøre en god vurdering og se bort ifra inhabilitet og egne meninger. Dette er uansett noe som må prøves ut, og husk at det er slik det gjøres på alle andre treff hvor utstilling står i høysete. Nevner bare Concours de elegance... der er det poengskjema som teller ;)

 

Husk at helheltsintrykk på utstillingstreff kommer av detaljer og kvalitet på bilen, og ikke fult så mye på hvordan den står og ser fin ut med dørene lukket og panseret igjen. Hvis man skal kunne bedømme en bil, så må man ta med alt og da må i utgangspunktet dører og panser m.m stå åpent eller kunne åpnes.

 

Som jeg nevnte i fjor; på et typisk stancetreff er saken en annen, der blir det mer helheltsinntrykk kun basert på utseende som teller.

 

 

 

At noen er dommer med så mye erfaring at de kan se bort fra personlige forhold til eiere og egen smak kjøper jeg ikke, da dette er umulig. Med den løsningen vill også de samme bilene binne gang på gang fordi den same dommeren vet selv at han valgte den året før og noe annet vill sånnsett snyte den bilen for en premie.

Jeg personlig syns hvertfall flere random utrekte dommere fungerer bedre, da må jo feks 5 i vær klasse bli enig om forskjellige biler. Evt at dere bruker poeng arkene fra 5 random, legger sammen score også kan deres egene dommere sitte med ekstra poeng og den endelige avgjørelsen.

Forøvrig så syns jeg det er tåpelig med en forslagstråd hvor alle forslag blir dømt nedenom og hjem så fort noen sier noe litt negativt..

Avslutter mine meninger og forslag her også får dere ha takk for ett fint treff, jeg koste meg uansett ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

At noen er dommer med så mye erfaring at de kan se bort fra personlige forhold til eiere og egen smak kjøper jeg ikke, da dette er umulig. Med den løsningen vill også de samme bilene binne gang på gang fordi den same dommeren vet selv at han valgte den året før og noe annet vill sånnsett snyte den bilen for en premie.

 

Om dette skulle vært tilfelle, så må jo i så fall akkurat de samme bilene, i akkurat den samme stand/utførelse, være de eneste som stiller opp år etter år.

 

Og det er jo ingen realitet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for en god ide og fint innspill. Vi tar det med oss i det videre arbeidet inn mot Rudskogen.

 

Hva med å gi alle deltakere et lite klistermerke når de melder seg på som de kan klistre i frontruta som betyr at bilen er åpen og at dommerne kan åpne dører og panser selv uten at eieren trenger og være der. De som ikke ønsker og vise noe inni bilen setter ikke på klistermerket og da vil ikke dommerene bedømme det og eventuelt gi et lite trekk pga det eller noe sånt?! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tilbakemelding.

 

Kan jo linke til forrige gang dette ble diskutert:

 

https://forum.vacn.no/showthread.php?284342-Tilbakemeldingstråd-Utstilling-Rudskogen-2016

 

Og jeg synes det er veldig bra at mye her er rettet opp i, og at utstillingsgruppa har gjort tiltak! Jeg fikk nesten hakeslepp når jeg så innlegget på facebook noen dager før treffet hvor det ble beskrevet kriterier, poengfordeling osv. KJEMPEBRA!

 

Forøvrig så er det jo alltid slik at ikke alle er enig i de vurderingene som er gjort, men jeg tror ved å ha noen faste dommere, som har mye erfaring, er det som trengs for å høyne kvaliteten på utstillingen.

 

At det kan brukes med-dommere i tillegg er nok ikke så dumt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for klare synspunkter og ikke minst tilbakemelding.

 

At en dommer er dømt til å være partisk og ha subjektive meninger synes jeg blir vel fordomsfult? Jeg tror at en erfaren kvalifisert dommer kan gjøre en god vurdering og se bort ifra inhabilitet og egne meninger. Dette er uansett noe som må prøves ut, og husk at det er slik det gjøres på alle andre treff hvor utstilling står i høysete. Nevner bare Concours de elegance... der er det poengskjema som teller ;)

 

Husk at helheltsintrykk på utstillingstreff kommer av detaljer og kvalitet på bilen, og ikke fult så mye på hvordan den står og ser fin ut med dørene lukket og panseret igjen. Hvis man skal kunne bedømme en bil, så må man ta med alt og da må i utgangspunktet dører og panser m.m stå åpent eller kunne åpnes.

 

Som jeg nevnte i fjor; på et typisk stancetreff er saken en annen, der blir det mer helheltsinntrykk kun basert på utseende som teller.

 

- - - Updated - - -

 

Takk for tilbakemelding!

 

Om dette skulle vært tilfelle, så må jo i så fall akkurat de samme bilene, i akkurat den samme stand/utførelse, være de eneste som stiller opp år etter år.

 

Og det er jo ingen realitet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager litt krass svar, eksamenslesing tar på litt xD

Satt bare litt med følelsen av at noen var fast bestemt på at det som ble foreslått var prøvd før og dermed ikke aktuelt å ta opp for om det var bedre eller ikke.

Personlig så ser jeg ikke hvordan 5 random trekte dommere fra mangfoldet i klubben ikke kommer med ett bedre resultat enn en enkelt dommer gjør når det kommer til hva flertallet syns er riktig.

Når det kommer til bedømming på Concours de elegance nivå så er jeg enig i at en godt trent dommer vill funke bedre, men der blir det kun bedømt på stand og hvor korekt bilene er iforhold til orginalitet, bedømming etter de samme kriteriene vill ikke funke i vacn pga blandingen av nye og gamle biler og at de er modifisert etter egen smak.

Forstår dette ikke er realiteten og pga mangfoldet av biler så har vi også med helhetsintrykk. Nettopp derfor stiller jeg spørsmål til 1 kvaifisert dommer, da helhetsinntrykk er basert mye på personlig smak og meninger . Jeg har ikke klaget på bedømmingen på årets treff, jeg syns samtlige vinnere hadde flotte biler og fortjente plasering, prøver bare å nevne ting jeg syns hadde fungert enda litt bedre.

Ang det nye poeng skjema så syns jeg det ser veldig bra ut og ta gjerne med hvertfall bremser på understell/hjul kategorien som det står nevnt at vurderes, rustene fæle bremser kan ødelegge inntrykket av selv de fineste hjula om du spør meg:)

Forstår at understell kan være vanskelig å kontrolere på treff.

 

Edit: Ble dette tatt bort fra vurderinga?

"Ryddighet og renslighet/vask - 15 poeng Dette er selvforklarende. Hver eneste del av bilen fra front til bakende og topp til bunn bør være ren. Ting som bør være skinnende skal skinne. Ting som bør poleres bør poleres. Dette omfatter alt og hele bilen; hanskerommet, grillen, dørterskler, og under gulvmatter. Hverken stoff eller skinn bør ha flekker av noe slag."

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tilbakemelding - vi tar det med oss i det videre arbeidet inn mot neste treff. Ja i og med at få biler var åpne så ble det, det en mix av interiør/og renslighet (i en kollone som ble for letthetsskyld kalt "Interiør"). Dette er en av mange ting vi ser på inn mot neste treff, for å prøve å få en praktisk tilnærming som fungerer for flertallet.

 

Beklager litt krass svar, eksamenslesing tar på litt xD

Satt bare litt med følelsen av at noen var fast bestemt på at det som ble foreslått var prøvd før og dermed ikke aktuelt å ta opp for om det var bedre eller ikke.

Personlig så ser jeg ikke hvordan 5 random trekte dommere fra mangfoldet i klubben ikke kommer med ett bedre resultat enn en enkelt dommer gjør når det kommer til hva flertallet syns er riktig.

Når det kommer til bedømming på Concours de elegance nivå så er jeg enig i at en godt trent dommer vill funke bedre, men der blir det kun bedømt på stand og hvor korekt bilene er iforhold til orginalitet, bedømming etter de samme kriteriene vill ikke funke i vacn pga blandingen av nye og gamle biler og at de er modifisert etter egen smak.

Forstår dette ikke er realiteten og pga mangfoldet av biler så har vi også med helhetsintrykk. Nettopp derfor stiller jeg spørsmål til 1 kvaifisert dommer, da helhetsinntrykk er basert mye på personlig smak og meninger . Jeg har ikke klaget på bedømmingen på årets treff, jeg syns samtlige vinnere hadde flotte biler og fortjente plasering, prøver bare å nevne ting jeg syns hadde fungert enda litt bedre.

Ang det nye poeng skjema så syns jeg det ser veldig bra ut og ta gjerne med hvertfall bremser på understell/hjul kategorien som det står nevnt at vurderes, rustene fæle bremser kan ødelegge inntrykket av selv de fineste hjula om du spør meg:)

Forstår at understell kan være vanskelig å kontrolere på treff.

 

Edit: Ble dette tatt bort fra vurderinga?

"Ryddighet og renslighet/vask - 15 poeng Dette er selvforklarende. Hver eneste del av bilen fra front til bakende og topp til bunn bør være ren. Ting som bør være skinnende skal skinne. Ting som bør poleres bør poleres. Dette omfatter alt og hele bilen; hanskerommet, grillen, dørterskler, og under gulvmatter. Hverken stoff eller skinn bør ha flekker av noe slag."

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig at bremser er en helt essensiell faktor i bedømmingen! :)

 

Et par andre tanker kan være å ikke vekte alle punktene likt, slik at for eksempel renhet inni bilen, dørterskler, hjulbuer, understell kan telle mindre enn for eksempel fin lakk, strøkne felger, strøkne bremser, strøkent motorrom. Eller at renhet eller andre mer omfattende kategorier kan brukes til slutt for å "skille klinten fra hveten".

 

En annen ting jeg har tenkt litt på er å alders-differensiere pongene; d.v.s at en 1989 mod som er like strøken/ren som en 2016 mod får en høyere poengscore. Det skal jo vesentlig mer til å ha for eks. strøkne dørkarmer på en gammel bil enn en helt ny en.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk Harald, dette er tanker og gode innspill som vi absolutt tar med oss inn mot Rudskogen.

 

Enig at bremser er en helt essensiell faktor i bedømmingen! :)

 

Et par andre tanker kan være å ikke vekte alle punktene likt, slik at for eksempel renhet inni bilen, dørterskler, hjulbuer, understell kan telle mindre enn for eksempel fin lakk, strøkne felger, strøkne bremser, strøkent motorrom. Eller at renhet eller andre mer omfattende kategorier kan brukes til slutt for å "skille klinten fra hveten".

 

En annen ting jeg har tenkt litt på er å alders-differensiere pongene; d.v.s at en 1989 mod som er like strøken/ren som en 2016 mod får en høyere poengscore. Det skal jo vesentlig mer til å ha for eks. strøkne dørkarmer på en gammel bil enn en helt ny en.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm.. Jeg som har nye og blanke bremser rund baut på bobla men helt tette felger da? 😂

 

Sent fra min FRD-L09 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God poeng. Da må vi utstyre dommerne med "bombesøke speil", spøk til side. Vi diskuterer innspillene og finner sikkert løsninger.

 

Hm.. Jeg som har nye og blanke bremser rund baut på bobla men helt tette felger da?

 

Sent fra min FRD-L09 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et ting som også kanskje er verdt å vurdere er hvordan man stiller seg til biler som er shinet og blanke, men som er brukt på banen før og etter utstillingen på samme treff? På våler feks blir det jo en del gress i bilen fra campen, men får bremsestøv i hjulbuer og bak på felger. Skal man ha med seg støvsuger da feks? Må man demontere hjul for å vaske?

 

Støvsuger kan kanskje klubben stille med til sånne ting?

 

Før jeg drar på utstilling ellers og kriteriene er blanke bremser og understell, så ville jeg demontert hjul og vasket buer og bremser, men dette er litt vanskelig å få til på selve treffet på biler brukt på banen uten at det blir fullt i depot med biler som står på jekk med ett og ett hjul i lufta på vaskeplassen. :)

 

Bare noen tanker. Har man tenkt på dette så ser vi kanskje flere banebiler på utstilling og omvendt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk - vi tar med oss dette i våre videre diskusjoner.

 

Et ting som også kanskje er verdt å vurdere er hvordan man stiller seg til biler som er shinet og blanke, men som er brukt på banen før og etter utstillingen på samme treff? På våler feks blir det jo en del gress i bilen fra campen, men får bremsestøv i hjulbuer og bak på felger. Skal man ha med seg støvsuger da feks? Må man demontere hjul for å vaske?

 

Støvsuger kan kanskje klubben stille med til sånne ting?

 

Før jeg drar på utstilling ellers og kriteriene er blanke bremser og understell, så ville jeg demontert hjul og vasket buer og bremser, men dette er litt vanskelig å få til på selve treffet på biler brukt på banen uten at det blir fullt i depot med biler som står på jekk med ett og ett hjul i lufta på vaskeplassen. :)

 

Bare noen tanker. Har man tenkt på dette så ser vi kanskje flere banebiler på utstilling og omvendt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det være en idé å dele inn utstillingen i to klasser? Egen for show'n'shine folket som har høye kriterier og en for hverdagsbilene med noe lavere kriterier

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ting jeg la merke til som jeg synes var utrolig skuffende, men som ikke noe styre eller utstillingskomite kan gjøre noe med, det er det lave mangfoldet. Av alle utstilte Volkswagen, så var vel rundt 90% Golf & Co (inkl Cabrio, Jetta, Vento og Bora). Hvor er det blitt av alle Poloer, Derby, Passat, Transporter, Scirocco og Corrado? I gamle dager så var det litt av hvert.

 

En ting til, hvorfor sto alle de nyere Audi (A/Q/R) på den ene siden, men de litt eldre Audiene sto blandet inn mellom alle Volkswagen på den andre siden? Hva vil dere oppnå med dette? Er ikke disse Audiene bra nok for disse som kjører nyere generasjoner?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ting jeg la merke til som jeg synes var utrolig skuffende, men som ikke noe styre eller utstillingskomite kan gjøre noe med, det er det lave mangfoldet. Av alle utstilte Volkswagen, så var vel rundt 90% Golf & Co (inkl Cabrio, Jetta, Vento og Bora). Hvor er det blitt av alle Poloer, Derby, Passat, Transporter, Scirocco og Corrado? I gamle dager så var det litt av hvert.

 

En ting til, hvorfor sto alle de nyere Audi (A/Q/R) på den ene siden, men de litt eldre Audiene sto blandet inn mellom alle Volkswagen på den andre siden? Hva vil dere oppnå med dette? Er ikke disse Audiene bra nok for disse som kjører nyere generasjoner?

Er vel det at grensen på classic var satt til 20år. Så da havnet mange av audien der. (personlig synes jeg grensen burde vært 30år)

 

Sent fra min FRD-L09 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk Per, vi lurer også på akkurat det. Muligens hadde været noe å si? Vi hadde store klasser som stilte hver for seg. VW (nyere enn 20 år), Audi (nyere enn 20 år) og Classic. Classic er biler eldre enn 20 år. På Våler valgte vi å ikke skille mellom VW og Audi i klassen for Classic.

 

En ting til, hvorfor sto alle de nyere Audi (A/Q/R) på den ene siden, men de litt eldre Audiene sto blandet inn mellom alle Volkswagen på den andre siden? Hva vil dere oppnå med dette? Er ikke disse Audiene bra nok for disse som kjører nyere generasjoner?

 

- - - Updated - - -

 

Takk for tipset Hans Georg, vi tar det med oss i det videre arbeidet!

 

Kan det være en idé å dele inn utstillingen i to klasser? Egen for show'n'shine folket som har høye kriterier og en for hverdagsbilene med noe lavere kriterier

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei alle sammen. Tenkte jeg skulle avlive myten om utstilling i dette innlegget. Det er ikke noe nytt med kriteriene på utstilling. Disse har ikke vært offentlige til dere før nå. Dette har vi gjort offentlig fordi det har kommet mange spørsmål om hva det legges i bedømmingen. Jeg har da som leder for utstilling sammen med utstillings gruppa kommet frem til at det var bedre om alle kunne se dette og få dette i forkant av et utstillingstreff, slik at alle viste hva bilene blir bedømt på. Dette er en grov skisse på hva dommerne skal gå etter.

Det er ikke noe concource utstilling vi er på jakt etter i første omgang. Og med dette mener vi at alle biler er velkomne

Dommerne vil vise skjønn etter hvordan bilene er.

Vi vil selvfølgelig at alle skal stille ut bilene sine. At en bil blir brukt er jo bare positivt.

 

Vi er ikke de eneste som bruker den metoden som ble brukt på Våler treffet. Dette er et produkt som har kommet gjennom erfaringer gjort av andre utenfor klubben.

Vi har prøvd å tilpasse disse til vår klubb. Det vil si at dette er work inn progress. Dette på grunn av flere tilbakemeldinger på hva/hvordan poeng blir satt på bilene ved tidligere treff.

Vi setter stor pris på deres tilbakemeldinger slik at vi til sammen kan få til et utstillingstreff som alle vil sette pris på.

 

Hilsen Leder av utstillingsgruppa.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.