Diskusjonstråd VACN Rudskogen 17 - 25 og 26 August 2017

Anbefalte innlegg

Hei. Har en bekjent som ønsker å stille ut en del motorsport kjøreutstyr og seter osv. er det noen kontaktperson jeg kan sette han i forbindelse med?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk bekreftet at kollevold stiller med lastebilen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk bekreftet at kollevold stiller med lastebilen

 

Men kun Fredag sannsynligvis. Så da må alle huske å handle, så dem kommer igjen ved senere anledninger:)

Trivelige folk med gode produkter til riktige priser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det noe oversikt i om Kollevold/Sørhaug kommer med et lite utsalg av hjelmer,kjøredresser,etc. om noen trenger det?

 

De kommer på fredag.

 

Til info, så er jeg ansvarlig for samarbeidspartnere. Send meg PM, eller e-post til martin@vacn.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Raskt spørsmål, er det noen regler for utvendig montert kamera på bilen under bane kjøring? Evt om det er lov i det hele tatt? [emoji14] Brukte et 360 graders kamera på subzero og kunne tenkt meg å gjøre det samme igjen :)

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aldri vært noe problem tidligere. Vi er mange som kjører med kamera på bilen.

 

Raskt spørsmål, er det noen regler for utvendig montert kamera på bilen under bane kjøring? Evt om det er lov i det hele tatt? [emoji14] Brukte et 360 graders kamera på subzero og kunne tenkt meg å gjøre det samme igjen :)

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Raskt spørsmål, er det noen regler for utvendig montert kamera på bilen under bane kjøring? Evt om det er lov i det hele tatt? [emoji14] Brukte et 360 graders kamera på subzero og kunne tenkt meg å gjøre det samme igjen :)

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Kommer litt an på str og festemetode. Men det er i utgangspunktet ok. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det strøm oppe på grusplassen?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det strøm oppe på grusplassen?:)
Nei dessverre. Rudskogen har ikke strømpunkter der oppe. Men mulig man kan trekke opp fra asfalten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir noen meter med skjøteledning da :P Men er det trekkegater under asfalt eller må ledningen ligge oppå asfalten? Tror ikke ledningen holder lenge om den ligger over kjørebanen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir noen meter med skjøteledning da [emoji14] Men er det trekkegater under asfalt eller må ledningen ligge oppå asfalten? Tror ikke ledningen holder lenge om den ligger over kjørebanen.
Er det ikke er dessverre. Kan hende man kan hente strøm fra brakkene, så ledningen ikke trenger å ligge over vei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har hentet strøm fra brakkene. :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei folkens!

 

Da var jeg endelig VACN medlem :)

Jeg stiller som fotograf på treffet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen her som skal til Rudskogen i kveld/natt fra Tønsberg området som kan ta med en pose? Det er viktig. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kontrabeskjed fra Rudskogen, de hadde misforstått vårt forbud mot drifting som et forbud mot all sladding. Jeg har fått ordnet opp i dette.

 

Det viser seg dessverre at Rudskogens lisens mot NBF kun tillater sladd/drifting forbi gamle depot og i langsvingen. Ikke resten. Dette er nytt for oss, da dette ikke har vært håndhevet før nå.

 

De som har kommet til treffet for å sladde kan få igjen sine penger om de ønsker dette.

 

Vi beklager dette på det sterkeste for de det gjelder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra jobbet :-)

God gjennom gang under førermøte med innspill fra deltagere samt at det så ut til at reglene blei fulgt også.

Stor klapp på skuldra til dere som har jobbet med dette og takk for en fint treff :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert treff, all honnør til styret og gode medhjelpere som arrangerer dette :)

 

Var en liten tur innom i dag og fikk se masse flotte biler på utstillingen og prøvd bilen en liten tur på bane.

Lærerikt å oppleve hvordan ny-bilen oppfører seg i pressede situasjoner. I tillegg til at det er gøy så er det et sikkerhetsaspekt som gir erfaring ved unnamanøver på gata. Anbefaler flere å ta seg en tur på banen med egen bil.

 

For øvrig, husk at ting ikke gjør seg sjøl, så klubben trenger folk som kan gjøre ne jobb i styret. Valgkomiteen trenger tips til kandidater, gjerne deg selv. Les mer om valg til styret her: https://forum.vacn.no/showthread.php?288599-Klubben-trenger-ditt-bidrag-still-til-styrevalg&p=3126647#post3126647

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.