Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om firma eller noen som tar på seg oppdrag med montering av 2ch dashcam på en Audi A6 Allroad.

Har fått pris hos tidligere bilradiospesialisten i sandnes, de skulle ha 4500,- Lurte på om det var noen som var litt rimeligere.

Jobben er montering av Blackvue 2ch system med powermagic boks.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå jobber jeg der så prisen kan vi gjøre noe med, eventuelt kan jeg montere på kveldstid. Gi meg en oversikt over utstyret og ønsket plasseringer av utstyr så finner vi ut av det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå jobber jeg der så prisen kan vi gjøre noe med, eventuelt kan jeg montere på kveldstid. Gi meg en oversikt over utstyret og ønsket plasseringer av utstyr så finner vi ut av det :)
Hei.

Det er Et kamera framme i frontruta og et i bakluka. Så her må man ut igjennom den originale gummi kanalen. Vil legge ledningsnettet skjult.

Dette skal kobles på en power magic boks som jeg tenkte å montere litt skjult.

Skal se litt på plassering i morgen og se om jeg ikke kan skissere noe. Så kan du se hva pris du kan gi meg.

 

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg monterte Dod rc500 på transportern min, det har også 2 kameraer, tok noen timer i garasjen, men er ganske enkelt..

Om du ikke vil koble opp selv så kan du løsne taktrekket litt og få kablene opp langs A-stolpa, festet første kameraet, trekke kabel til kamera nr.2 bak til bakluke og feste kameraet bak. vil tro at ditt kamera nr.2 også kobles i kamera nr.1? Da har du spart alt det tidkrevende arbeidet, var ganske enkelt å finne en sikring som hadde konstant strøm for min del i hvertfall selv om jeg har liten kunnskap om det, så skal være grei skuring for de fleste.

 

Men uansett så sparer du mye på å gjøre forarbeidet selv og så la proffene gjøre kobling til sikring ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.