VACN 25år på Hellerudsletta

Anbefalte innlegg

På face-arrangementet står det at det er fra kl 10. Så de som bare leser face (og som ikke stiller ut) kan risikere å trippe utenfor en time?

Burde face oppdateres til start kl 11?

 

Oppdatert på facebook og eget innlegg er skrevet. :) Takk for at du sier fra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er jeg pirkete, men på Facebook avsluttes det nå kl 19...….

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pics or it didn't happen

20180811_145804.jpg

20180811_144705.jpg

20180811_142342.jpg

20180811_112839.jpg

20180811_112157.jpg

20180811_112147.jpg

20180811_102629.jpg

20180811_102941.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv om jeg poster før vi offisielt kunne forlatt hallen, må jeg bare takke for hyggelig og inspirerende jubileumstreff!

Vi hadde en fin dag med likesinnede, og fikk jugd, sparket dekk og jeg fikk også endelig en god grunn til å få polert opp cabben!

Takk til alle som har brukt masse fritid på dette, det blir satt stor pris på!

 

Noen bilder:

(Beklager kvaliteten, kameraet mitt gikk bananas i det elendige lyset i hallen! :P)

2018_26239.jpg

 

2018_26245.jpg

 

2018_26247.jpg

 

2018_26249.jpg

 

2018_26251.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for fint treff!:) Mye fint å se på! synd det ikke dukka opp flere :(

ble det ført noe poeng skjema eller tilbakemelding på utstilling denne gangen?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for fint treff!:) Mye fint å se på! synd det ikke dukka opp flere :(

ble det ført noe poeng skjema eller tilbakemelding på utstilling denne gangen?:)

 

Det jeg så når jeg snakket med en av dommerene så var det poeng skjema ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for fint treff!:) Mye fint å se på! synd det ikke dukka opp flere :(

ble det ført noe poeng skjema eller tilbakemelding på utstilling denne gangen?:)

Om du leste vedlegget ved innsjekk så sto det beskrivet i detalj hvordan poengene ble fordelt å forskjellige kriterier etc ihvertfall [emoji4] mulig at du kan få poengene av utstiller gruppa på forespørsel [emoji4]

 

Sent fra min Galaxy-S9 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, leste det, men tenkte mer på om det ble skrivd ned å beholdt slik at utstillere kan få det på forespørsel;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan få innsyn i poeng summer på egen bil, du får ikke innsyn i andres scoring. Da sender du en epost til Morten@vacn.no så får du info på din egen bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg ser bildene av alle de fine bilene, så ser jeg at det mangler mange tråder på de på forumet! :D Kun medlemmer som stilte ut ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg ser bildene av alle de fine bilene, så ser jeg at det mangler mange tråder på de på forumet! :D Kun medlemmer som stilte ut ?
Det var åpent for alle med vag, så ikke sikkert de er medlemmer nei. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan få innsyn i poeng summer på egen bil, du får ikke innsyn i andres scoring. Da sender du en epost til Morten@vacn.no så får du info på din egen bil.

 

Hvem var dommere egentlig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint og hyggelig treff, og takk til de som bruker fritiden på å arrangere det :)

 

Nå stiller ikke jeg ut bil da jeg ikke har noe bil som innfaller i noen som helst klasse, men hadde vel vært et poeng å få inn en klasse noe ala beste banerigga bil eller tilsvarende,bare for å få med flere som innfaller under den kategorien. Er jo maaaange fete banebiler i denne klubben, som vi burde få vist litt mer frem. Men de fleste, inkl meg selv gidder vel ikke fordi det ikke er egen klasse for det. Hvem gidder vel gnikke og polere lakk og felg på en bil i x antall dager, som missbrukes på bane 98% av tiden?

 

Jeg tok turen på hjul fordi det ikke er langt unna, og fordi jeg ville titte litt på andre biler samt at det alltid er fin atmosfære på VACN treffa

 

Et tips til neste treff, om vi ønsker flere på treff er å aktivt kontakte andre klubber vi har lyst til å ha med, med å faktisk invitere de i god tid i forveien. Rudskogen er stor bane, og plass til maaange biler samtidig utpå, så kjøretid blir det nok av, bare vi slipper de drifterne.

 

Hvem liker vel ikke å flekke "rævva" til for eksempel BMW ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg ser bildene av alle de fine bilene, så ser jeg at det mangler mange tråder på de på forumet! :D Kun medlemmer som stilte ut ?

 

Nei, denne det var selvsagt åpent for alle (også ikke medlemmer), som det alltid er på våre utstillingstreff. Det var ca 45% ikke medlemsbiler på treffet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hvem var dommere egentlig?

 

Det har ustillingsgruppa valgt å ikke gå ut med. Men vi brukt de samme dommerne på våre treff de siste årene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint og hyggelig treff, og takk til de som bruker fritiden på å arrangere det :)

 

Nå stiller ikke jeg ut bil da jeg ikke har noe bil som innfaller i noen som helst klasse, men hadde vel vært et poeng å få inn en klasse noe ala beste banerigga bil eller tilsvarende,bare for å få med flere som innfaller under den kategorien. Er jo maaaange fete banebiler i denne klubben, som vi burde få vist litt mer frem. Men de fleste, inkl meg selv gidder vel ikke fordi det ikke er egen klasse for det. Hvem gidder vel gnikke og polere lakk og felg på en bil i x antall dager, som missbrukes på bane 98% av tiden?

 

Jeg tok turen på hjul fordi det ikke er langt unna, og fordi jeg ville titte litt på andre biler samt at det alltid er fin atmosfære på VACN treffa

 

Et tips til neste treff, om vi ønsker flere på treff er å aktivt kontakte andre klubber vi har lyst til å ha med, med å faktisk invitere de i god tid i forveien. Rudskogen er stor bane, og plass til maaange biler samtidig utpå, så kjøretid blir det nok av, bare vi slipper de drifterne.

 

Hvem liker vel ikke å flekke "rævva" til for eksempel BMW ;)

 

Vi takker for forslaget og tar det med oss i det videre arbeidet. BMW klubben, Porsche klubben med flere ligger fast på vår adresseliste for invitasjon til banekjøring... Og en del av de kommer av og til. Egen klasse for banebiler på ustilling er en ide som vi tar med oss i arbeidtet videre inn mot de kommende treffene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liten tanke jeg satt med, det var jo premie for best motorrom. Jeg deltok ikke da jeg synes bilen er mye mer penere å se på med panseret igjen, men jeg kunne tenkt meg og vist frem motorrommet og. Ingen anelse når dommerne gikk rundt heller så et lite forslag.

 

F.eks bedømming av motorrommet kunne f.eks vært en egen runde ved den første timen av treffet så kunne man bare lukt panseret etter det?

 

Bare en liten tanke :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme tanken satt jeg med, hadde shina motorrom, men tenkte å åpne om jeg så en dommer, men det så jeg ikke.

Føler det ødelegger inntrykket av bilen med panseret oppe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det var mye fine biler utstilt ! Også så mange som 3 Corradoer ! Det er gromt.

Jeg syns kanskje at de som var så heldige og være 1 av 3 i hver klasse hvor den ene (i noen tilfeller) fikk muligheten til og fortelle om bilen sin til alle sammen - fikk litt lite tid ?

Det ble litt mye "tøysing" om "Og du har hatt bilen siden mai" (Eller mars eller hva nå enn det var..) Og lite mulighet for eier og utdype ?

Men hvis man plutselig står der så er det kanskje likegreit med kort prosess ? Ikke vet jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo maaaange fete banebiler i denne klubben, som vi burde få vist litt mer frem. Men de fleste, inkl meg selv gidder vel ikke fordi det ikke er egen klasse for det. Hvem gidder vel gnikke og polere lakk og felg på en bil i x antall dager, som missbrukes på bane 98% av tiden?

 

Stilte da ut min jeg. Den missbrukes 100% av tiden på bane. Folk må slutte å være så selvhøytidlige. Virker som folk bare vil stille ut hvis de tror de får en premie. Jeg hadde vel dessidert treffets styggeste bil. Ingen forhåpninger om å få premie men det er en VAG og jeg tok den med for å støtte opp klubben og vise mangfoldet. Folk må bare ta med det de har. Stille ut ha det morro og vise det de har selv om det ikke er blankt og fint.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.