VACN treff Rudskogen 21-22 September

Anbefalte innlegg

Jeg og ørjan satser på å kjøre østover i 12-1300 tiden. Kjører med henger:) noen andre som tenkte å kjøre i den tida eller kjører resten etter jobb?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e klar kati som helst på torsdagen :glad: 

 

Ka tenke folk på søndagen da? Eg lure litt på å kjøra fra rudskogen itte utstillingen så ta ein tur øve grenså åsså kjøra him :p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utstillingen e vell på lørdag? Å banekjøring slutte kl 1900. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, premiering på utstillingå va kl 15.00. Trur eg har fått me meg nokk banekjøring iløpe av fredag å lørdag at eg ofre dei siste timane for litt svenskehandel :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Jeg og ørjan satser på å kjøre østover i 12-1300 tiden. Kjører med henger:) noen andre som tenkte å kjøre i den tida eller kjører resten etter jobb?

Da tenke æ at æ hiv mæ med dokker, har fri hele dagen. :D Kan være æ ska få balansert felgan på bilen før æ kjøre på torsdag men ser det litt ann.

 

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Eg e klar kati som helst på torsdagen :glad: 

 

Ka tenke folk på søndagen da? Eg lure litt på å kjøra fra rudskogen itte utstillingen så ta ein tur øve grenså åsså kjøra him :p

Æ får se om det e "overskudd" te å dra til Gardemoen å se på Rally på søndag men tenke at det tar æ på sparken, kan jo være aktuelt med en harryhandel og så evnt ta strømstad-sandefjord ferga : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går jo å overnatta på naf banen å ta harry handel søndag måren å så him ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har plass te 1 stk Magnus på vei hjem ? Sitte på med Vegard til Rudskogen, men han stikke muligens him på lørdagen. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.