VW Audi Club Norwegen på Vålerbanen 7-8 Juni 2019

Anbefalte innlegg

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Men!

Det som klubben er dønn avhengig av, er at alle medlemmer av klubben i tiden fremover mot treffet (og forsåvidt generelt også!), er diplomater og fremsnakker klubben og deres treff. For at klubben skal kunne fortsette å arrangere bra treff så er oppmøte viktig. Et treff med glissent oppmøte er verken bra for bilder og heller ikke bra for økonomien.


Fint med oppfordring, helt greit å avklare først som sist at øvrige bilmerker må til for å subsidiere en gjennomføring.
Bare et par kjappe tanker fra min side:

  • Rydd opp i en litt mer leselig trådtittel her når det gjelder dato, f.eks. "VACN hovedtreff Våler, 7.-8. juni 2019"
  • For øvrige facebook-brukere er ikke "VACN" nødvendigvis intuitivt når man ser at kompisen sin er interessert eller påmeldt ("skal") på et arrangement som er lagt inn der. Navngi det heller med "VW-Audi Club på Vålerbanen 7.-8. juni" eller lignende.
  • Skal man snakke opp eller selge inn noe, er det rimelig viktig at man vet nøyaktig hva man skal selge inn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Våler er årets høydare og er bankers, og mye bedre atmosfære enn på skogen synes jeg. Campen har mye å si. Litt småfiks så er doningen klar også.

Oppmøte må vi, ha ja ellers risikerer vi å stå igjenn med ett sommertreff kansje, om det er mere lønnsomt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som nevnt over her er Våler absolutt det beste treffet mtp. det sosiale og noe jeg og tydligvis flere ser frem til! 

Vi kan alle bli flinkere til å dele på sosiale medier om at det er alle bilmerker som er tillatt, og ikke minst se om ikke vi kan få med kompiser både med og uten biler! Kanskje kan vi være flinkere til å legge ut bilder for å se om ikke vi kan øke publikum til treffet! 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Men jeg har et innspill. Jeg tror VACN må bli enda flinkere å pøse på og markedsføre treffet på facebook. Alle er jo der og alle får med seg det som står der.

Lag litt blest og legge ut bilder av gromme biler som kommer osv! Det lokker publikum! For gromme biler er det mye av i klubben, alt fra originale klassikere til versting banebygg.

 

 

Helt enig, jeg tror de som styrer med sosiale medier er litt for konservative. Man skal være forsiktig med å "ta" bilder og gjenbruke det i sosiale medier, da det er viktig å vite at det er ok, så ikke man tråkker over evt. fotokred. Vi har brukt bilder ifra Mediatråden på forumet og evt. i tilhørende tråder, men også bidrag der blir mindre fra år til år.
At vi også har forsøkt å effektivisere Sekretariatkøen på treff har dessverre medført også at vi kuttet ut forhåndspåmeldingtråd og dermed vet vi ikke hvilke biler som kommer.

 

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 


Fint med oppfordring, helt greit å avklare først som sist at øvrige bilmerker må til for å subsidiere en gjennomføring.
Bare et par kjappe tanker fra min side:

  • Rydd opp i en litt mer leselig trådtittel her når det gjelder dato, f.eks. "VACN hovedtreff Våler, 7.-8. juni 2019"
  • For øvrige facebook-brukere er ikke "VACN" nødvendigvis intuitivt når man ser at kompisen sin er interessert eller påmeldt ("skal") på et arrangement som er lagt inn der. Navngi det heller med "VW-Audi Club på Vålerbanen 7.-8. juni" eller lignende.
  • Skal man snakke opp eller selge inn noe, er det rimelig viktig at man vet nøyaktig hva man skal selge inn.

 

 

 

Gode forslag, jeg har endret tittel både på forumtråden og Facebook-eventet.

Igjen, godt forslag men også et litt "touchy" emne. For mye reklame om fordeler og da får det motsatt effekt. Men vi skal tenke mer på hvordan vi kan formulere oss for å tydeligere få frem fordeler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye gode svar, vi må stå sammen om å få folk dit. Del, snakk, inviter, mas osv. Stå på :)

 

iht forhåndspåmeldings tråd så må jeg stille meg litt undrende til hvorfor dette forsvant? Kan da vel ikke gå så mye senere i køen om folk allerede er påmeldt og finito ferdig?

Og da blir det jo også kanskje litt lettere å holde styr på hvem som kommer (ish) og hvordan en skal legge opp reklamering? 

 

Jeg husker hvartfall for min del at jeg fikk mast med noen stykker ved benyttelse av den tråden.

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har savnet litt sosiale media oppdateringer (kan også bli oppdatert på forum) når treffet er i gang. Som deltager så greier man ikke alltid å få med seg alt som skjer. Tenker ikke informasjon, men bilder av stemninga rundt, vet dere posta noe! bare ønsker mer :P Viktig å vise til folk som ikke har kommet hva de går glipp av, kanskje de blir motivert og kommer andre dagen. 

 

Synes ihvertfall dere var flinke på å gi ut informasjon igjennom diverse kanaler ang. treffet i fjor, savner bare litt mer av stemnings rapporter og bilder fra offentlige kanaler. 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Mye gode svar, vi må stå sammen om å få folk dit. Del, snakk, inviter, mas osv. Stå på :)

 

iht forhåndspåmeldings tråd så må jeg stille meg litt undrende til hvorfor dette forsvant? Kan da vel ikke gå så mye senere i køen om folk allerede er påmeldt og finito ferdig?

Og da blir det jo også kanskje litt lettere å holde styr på hvem som kommer (ish) og hvordan en skal legge opp reklamering? 

 

Jeg husker hvartfall for min del at jeg fikk mast med noen stykker ved benyttelse av den tråden.

 

:)

 

Når jeg kom inn i Hovedstyret så førte vi opp alle førere på et excelark, på både forhåndspåmelding og på banen.
Dette er en ekstra jobb som såklart tar litt lengre tid. I tilegg så fikk alle forhåndspåmeldinger et eget startnr, som vi måtte lete etter i permen.

Det vi gjør nå er å bare melde en og en inn på banen, og tar skriver inn alle på excel etter treffet for dokumentering. Jeg tror vi kunne ha gått tilbake til forhåndspåmelding idag. Dette var en ide jeg hadde å prøve, når vi tillot drivere som gjorde at vi hadde vesentlig større oppmøte.  Jeg så at endel førere ble frustrerte å stå i innmeldingskø i 10-15min. Det var hele tanken bak dette :)

 

Jeg tar å tenker litt på tilbakemeldingen, og ser om vi kan få en bedre måte innen høst-treffet på Våler med forhåndspåmelding. Vi setter pris på alle konstruktive tilbakemeldinger :) 

 
 
lagt til 2 minutter senere
 
Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Jeg har savnet litt sosiale media oppdateringer (kan også bli oppdatert på forum) når treffet er i gang. Som deltager så greier man ikke alltid å få med seg alt som skjer. Tenker ikke informasjon, men bilder av stemninga rundt, vet dere posta noe! bare ønsker mer :P Viktig å vise til folk som ikke har kommet hva de går glipp av, kanskje de blir motivert og kommer andre dagen. 

 

Synes ihvertfall dere var flinke på å gi ut informasjon igjennom diverse kanaler ang. treffet i fjor, savner bare litt mer av stemnings rapporter og bilder fra offentlige kanaler. 

 

 

Vi prøver stadig vekk å bli bedre. Uheldigvis så er det lett at noe går i glemmeboka. Jeg noterer det ned så får du komme med ny tilbakemelding etter neste treff :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Vi prøver stadig vekk å bli bedre. Uheldigvis så er det lett at noe går i glemmeboka. Jeg noterer det ned så får du komme med ny tilbakemelding etter neste treff :) 

 

Dere gjør også en fantastisk jobb, jeg har ingen dårlige minner fra treffa så langt! Bare ønsker bra skal bli bedre, og dere fortjener mye skryt for de tidligere treffa! :)

 

Keep up the good work, jeg gleder meg som en unge til juni! 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tips til forhåndspåmeldinga:

 

Hva med at de som forhåndspåmelder seg bare betaler å får startnr i teknisken? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Tips til forhåndspåmeldinga:

 

Hva med at de som forhåndspåmelder seg bare betaler å får startnr i teknisken? 

 

De må uansett skrive under på 2 papirer, lisens og kontrakt med klubben i sekreteriatet. Men ingen dumt forslag :) vi vil helst at sekreteriatet har alt av papirer, da det er rimelig viktig å ha orden på dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Tips til forhåndspåmeldinga:

 

Hva med at de som forhåndspåmelder seg bare betaler å får startnr i teknisken? 

 

De må også fylle ut ansvarsfraskrivelse lapp og lisensen, begge må leveres før man kan betale. Alt som har med penger å gjøre bør håndteres av en i hovedstyret, og de sitter stort sett i sekreteriat. Hadde forhåndspåmelding betydd at man også kunne betale på forhånd ville det lettet på mye. Men systemene støtter ikke dette såvidt jeg har skjønt. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer kanskje innom med denne hvis det går greit. Kan hende jeg får TT’n kjørbar også, men ser ut som det kan bli litt dårlig med tid frem til treffet 

808D62B3-78D0-4CA8-8938-5781489FE2B7.jpeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir gøy. 😊

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan ble det med overnatting på campen til søndagen? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er et spørsmål jeg skal ta med baneeier når jeg skal ha møte med de til Fredagen. Såfremt de som overnatter til Søndagen klarer å holde det nogelunde rolig så burde det ikke utgjøre et problem.

Det jeg vet med sikkerhet, som også gjorde at vi ikke har kjøring den Søndagen, er at dette er konfirmasjonsdag for Braskreidfoss og det er derfor totalforbud mot støy den dagen. Ellers hadde vi hatt kjøring.

 

Men jeg kommer tilbake med bekreftende info etter møtet.

 

 

Kan også slenge med at klubben har Hovedstyremøte førstkommende Tirsdag (14.Mai) og da burde det meste av priser, program og annet bli lagt ut i etterkant.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Det er et spørsmål jeg skal ta med baneeier når jeg skal ha møte med de til Fredagen. Såfremt de som overnatter til Søndagen klarer å holde det nogelunde rolig så burde det ikke utgjøre et problem.

Det jeg vet med sikkerhet, som også gjorde at vi ikke har kjøring den Søndagen, er at dette er konfirmasjonsdag for Braskreidfoss og det er derfor totalforbud mot støy den dagen. Ellers hadde vi hatt kjøring.

 

Men jeg kommer tilbake med bekreftende info etter møtet.

 

Da antar jeg at du sjekker om vi som vil ha helt rolig camp kan sove i depot også...?😉

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Program, priser og mye annen info er lagt ut på klubbens nettsider: https://vacn.no/articles.html/vacn-våler-juni-2019-r18/

 

Kort oppsummert av endringer fra 2018:

 

- Parkering for tilskuere er på p-plassen til nye hotellet, portvakt vil bistå med henvisning.

- Utstillingens område er flyttet til foran gamle kafeterian.

- Ingen publikum er tillatt i pit-lane/langs gjerde. Publikum kan stå på observasjonstaket eller sitte på betongtribunen.

- Reservert overnatting i depot gjøres mot påmelding og forhåndspåmelding, maks. 20stk. Betaling må være gjennomført senest 3.Juni Kl.21:00 (Detaljert informasjon om hvordan kommer ila uke.21)

- Vektere vil håndheve regelverket om bruk av kjøretøy i beruset tilstand, lydnivå etter kl.22 og stillhet etter kl.24. Konsekvens er karantenetid for kjøring og/eller bortvisning ifra klubbens treff.

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Program, priser og mye annen info er lagt ut på klubbens nettsider: https://vacn.no/articles.html/vacn-våler-juni-2019-r18/

 

Kort oppsummert av endringer fra 2018:

 

- Parkering for tilskuere er på p-plassen til nye hotellet, portvakt vil bistå med henvisning.

- Utstillingens område er flyttet til foran gamle kafeterian.

- Ingen publikum er tillatt i pit-lane/langs gjerde. Publikum kan stå på observasjonstaket eller sitte på betongtribunen.

- Reservert overnatting i depot gjøres mot påmelding og forhåndspåmelding, maks. 20stk. Betaling må være gjennomført senest 3.Juni Kl.21:00 (Detaljert informasjon om hvordan kommer ila uke.21)

- Vektere vil håndheve regelverket om bruk av kjøretøy i beruset tilstand, lydnivå etter kl.22 og stillhet etter kl.24. Konsekvens er karantenetid for kjøring og/eller bortvisning ifra klubbens treff.

 

 

Bare lite spørsmål, lov å sladde på hele banen hele helgen? For under publikum står det at det er lov men lenger nede står det at det bare er lov på bane 3? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Bare lite spørsmål, lov å sladde på hele banen hele helgen? For under publikum står det at det er lov men lenger nede står det at det bare er lov på bane 3? 

 

Gikk litt raskt i svingene i går, rettet opp. Det er det som står lengre ned som gjelder, samt informasjon på førermøtene.

 

@Ole johnny TønnesenOvernatting på campen til søndag er ok, men dere MÅ være flinke til å holde orden og rydde etter dere. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som skal på Våler som kunne tatt med en del fra Birkeland til meg? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Våler blir mitt 3.treff ever. Håper det blir det første jeg blir pratet til. 

Regner med å ta med 2 biler. 

Lite tips er at det som ny er vanskelig å få innpass/komme i kontakt med dere. 

Så de av dere som er varme i trøya kansje prøver å se etter nye ansikter og ta litt tak i de. Noen er sjenerte, andre føler kansje de ikke har noe særlig til bane bil eller strøken nok til utstilling. 

 

Men jeg gleder meg til Våler å se hva ett treff har å by på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Våler blir mitt 3.treff ever. Håper det blir det første jeg blir pratet til. 

Regner med å ta med 2 biler. 

Lite tips er at det som ny er vanskelig å få innpass/komme i kontakt med dere. 

Så de av dere som er varme i trøya kansje prøver å se etter nye ansikter og ta litt tak i de. Noen er sjenerte, andre føler kansje de ikke har noe særlig til bane bil eller strøken nok til utstilling. 

 

Men jeg gleder meg til Våler å se hva ett treff har å by på :)

 

Bare å komme å slå av en prat i sekreteriatet. Det er kanskje letteste måten vil jeg tro :) ganske mange som slår av en prat der når banekjøringsgutta har fått sine papirer i orden. Da får du snakket med endel.

 

ellers tar jeg alltid en prat jeg. Bare se etter han chubbi raringen som nesten alltid sitter i sekreteriatet 👌

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Våler blir mitt 3.treff ever. Håper det blir det første jeg blir pratet til. 

Regner med å ta med 2 biler. 

Lite tips er at det som ny er vanskelig å få innpass/komme i kontakt med dere. 

Så de av dere som er varme i trøya kansje prøver å se etter nye ansikter og ta litt tak i de. Noen er sjenerte, andre føler kansje de ikke har noe særlig til bane bil eller strøken nok til utstilling. 

 

Men jeg gleder meg til Våler å se hva ett treff har å by på :)

 

Jeg har vært med i klubben i 10+ år og vært med på mange treff. Har aldri hatt noe problem med å komme i snakk med folk, men så holder det ofte å legge på en femmer på meg så holder det gående ut kvelden. 

 

Heldigvis har jeg aldri opplevd å bli avvist om jeg spørr spm om bilene til folk eller bare lurer hvor de er fra. Det er alltid plass ved bordet om man har med seg en stol. Man må rett og slett bare tørre å ta kontakt. 😊

 

Et tips er å sette seg sammen med hovedstyret mitt på plassen. De pleier å ha griller og et telt som er der til alles benyttelse. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Våler blir mitt 3.treff ever. Håper det blir det første jeg blir pratet til. 

Regner med å ta med 2 biler. 

Lite tips er at det som ny er vanskelig å få innpass/komme i kontakt med dere. 

Så de av dere som er varme i trøya kansje prøver å se etter nye ansikter og ta litt tak i de. Noen er sjenerte, andre føler kansje de ikke har noe særlig til bane bil eller strøken nok til utstilling. 

 

Men jeg gleder meg til Våler å se hva ett treff har å by på :)

Hvilke biler har du med deg, så vi finner deg? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Våler blir mitt 3.treff ever. Håper det blir det første jeg blir pratet til. 

Regner med å ta med 2 biler. 

Lite tips er at det som ny er vanskelig å få innpass/komme i kontakt med dere. 

Så de av dere som er varme i trøya kansje prøver å se etter nye ansikter og ta litt tak i de. Noen er sjenerte, andre føler kansje de ikke har noe særlig til bane bil eller strøken nok til utstilling. 

 

Men jeg gleder meg til Våler å se hva ett treff har å by på :)

 

Jeg/vi snakker og slår oss ned med nye folk hvert eneste år og det er super trivelig.

Så du må gjerne stikke hodet innom hos oss. Se etter grå MB sprinter og rød B7 rs4. Er gjerne plassert til venstre (mot banen) når en kjører inn mot campen.

 

Hvartfall viktig og huske på at rubbel og bit av bil er velkommen! Uansett om det er A3, RS6, tt eller sport quattro. 

 

Håper vi sees! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.