SubZero 2019 - Vurrusjøen Ice-Way 8. - 10. februar 2019

Anbefalte innlegg

Jaggu begynner minusgradene å sette seg, og diverse vann rundt om i landet fryser til. Vi har reservert oss inn på Vurrusjøen Ice-way i 2019 8. til 10. februar i 2019. Siste informasjon fra de er at det ligger nesten 14cm med is pr. i går.

 

 

subzero19utkast.png

 

Event på facebook: https://www.facebook.com/events/1391338854334954/

 

Som vanlig har vi gode avtaler med Femundtunet ( http://www.femundtunet.no/ ) for overnatting. Her er prisene vi har fått for helgen vi har satt av:

 

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Leiligheter med 2 soverom og plass for 4-5 personer: kr 4.600,- inkl. sluttvask

10 stk hotellrom inkl. frokost. Dobbeltrom kr 3.700,- (kr 1.850,-/person), 3 sengs rom kr 4.650,- (kr 1550,-/person) og 4 sengs rom kr 5.800,- (kr 1450,-/person)

 

 

Middag fredag: kr 195,- (1 rett)

2 retters lørdag (eksempel:  elgstek + karamellpudding m/ kaffe): kr 350,-

Frokost: kr 110,- (for de som bor i leilighet/hytte)

Sengelinne/håndklær kan leies for tillegg kr 175,-/sett (inngår i hotellrommene).

 

Ta kontakt direkte med Femundtunet for booking. Om det er fult på Femundtunet anbefaler vi å sjekke http://femundengerdal.no/bo for andre alternativer.

 

Alle regler for teknisk godkjenning av kjøretøy finner du her: Reglement_Banekjøring_VACN_v1.6.pdf

 

 

 

Program, priser og annen informasjon har vi lagt i egen artikkel og kun der, dette minimaliserer sjansen for forskjellig informasjon:

https://vacn.no/articles.html/vacn-vintertreff-subzero19-program-og-priser-r16/

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare å reservere tid i kalenderen, og ikke minst så må dere bestille rom/plass å sove. Det fylles raskt opp på overnattingsstedene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Priser på overnatting er nå lagt inn i første innlegg. Meget gode priser for oss. Denne informasjonen om priser er eksklusivt på forumet først og fremst i et par uker, før den deles på facebookeventet. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste oppdatering på isen for et døgn siden:

image.png.da180a1a6b5160495177e8105b820626.png

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott at det blir spikret dato.  : ja : 

Men som sagt tidligere skulle jeg heller ønska det ble Funäsdalen/Ljusnedal neste år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Flott at det blir spikret dato.  : ja : 

Men som sagt tidligere skulle jeg heller ønska det ble Funäsdalen/Ljusnedal neste år.

 

Har notert det, dog er det litt logistikk iht. overnatting som tilsier at Drevsjø/Vurrusjøen er et enklere alternativ, men vi har noe på lur i tillegg. Jobber litt med dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møter opp på drevsjø med banebilen for en kanon helg :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå drar det seg til oppi der! :D Sist måling var 25cm stålis og de starter å brøyte opp banen nå.

 

image.thumb.png.14e8101eb4026a71719801984e86f37b.png

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er alle leilighetene og hyttene opptatt? Får ikke opp noe ledig på bookingen! :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Er alle leilighetene og hyttene opptatt? Får ikke opp noe ledig på bookingen! :(

 

Anbefaler at du ringer dit for å sjekke. Det kan være fult. Si gjerne fra om de melder om fulle hus, så må vi se om vi finner alternativer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har leid hytte på Galten gård, tror de hadde flere ledige når jeg booket der!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Anbefaler at du ringer dit for å sjekke. Det kan være fult. Si gjerne fra om de melder om fulle hus, så må vi se om vi finner alternativer.

 

Den er god. Kan ringe i morgen!

 

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Jeg har leid hytte på Galten gård, tror de hadde flere ledige når jeg booket der!

 

Da ringer jeg dit om det er fullt på Femundtunet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ringte Femundtunet, og fikk beskjed om å sende en Mail. Sikkert lettere for han å holde kontroll på det enn å ta ting semi-privat over tlfo.O

Men det hørtes lovende ut, så da får jeg bare vente å se! :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Ringte Femundtunet, og fikk beskjed om å sende en Mail. Sikkert lettere for han å holde kontroll på det enn å ta ting semi-privat over tlfo.O

Men det hørtes lovende ut, så da får jeg bare vente å se! :) 

 

 

Bare å sende mail på siden deres så får dere svar. Var igjen ei hytte som vi fikk! :D

 

Er igjen flere leiligheter og!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det ett eget heat for oss med litt mer orginale biler? Og som kanskje ikke har kjørt så mye på bane? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Blir det ett eget heat for oss med litt mer orginale biler? Og som kanskje ikke har kjørt så mye på bane? :)


Blir bra kjøring for alle sammen :) Deltagere på treffet vårt er veldig flinke til å gi folk avstand, samt slippe folk forbi eller kjøre forbi!

 

Samboeren prøvde seg for 2år siden med sin grevling mk5 golf, med ferskt førekort og storkoste seg. Hvis hun ikke blir redd pga andre, så kan jeg garantere at ingen andre gjør det :D 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Blir det ett eget heat for oss med litt mer orginale biler? Og som kanskje ikke har kjørt så mye på bane? :)

 

Jada, det blir det. :) Vi vil jo gjerne at folk som kanskje ikke har prøvd seg på banen også skal få kjøre og lære seg bilen på is/snø. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Strøkent! Da venter jeg bare på prislister som kommer etterhvert jeg da :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

men vi har noe på lur i tillegg

 

Noe mer du vil fortelle her? :)

Hva er status på banen? Er det vår der også som store deler av landet, eller er det håp om at det blir kjøring?

Er det noe ledig overnatting fortsatt? Har ikke bestemt om det blir Subzero i år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hva er status på banen? Er det vår der også som store deler av landet, eller er det håp om at det blir kjøring?


Siste de la ut på facebook (2. Januar) var at de måtte utsette åpningen pga. mye mildvær og mye vann på bana..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Noe mer du vil fortelle her? :)

Hva er status på banen? Er det vår der også som store deler av landet, eller er det håp om at det blir kjøring?

Er det noe ledig overnatting fortsatt? Har ikke bestemt om det blir Subzero i år.

 

Den biten ble litt glemt, har helt glemt å tenke på det. Skal se hva jeg får til.

Jeg ser at de måtte avlyse åpningshelgen, som var denne helgen pga. varmegrader og overvann. Det er dog meldt minusgrader hele uken som kommer. Så vi avventer litt der. Jeg tror nok at det blir bane der uansett, så lenge det fryser på igjen. Sjekk med Femundtunet på mail om det er plass. Om det ikke er plass der, så kan du sjekke http://femundengerdal.no/bo

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyttene er nok opptatt men når jeg spurte i juletider så hadde de igjen leiligheter ihvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og for de som er litt usikker på om det blir bane i Engerdal i år, her er gode nyheter:

image.png.951181a19bce5cbf91eb961c6aa87029.png

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.