Ønsker du å bidra i Haugesund Lokallagsstyre 2019/2020?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Det er på tide med valg i Haugesund Lokallag på nyåret. 

Følgende roller er på valg. 

  • Leder (Minst et år av gangen)
  • Styremedlem / Kasserer (Minst to år)
  • Styremedlem / Materialforvalter (Minst to år)
  • Styremedlemmer (Minst to år)

 

Å sitte i lokallagsstyre er ikke en stor påkjennelse, og du kan bidra til å skape aktivitet og moro i lokallaget.

Er du interessert? Send meg en PM eller epost på joakim@vacn.no, så registrerer jeg ditt navn til valg :) 

 

Alle interesserte må melde sin interesse innen julaften 24.12.18 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for engasjementet folkens! 

Jeg har satt frist for påmelding til selveste julaften :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er en god liste med påmeldte! Takk folkens :)

 

Siste frist utløper julaften, så ordner jeg detaljene rundt valg / møte slik at dere er informert i løpet av romjula. 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God å se at det er aktivitet i dette lokallaget. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Dette er en god liste med påmeldte! Takk folkens :)

 

Siste frist utløper julaften, så ordner jeg detaljene rundt valg / møte slik at dere er informert i løpet av romjula. 

 

Hva blir neste steg nå ? Blir det laget til for en stemmegivning på forumet eller må vi ordne dette lokalt , feks ved førstkommende lokalllagsmøte ( evt et ekstraordinært møte lokalt ) ? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg er litt utålmodig her men jeg spør igjen . Hva nå ? Kunne noen gitt litt informasjon om hvor vi er i prosessen og hva som eventuelt gjør at dette tar litt tid ? Sikkert flere her som lurer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Beklager at dette har tatt tid. 

Vi har ventet på en plattform for å holde nettvalg, da dette var foretrukket plattform pga. lokallagets medlemmers arbeidsordninger (rotasjoner offshore etc.)

Senest tidligere i dag (På grunn av vedvarende venting) har vi diskutert om et valg er nødt finne sted, da antallet påmeldte ikke byr på "konkurranse" om stillingene. Det er kommet interessenter på 4 styrestillinger og 1 lederstilling. Vi har lokallag med like mange, og flere stillinger i styret, og derfor vurderer jeg å bare anerkjenne valgdeltakelsen og etablere et styre basert på den. 

 

Jeg ønsker gjerne deres tilbakemelding om denne avgjørelsen - Det er tross alt deres lokallag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hei igjen!

 

Beklager at dette har tatt tid. 

Vi har ventet på en plattform for å holde nettvalg, da dette var foretrukket plattform pga. lokallagets medlemmers arbeidsordninger (rotasjoner offshore etc.)

Senest tidligere i dag (På grunn av vedvarende venting) har vi diskutert om et valg er nødt finne sted, da antallet påmeldte ikke byr på "konkurranse" om stillingene. Det er kommet interessenter på 4 styrestillinger og 1 lederstilling. Vi har lokallag med like mange, og flere stillinger i styret, og derfor vurderer jeg å bare anerkjenne valgdeltakelsen og etablere et styre basert på den. 

 

Jeg ønsker gjerne deres tilbakemelding om denne avgjørelsen - Det er tross alt deres lokallag :)

Flott . Dette høres ut som en grei løsning . Det viktigste da er at alle får en mulighet til evt å komme med innspill til dette :) Et styre med 4 styremedlemmer og 1 lederstilling er jo flott det .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut dette Joakim! Jeg har ingen innvendinger mot å etablere det styret ^_^

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt kanon det, kjør på!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut!:)

Hvilke navn er det som er i lokallags styret nå da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig i det som Joakim sier her. Dersom det er mulig for hovedstyret å godkjenne kandidater som har meldt seg, og det ikke er noen innvendinger på det her lokalt, ser jeg ikke problmet med å etablere ett nytt lokallagsstyre :)  Håper vi kan komme på plass raskest mulig ;) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne det vært en ide å publisere på fb-lokallagsside at i forbindelse med valg så ligger det viktig informasjon om dette på forumtråden her . Det er sikkert ikke alle som har varsel på tråden med får det sikkert med seg på fjøsbokå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det er avgjort hvordan det kommer til å foregå, så kan vi nok gjøre det :) Valg osv skal vel kunngjøres på forum, så der vi nok innafor :) Det er kommunisert ut i en felleschat der en god del av lokallagsmedlemmene er, så folk har nok fått det med seg :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra og med i dag kan følgende anses som gjeldende: 

 

Styreleder: Magnus Johannesen Lie

Styremedlem: Leif Andre Johannesen Lie

Styremedlem: Leif Inge Lie

Styremedlem: Morten Hettervik

Styremedlem: Kjetil Kirketeig

 

Jeg kommer til å sende utfyllende info til både det nye og gamle styret i løpet av kvelden.

Takk for deltakelsen og engasjementet! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir spennende :) Da kan vi feks sette igang arbeidet med å få til Vestlandstreff :D  

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotte greier, stå på! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Jeg kommer til å sende utfyllende info til både det nye og gamle styret i løpet av kvelden.

 

Ikke noe her heller o.O

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei. Ambisiøse ord fra en travel mann. Et prosjekt på jobb ble plutselig hastesak og ekstremt tidkrevende. I løpet av uka, men sannsynligvis ikke før helga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.