Anbefalte innlegg

Hei!

 

Ville høre om noen her kunne ta på seg litt jobb for meg. Har diverse som skulle vært gjort/utbedret! Vil ikke dra evigheter unna men kan alltids få arrangert noe. Alt på listen må ikke gjøres men jo mer du kan fikse jo bedre er det for meg, og ikke minst verdt turen. Jeg har/står for alle delene.

 

Ting jeg skulle hatt utbedret:

 

- Skift av bunnpanne. (Høy prioritet.)

- Skift av reg.reim m/vannpumpe. (Høy prioritet, har fått pris på 3400kr på verksted.)

- Skift av nesten alle væsker som olje på diff og girkasse samt bremsevæske. (Lav prioritet.)

- Gå over kontakt til OBD for å sjekke om den er grunnen til problemet med oppkobling til vag.com. (Lav prioritet.)

 

Ta gjerne kontakt om du har en ide til en OK pris på alt, eller noe av det. Det er i hovedsak bunnpannen som er viktig for meg her. Har ingen steder å stå å skru og er ganske lut lei denne bilen så hjelp mottas med stor takk og kontanter selvsagt! :D

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.