Anbefalte innlegg

Kommer vel kanskje en tilbakemeldingstråd etter hvert, men tar med litt her også:

Et fint organisert treff igjen og en stor takk til alle de som står på knallhardt for å få til treff  : ja :

Var litt skuffende oppmøte noe, men vil bare si til de som ikke tok turen til treffet at de gikk glipp av den beste isbanen jeg i alle fall har kjørt på :-) Var fine brede svinger som ga fin flyt både for de med ispigg og de med vanlige dekk. Ingen "knot" svinger som tok farten ned null slik det tidligere var på denne banen. Nå kunne man bruke 3. og 4. gir rundt hele banen. Så hvis noen ikke kom til dette treffet fordi de trodde banen var dårlig/bedre andre plasser, så tok de skammelig feil...… :)

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Har ikke rukket å redigere noe film ennå, men vil bare si til de som ikke tok turen til treffet at de gikk glipp av den beste isbanen jeg i alle fall har kjørt på :-) Var fine brede svinger som ga fin flyt både for de med ispigg og de med vanlige dekk. Ingen "knot" svinger som tok farten ned til null slik det tidligere var på denne banen. Nå kunne man bruke 3. og 4. gir rundt hele banen. Så hvis noen ikke kom til dette treffet fordi de trodde banen var dårlig/bedre andre plasser, så tok de skammelig feil...… :)

 

Banen så bra ut i år, men det hjelper ikke så mye når det er alt som er der. Det er en helt øde plass uten noen fasiliteter. Derfor er Funäsdalen en mye bedre plass å arrangere treff. Der kan mange bli med for det sosiale også. Å sitte midt inni en skog uten mulighet for butikk, diskotek, bensinstasjon og ikke minst litt valgfri mat meny frister ikke for så mange. 

 

Jeg hadde uansett tenkt til å ta turen for å støtte klubben når alle frivillige faktisk orker å arrangere treff. Men uten clutch var det lite vits å møte opp.

Har inntrykk av at mange har samme mening som meg, men kan også være at jeg tar helt feil. :P

 

Burde iallefall sjekke litt med medlemmene hva som ønsket plassering av treffet neste år. For det er viktig at folk møter opp så vi kan fortsette å ha treff og kose oss! 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Banen så bra ut i år, men det hjelper ikke så mye når det er alt som er der. Det er en helt øde plass uten noen fasiliteter. Derfor er Funäsdalen en mye bedre plass å arrangere treff. Der kan mange bli med for det sosiale også. Å sitte midt inni en skog uten mulighet for butikk, diskotek, bensinstasjon og ikke minst litt valgfri mat meny frister ikke for så mange. 

 

Jeg hadde uansett tenkt til å ta turen for å støtte klubben når alle frivillige faktisk orker å arrangere treff. Men uten clutch var det lite vits å møte opp.

Har inntrykk av at mange har samme mening som meg, men kan også være at jeg tar helt feil. :P

 

Burde iallefall sjekke litt med medlemmene hva som ønsket plassering av treffet neste år. For det er viktig at folk møter opp så vi kan fortsette å ha treff og kose oss! 

 

Jeg er veldig usikker på hva et diskotek har med isbanekjøring å gjøre 🤔 Og alle de andre fasilitetene du nevner som ikke var der ER jo der, jeg var innom både butikk og bensinstasjon som lå rett ved både bane og der det ble overnattet 🤷‍♂️ Når det kommer til valgfri mat så ser jeg heller ikke problemet, de som ikke ønsket å spise frokost og middag i fellesskap klarte seg fint selv etter å ha handlet på butikken.

Det var forøvrig ganske så sosialt og hyggelig stemning under quizen 😉

Foreslår du blir med neste gang, så kan du heller være misfornøyd med noe du faktisk har deltatt på 😅

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

1. Jeg er veldig usikker på hva et diskotek har med isbanekjøring å gjøre 🤔

2. Og alle de andre fasilitetene du nevner som ikke var der ER jo der, jeg var innom både butikk og bensinstasjon som lå rett ved både bane og der det ble overnattet 🤷‍♂️

3. Når det kommer til valgfri mat så ser jeg heller ikke problemet, de som ikke ønsket å spise frokost og middag i fellesskap klarte seg fint selv etter å ha handlet på butikken.

4. Det var forøvrig ganske så sosialt og hyggelig stemning under quizen 😉

5. Foreslår du blir med neste gang, så kan du heller være misfornøyd med noe du faktisk har deltatt på 😅

 

1. Det har ingenting med isbanekjøring å gjøre men det sosiale det er å være på treff. Hovedgrunnen til at folk reiser på treff om du ser bort fra banekjøringen. Så det er altså en viktig del av totalpakken. Og totalpakken er det som avgjør om folk møter opp eller ikke.

2. Ja der er en matbutikk og bensinstasjon. Men der får ikke du E85 og var vel ikke 98 tilgjengelig der heller sist jeg sjekket. Noe alle med trimmet bil trenger.

3. Å ha mulighet til å spise hva du vil når du vil er et fint konsept. Å spise elggryte til et forhåndbestemt tidspunkt er ikke for alle. (Har ikke sjekket menyen, så ikke sikkert det var det i år :P) At du ikke ser noe problemer med det er bra, men du må kunne godta at andre har andre preferanser enn deg.

4. Det er bra :)  Var det noe annet felles?

5. Jeg har vært på treff med klubben i over 10 år. Jeg har vært på isbanetreff i Funäsdalen, Ljusnedalen, Losna OG Drevsjø. Eneste isbane treffet jeg ikke har møtt opp på før nå er første året på Drevsjø. Jeg kommenterer plassen og ikke banen så jeg kommenterer faktisk noe jeg har deltatt på :) 

 

Banen eller innsatsen til folk som arrangerer treffet er ikke noe jeg klager på! Det er plassen treffet blir arrangert og det må faktisk være mulighet til å komme med tilbakemelding på dette. Det er ingen jeg har snakket med som foretrekker Drevsjø foran Funäsdalen. Og da mener jeg det er noe som bør snakkes om.  

 

For å forklare litt mer om manglende fasiliteter ut i skogen i forhold til Funäsdalen.

En Audi slutter å fungere ganske ofte. I Funäsdalen er det bensinstasjon som har 2 løftebukker som du kan låne. Her kan du få fikset mye! Her er også bilverksted som vi har fått hjelp på mange ganger. Både deler og utstyr.

Å ha mulighet til å velge hvor og hvordan du vil overnatte er noe mange synes er veldig kjekt. Vi foretrekker å ha stor felles hytte, og isbanetreff er årets høydepunkt pga av dette. For folk med og uten bil. 4 av 13 hadde bil tidligere i år når vi var i Funäsdalen. Resten var med for turen sin del og det sosiale.

Det å ha mulighet til å reise på butikker med godt utvalg og handle mat som du lager i fellesskap eller mange plasser du kan gå ut å spise maten du ønsker er noe som er viktig for det sosiale. Det er veldig mange som reiser på treff uten bil og for disse folkene er det ekstra viktig å ha tilgang til noe annet en en bra bane :) I Funäsdalen kan du leie snøscooter og stå på ski i trekk.

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

2. Ja der er en matbutikk og bensinstasjon. Men der får ikke du E85 og var vel ikke 98 tilgjengelig der heller sist jeg sjekket. Noe alle med trimmet bil trenger.

 

 

Hvilken bensinstasjon i Norge har fortsatt E85 på pumpe eller generelt i det heletatt? 🤔

 

Jeg skjønner at ifht flertallet i klubben her så er jeg ikke så kravstor, og er ganske så fornøyd med å dra langt for lite som folk sier.

Men med holdningen jeg ser på forumet og tilbakemeldinger fra folk som ikke engang var på treffet i år, så tror jeg det ikke er mange årene til man slipper å se noe som helst bli arrangert i regi av klubben da den ikke vil eksistere lenger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Hvilken bensinstasjon i Norge har fortsatt E85 på pumpe eller generelt i det heletatt? 🤔

 

Jeg skjønner at ifht flertallet i klubben her så er jeg ikke så kravstor, og er ganske så fornøyd med å dra langt for lite som folk sier.

Men med holdningen jeg ser på forumet og tilbakemeldinger fra folk som ikke engang var på treffet i år, så tror jeg det ikke er mange årene til man slipper å se noe som helst bli arrangert i regi av klubben da den ikke vil eksistere lenger.

 

Nei det var jo poenget. Men i Funäsdalen er det E75 og da kan jeg fylle opp 200 liter så jeg har til Våler også :) Er det 98 blyfri på Drevsjø?

Du reiser ikke lagt for du har jo bare litt over 4 timer å kjøre. Vi kjører 7 timer, folk fra Stavanger kjører mye lenger. Distansen til treffet har aldri hindret oss i å reise.

Jeg hadde også tenkt meg på treffet i år, men siden bilen ikke fungerte så var det ikke mye grunn til å reise. Om treffet hadde lagt i Funäsdalen hadde jeg faktisk reist uansett, for turen sin del.

 

Vet ikke hva holdning du snakker om. Dette er konstruktiv tilbakemelding for å prøve å få igang en diskusjon om hvor treffet bør ligge. Jeg som har vært til Drevsjø flere ganger så kan kommentere plassen uten problem. Jeg har ikke sagt noe om banen og selve arrangementet, det antar jeg var helt topp som vanlig :)

Men jeg kommer med tilbakemelding for å finne ut hvordan vi kan få flest mulig har lyst til å møte opp når noe blir arrangert. Om det ikke er mulig å komme med tilbakemelding så tror ikke jeg heller det er lenge igjen før det er slutt.

 

Jeg som er på flesteparten av treffene som blir arrangert ser at det blir dårligere og dårligere oppmøte. Og da er det viktig å finne ut hvorfor så det fortsatt er vits i å arrangere treff. Og det håper jeg er mulig da vi er mange som ser veldig frem til treffene som blir arrangert.

 

PS: Diskusjonen burde flyttes til en tilbakemeldingstråd så vi kan ta diskusjonen der. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En tilbakemeldingstråd burde opprettes ja, men så langt er det vel liten vits, når det er mer diskusjon hvorfor folk IKKE tok turen enn de som var der 🤷‍♂️ 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det blir sagt at det var lite oppmøte så er det viktig å finne ut hvorfor folk ikke møtte opp. Så blir det kanskje bedre oppmøte neste gang.

Er ikke det nettopp det som er målet? At flest mulig skal møte opp og benytte seg av det gode tilbudet som klubben lager til gang på gang.

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes det ikke var lite oppmøte jeg, søndag var vel eneste dagen det var labert, men det var jo fordi mange hadde lang vei hjem, samt at x antall biler hadde blåst motor og girkasser som ikke lot seg fikse fort. Ellers var det vel 30 - 40 betalende biler, jeg hadde nok å gjøre en stund som sjåfør på rescue-bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg forstår at folk har forskjellige interesser, men når jeg drar på treff så drar jeg for å kjøre. Aldri forstått behovet for utesteder/bra butikker/div/div. 

 

Tilbakemeldingstråd blir snart opprettet. Skal ikke se bortifra at våre kommentarer blir flyttet over :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Jeg forstår at folk har forskjellige interesser, men når jeg drar på treff så drar jeg for å kjøre. Aldri forstått behovet for utesteder/bra butikker/div/div. 

 

Tilbakemeldingstråd blir snart opprettet. Skal ikke se bortifra at våre kommentarer blir flyttet over :)

 

Nei du forstår ikke at folk har forskjellige interesser ut i fra det du skriver.

Når jeg drar på treff så gjør jeg det for å kjøre bil, akkurat samme som deg. Men det betyr ikke at jeg ikke har andre interesser når jeg er på tur.

Det sosiale er veldig viktig på tur og fasilitetene i området er med på å kunne ha det kjekt utenom på isen.

 

At dere ikke forstår at andre har behov for noe mer enn en bane er synd, for det er noe som kan lokke med flere på treff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Nei du forstår ikke at folk har forskjellige interesser ut i fra det du skriver.

Når jeg drar på treff så gjør jeg det for å kjøre bil, akkurat samme som deg. Men det betyr ikke at jeg ikke har andre interesser når jeg er på tur.

Det sosiale er veldig viktig på tur og fasilitetene i området er med på å kunne ha det kjekt utenom på isen.

 

At dere ikke forstår at andre har behov for noe mer enn en bane er synd, for det er noe som kan lokke med flere på treff.


Personlig syns jeg det er frekt at du påstår at jeg ikke forstår, når du ikke engang vet om det er en grunn til det.

-Da burde du kanskje vite at jeg er en av de få i Hovedstyret idag som stemmer FOR Funas hvert år!

Jeg sier bare at den typiske fyllefesten folk gjør på kvelden etter treff, primært på Våler og Rudskogen er noe jeg ikke forstår, da alkohol og bil har ingenting med hverandre å gjøre! Men selvom jeg ikke forstår det, så godtar jeg det og syns enda det er trivelig å se at folk stor-koser seg, selvom nøkla er lagt bort ^_^

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 


 

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Jeg forstår at folk har forskjellige interesser, men når jeg drar på treff så drar jeg for å kjøre. Aldri forstått behovet for utesteder/bra butikker/div/div. 

 

 

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 


Personlig syns jeg det er frekt at du påstår at jeg ikke forstår, når du ikke engang vet om det er en grunn til det.

-Da burde du kanskje vite at jeg er en av de få i Hovedstyret idag som stemmer FOR Funas hvert år!

Jeg sier bare at den typiske fyllefesten folk gjør på kvelden etter treff, primært på Våler og Rudskogen er noe jeg ikke forstår, da alkohol og bil har ingenting med hverandre å gjøre! Men selvom jeg ikke forstår det, så godtar jeg det og syns enda det er trivelig å se at folk stor-koser seg, selvom nøkla er lagt bort ^_^

 

 

Det virker ikke det som om du forstår at folk har forskjellige interesser når du aldri har forstått behovet. Jeg sa det ikke for å være frekk.

Bra at du stemmer for Funäsdalen, da er vi iallefall enig om noe :)

 

For alt jeg vet så vil kanskje flertallet av medlemmene at treffet skal være på Drevsjø. Sier bare at det burde sjekkes opp siden jeg har inntrykk av at "alle" jeg snakker med foretrekker Funäsdalen foran Drevsjø. Men jeg foretrekker Drevsjø foran ingen treff. Og hadde tenkt å stille opp på treffet for å ha det gøy og støtte jobben som alle frivillige legger ned. Men uten fungerende bil så var ikke det mye grunn til å reise. 

 

Om folk vil være full eller edru når bilen er parkert er opp til hver enkelt. Alkohol og bil hører ikke sammen. 

Men et hyggelig lag når du er på tur sammen med venner er veldig kjekt, og betyr ikke at du er beruset når du kjører bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FOR å være frekk -9_9- så er vel dette en "bilde/mimre tråd", så enten du er medlem eller noe mer så kan man vel krangle ett annet sted?xD Syntes treffet var perfekt og vil takke alle som legger innsats i å ordne istand hele opplegget! Jeg personlig liker Drevsjø veldig godt da det er utrolig fint der oppe og banen er suveren hvert år. Angående drivstoffet sin del så skjønner jeg 98okt problemet men E85 fikk jeg inntrykk av at folk har med selv. Uansett; Takk for ett hyggelig arrangement! :D 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Var litt skuffende oppmøte noe, men vil bare si til de som ikke tok turen til treffet at de gikk glipp av den beste isbanen jeg i alle fall har kjørt på :-) Var fine brede 

 

Er det lov å spørre hvor mange som kjørte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra med folk på fredagen og lørdagen, søndagen var vi kun 4 biler. Så det ble mye kjøretid :p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Bra med folk på fredagen og lørdagen, søndagen var vi kun 4 biler. Så det ble mye kjøretid :p

 

Hvor mange medlemmer kjørte da?20,30,40?

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Jeg er veldig usikker på hva et diskotek har med isbanekjøring å gjøre 🤔 Og alle de andre fasilitetene du nevner som ikke var der ER jo der, jeg var innom både butikk og bensinstasjon som lå rett ved både bane og der det ble overnattet 🤷‍♂️ Når det kommer til valgfri mat så ser jeg heller ikke problemet, de som ikke ønsket å spise frokost og middag i fellesskap klarte seg fint selv etter å ha handlet på butikken.

Det var forøvrig ganske så sosialt og hyggelig stemning under quizen 😉

Foreslår du blir med neste gang, så kan du heller være misfornøyd med noe du faktisk har deltatt på 😅

 

Beklager off topic,men tar det opp her siden ingen svarer i Treff tråden. O.o

 

Det må da vært lov å stille spørsmål, når man ser sviktende deltakelse på isbanetreffene år etter år? Eller?

For oss som ikke tok turen i år, var det et større usikkermoment for oss å reise dit nettopp pga de usikre værforholdene som har vært på Vurrusjøen.

For meg som har vært betalende medlem siden 2005 og har vært med på isbane siden 2006, så synes jeg det er bedre vi får med flere på treff enn at vi har verdens beste isbane bare en uke i året.

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Hvor mange medlemmer kjørte da?20,30,40?

 

 

Jeg hørte sekreteriatet nevne ca 30+ betalende mot slutten av lørdagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Beklager off topic,men tar det opp her siden ingen svarer i Treff tråden. O.o

 

Det må da vært lov å stille spørsmål, når man ser sviktende deltakelse på isbanetreffene år etter år? Eller?

For oss som ikke tok turen i år, var det et større usikkermoment for oss å reise dit nettopp pga de usikre værforholdene som har vært på Vurrusjøen.

For meg som har vært betalende medlem siden 2005 og har vært med på isbane siden 2006, så synes jeg det er bedre vi får med flere på treff enn at vi har verdens beste isbane bare en uke i året.

 

 

Utifra hva jeg så som sjåfør av trekkbil både i fjor og i år, så var det flere medlemmer på dette treffet enn i fjor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT dette, men får flyttes når tilbakemeldingstråden kommer:

Det sviktende oppmøtet er grunn til bekymring ja. Skjønner ikke at så mange kan ha så mye moro på planen at de hadde noe som var mer moro å gjøre enn dette i helga....

Skjønner at det er mer å finne på i Funäsdalen, men nå var nå treffet i år lagt til Drevsjø så hvorfor ikke møte opp og ha det moro på isen og så heller prøve å få lagt neste års treff til Funäsdalen? E85/75 får man over grensen selv om det blir noen ekstra mil å kjøre. Hytter finnes for de som vil det. Vi bodde på Galten gård og hadde det knall der med egen mat osv. Butikk og gatekjøkken osv finnes så alternativer er det. Som sagt sikkert ikke like bra som Funäsdalen, men 100x bedre enn å sitte hjemme i alle fall :-) Det er mange som jobber hardt for å arrangere disse treffene så da kan vi som medlemmer også være litt "medgjørlige" og møte opp selv om treffet ikke ble der vi ønsket. Funäsdalen kan man dra til en annen helg hvis man vil(skal dit til helga :-) ) så får man oppleve litt forskjellige baner og atmosfærer også. Hva om vi framover la oss litt i selene når det er treff(både sommer og vinter) og ikke bare møtte opp, men også overtalte en kjenning eller to til å bli med. Kanskje en som ikke er medlem også? Ikke noe trekker medlemmer som de som blir hektet på banekjøring. Da kunne vi fått enda større og hyggeligere treff og enda flere medlemmer. Skal ikke så mye til ofte. En som er litt entusiastisk klarer ofte å dra med seg nye medlemmer, dvs er en god selger :-)  Vi har ingen andre å skylde på enn oss selv som medlemmer for oppmøtet på treff. Skal vi prøve å legge oss ekstra i selen nå på Vålertreffet? Møte opp og hale med oss en tvilende "sofagris" eller tre? :-) Litt kø på påslippet tåler vi :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Litt OT dette, men får flyttes når tilbakemeldingstråden kommer:

Det sviktende oppmøtet er grunn til bekymring ja. Skjønner ikke at så mange kan ha så mye moro på planen at de hadde noe som var mer moro å gjøre enn dette i helga....

Skjønner at det er mer å finne på i Funäsdalen, men nå var nå treffet i år lagt til Drevsjø så hvorfor ikke møte opp og ha det moro på isen og så heller prøve å få lagt neste års treff til Funäsdalen? E85/75 får man over grensen selv om det blir noen ekstra mil å kjøre. Hytter finnes for de som vil det. Vi bodde på Galten gård og hadde det knall der med egen mat osv. Butikk og gatekjøkken osv finnes så alternativer er det. Som sagt sikkert ikke like bra som Funäsdalen, men 100x bedre enn å sitte hjemme i alle fall :-) Det er mange som jobber hardt for å arrangere disse treffene så da kan vi som medlemmer også være litt "medgjørlige" og møte opp selv om treffet ikke ble der vi ønsket. Funäsdalen kan man dra til en annen helg hvis man vil(skal dit til helga :-) ) så får man oppleve litt forskjellige baner og atmosfærer også. Hva om vi framover la oss litt i selene når det er treff(både sommer og vinter) og ikke bare møtte opp, men også overtalte en kjenning eller to til å bli med. Kanskje en som ikke er medlem også? Ikke noe trekker medlemmer som de som blir hektet på banekjøring. Da kunne vi fått enda større og hyggeligere treff og enda flere medlemmer. Skal ikke så mye til ofte. En som er litt entusiastisk klarer ofte å dra med seg nye medlemmer, dvs er en god selger :-)  Vi har ingen andre å skylde på enn oss selv som medlemmer for oppmøtet på treff. Skal vi prøve å legge oss ekstra i selen nå på Vålertreffet? Møte opp og hale med oss en tvilende "sofagris" eller tre? :-) Litt kø på påslippet tåler vi :-)

 

Hvor er det blitt av rapporter knappen? Kan ikke en moderator lage en tilbakemeldingstråd og flytte over all OT?

 

Ja det er jo det som er hele poenget med tilbakemelding jeg prøver å komme med. At flest mulig skal gidde å møte opp å ha det kjekt. 

Jeg tror at det er ganske kjedelig for alle ildsjelene som står på gang etter gang for å arrangere treff når færre og færre folk gidder å møte opp.

Derfor føler jeg at det er viktig å komme med tilbakemelding uten at det skal bli tatt som kritikk. 

 

Jeg har som sagt ikke klaget noe på gjennomføringen av treffet men plassen det er. Gjennomføringen var nok som vanlig veldig bra!

I fjor ble det ikke mulig å arrangere treff pga av været. Da fikk klubben til å arrangere treff allikevel på Losna som en nødløsning.

I år ble banen først åpnet 3 uker før treffet pga av dårlige forhold og helgen etter treffet ble banen stengt og er det fortsatt.

Dette gjør at mange er usikker på om det i det hele tatt blir treff, og når du har så lang reisevei som mange har så er ikke det en spontan tur. Vi må ha mulighet til å planlegge i god tid. Og det er lettere om været er mer stabilt i området banen ligger.

 

Jeg hadde som sagt tenkt meg på treff som vanlig, men fikk clutch havari i Funäsdalen når jeg var der i januar. Fikk ikke fikset dette så derfor kom ikke jeg i år. Jeg har møtt opp på 12 av 14 vintertreff siden jeg ble med første gang i 2006 uten bil. Så det viser at det er lett å bli hektet ;) 

Våler er allerede planlagt som vanlig så får prøve å lokke med litt ekstra folk dit :)

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.