Tenker Telemark lokallag seg til vårtreffet på Våler?

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Vi er en gruppe fra Vestfold lokallag + bekjente som tenker å ha samkjøring til Våler og fellesbase på campinga. Er det noe dere kunne vært interessert i å være med på? 

 

Litt mer info her:

Samt et facebook event:

https://www.facebook.com/events/835687573478678/

 

Vært gøy om dere ville vært med og! :) Jo fler jo bedre :D 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du finner VACN - Telemark Lokallag på Facebook, og skriver det samme der, er jeg helt sikker på at du får mer respons Victor :)

Be om å bli medlem, så legger jeg deg til, så kan du poste :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott takK! Skal prøve å få gjort det i løpet av morgen dagen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Om du finner VACN - Telemark Lokallag på Facebook, og skriver det samme der, er jeg helt sikker på at du får mer respons Victor :)

Be om å bli medlem, så legger jeg deg til, så kan du poste :)

 

Jeg ser det er veldig lite trafikk her, men håper alle i Telemark lokallag vet at forumet er den offisielle kanalen, og for andre er det veldig vanskelig å få kontakt om man må finne og bli medlem i en [sett inn dagens foretrukne sosiale medium]-gruppe for å finne dere! :)

I Vestfold har vi også en lokal fb-gruppe, men alle treff og offisielle meldinger postes også på lokallagssiden.

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Jeg ser det er veldig lite trafikk her, men håper alle i Telemark lokallag vet at forumet er den offisielle kanalen, og for andre er det veldig vanskelig å få kontakt om man må finne og bli medlem i en [sett inn dagens foretrukne sosiale medium]-gruppe for å finne dere! :)

I Vestfold har vi også en lokal fb-gruppe, men alle treff og offisielle meldinger postes også på lokallagssiden.

 

Veldig klar over dette. Men FB siden har mange medlemmer som ikke er medlem av VACN også. Har vært  litt "fri-flyt" der... Men generellt sett er det laber aktivitet begge steder, særs her på forumet.


Even

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.