Anbefalte innlegg

Noen som har felger til salg til en quattro coupe 2,3 89mod

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er titt og ofte felger med 4x108 til salgs, spesielt ettersom Ford også har brukt den boltsirkelen.

Sjekket FINN?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, men da åsså stort sett med samme innpress ?, takker for tilbakemelding😄👍🏻

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du kommer med litt mer info om hva du er ute etter er det enklere å komme med forslag...15, 16 eller 17’’? Billige bruks felger eller dyrere?

 

Som nevnt over, ligger en del på Finn fra 1000kr og oppover...

Disse f.eks:

https://www.finn.no/143202920

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Jeg skal ha felger md dekk som ligger på 8-14tusen, jeg har tenkt på 215-45-17, dersom andre anbefaler en annen bredde og dimensjon er det helt ok, innpress bør vel være som originalt...nå er det jo heller ikke enkelt å få kjøpt komplette dempere med fjærer bak til 89mod quattro ( så godt som  umulig ) coilovers får man tak i til hele bilen, disse senker min 30mm front og min 20bak, dersom jeg ikke får tak i orginale dempere så må man muligens tenke på andre felger og dekk enn mitt ønske...men ønsker å holde denne mest mulig orginal med tanke på dempere og fjærer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok i så fall er det jo mye å velge i, 215/45 -17 er en fin kombinasjon! Vintage Wheels og Styling tech har jo noen klassiske felger som passer

fint!

Hvis du ikke ønsker å senke ser jeg at Autodoc har Bilstein dempere på lager!

 

62741E16-7480-479C-B4F0-EB37D1FA7A8F.png

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

35 innpress burde være ok ?

 
 
lagt til 3 minutter senere
 

Dempere så jeg, men fjærer kan jeg ikke finne bak......autodoc hadde fjærer til front

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

35 innpress burde være ok ?

 
 
lagt til 3 minutter senere
 

Dempere så jeg, men fjærer kan jeg ikke finne bak......autodoc hadde fjærer til front

Er det ikke 37 originalt da? Så 35 er helt ok!

 

Fjærer må da være mulig å oppdrive, «alle» senker jo så noen har vel original fjærer liggende vil jeg tro!

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Er det ikke 37 originalt da? Så 35 er helt ok!

 

Fjærer må da være mulig å oppdrive, «alle» senker jo så noen har vel original fjærer liggende vil jeg tro!

 

37 skal være originalt ja😄, har lagt ut spørsmål på div sider ang fjærer uten å fått noe svar, nå er det riktig nok på Fjæsboka....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Har du søkt med delenr på fjærene?

893511115K kommer opp som delenr, i følge Autodoc passer de ikke, men det tror jeg ganske sikkert de gjør! Har du stabstag bak er det 895511115, da ser det ut som du må på Audi Tradition eller eBay! 

https://audi.7zap.com/en/rdw/audi+coupe+quattro/acoq/1989-141/5/505-505030/

 

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Har du søkt med delenr på fjærene?

893511115K kommer opp som delenr, i følge Autodoc passer de ikke, men det tror jeg ganske sikkert de gjør! Har du stabstag bak er det 895511115, da ser det ut som du må på Audi Tradition eller eBay! 

https://audi.7zap.com/en/rdw/audi+coupe+quattro/acoq/1989-141/5/505-505030/

Har ikke stabstag nei😄

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor finner jeg orginale delenr til min bil😄

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker Fredrik👌

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.