Etterlyser en person: Stian?

Anbefalte innlegg

Hei! 

 

Er det noen her på forumet som vet hvem dette er? 

Skulle gjerne kommet i kontakt med han, så om noen kunne skaffet meg et tlf nr eller kanskje et fullt navn og adresse? 

 

Mvh Magnar Tharaldsen. 

Screenshot_20190715-211314_Facebook.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde 3 felles venner med han på Fb, men ikke noen av dem kjente til han..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok! Takk for at du sjekket :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva mer en Stian? Litt vanskelig å søke han opp uten. 🙂

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke noe mere desverre, det er kun via Facebook profilen hans jeg har vært i kontakt med han, men får ikke sendt meldinger til han lenger. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nettop, derfor jeg håpet noen visste hvem han var, og kunne gi meg noe mere info så jeg får kontakt med han. Han skylder med en grønn Bosch laser, eller 4000kr tilbake. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan betalte du han? Bankoverføring?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bankoverføring ja. 

 

Han hadde visst ikke Vipps :p tenker det var for å slippe å oppgi tlf nr. 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med tanke på hvilke felles venner jeg har med han så tror jeg ikke han har noe laser eller penger til deg. Jeg vet ikke hvem han er desverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk banken til å gi meg navnet på kontoeier en gang jeg var ute for det samme som deg. Først ville de ikke utlevere personen på telefon, men ble jammen oppringt etter et par minutter og fikk fullt navn og adresse :) 

Summen jeg ble svindlet for var så lav at politiet ikke prioriterte det, men jeg sørget for at vedkommende ikke fikk "solgt" noe mer, verken på Finn eller på det aktuelle forumet igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.