Anbefalte innlegg

Selger mine Japan Racing jr23 felger 

ta kontakt ved spørsmål :) 
https://www.finn.no/159040142

 

har også et accuair luftunderstell som kommer for salg! Til A4/A5 b8/b8,5 ta kontakt om det kan vere til interesse :D 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva tenker du å ta for luftunderstellet? og er det komplett med alt man trenger?

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hva tenker du å ta for luftunderstellet? og er det komplett med alt man trenger?

 

Ja er komplett og fungerte slik som det skulle før eg tok det av nå for 1 uke sida. Slangene begynner riktignok å bli litt stive, men kan jo få de med. Kjøpte ny styreenhet nå i sommer. Tenkte VACN pris på Ca 15 tusen :)  Gi meg en PM ved interesse. så skal eg sjå om eg får ordna Litt bilder osv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Ja er komplett og fungerte slik som det skulle før eg tok det av nå for 1 uke sida. Slangene begynner riktignok å bli litt stive, men kan jo få de med. Kjøpte ny styreenhet nå i sommer. Tenkte VACN pris på Ca 15 tusen :)  Gi meg en PM ved interesse. så skal eg sjå om eg får ordna Litt bilder osv

Finnes det noen Tüv på sånt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Finnes det noen Tüv på sånt?

Desverre ikkje på de belgene her, da måtte du i tilfelle kjøpt nye luftbelger fra Bilstein eller airlift(?) litt usikker på hvordan det er med godkjenning av luft, veit det går men.. :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.