Julebord 2019 - 16.november

Anbefalte innlegg

Nå er det påtide med julebord igjen! 

 

Den 16.november kl 18 braker det løs! Vi rydder verkstedet og rigger opp til fest!

 

Som de forrige gangene leverer Lunch & Middagssentralen både pinnekjøtt og ribbe til oss. Vi får også levert dessert fra de :D

 

Denne gangen har ikke @Leif Inge Lie anledning til å brygge øl for oss, så i år er det medbrakt som gjelder. Vi håper det passer for flest mulig, og vi tar sikte på å få en uforglemmelig kveld sammen! Dersom noen har video/bildemateriale fra Klubbåret-2019, ta kontakt med meg så kan det hende det havner i årets Lokallags-video! 

 

Vi ønsker påmelding snarest mulig, men setter frist til 1.november

Pris pr "hode": 500kr

Betaling til meg på Vipps: 949 86 229

De som ønsker å ta med seg følge må gjerne det :) 

 

Så, kommer du? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et av årets mange høydepunkt ! Stiller opp på det :) Har enda sist julebord sterkt i minne med et fortryllende felles fløyelsmykt blokkfløytespill under middagen :klapp:Hvordan kan dette toppes ?? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Har enda sist julebord sterkt i minne med et fortryllende felles fløyelsmykt blokkfløytespill under middagen :klapp:Hvordan kan dette toppes ?? 

 

Haha! Nei, si det, mulig vi må ha noen andre "flotte" instrumenter denne gangen for å overgå de fantastisk hypnotiserende melodiene vi klarte å få til sist? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Haha! Nei, si det, mulig vi må ha noen andre "flotte" instrumenter denne gangen for å overgå de fantastisk hypnotiserende vi klarte å få til sist? 

OPPFORDRING ; Hadde alle tatt med seg hvert sitt valgfritt instrument , enten det var sekkepipe , trekkspill , slidegitar , xylofon , kontrabass , felolin , trommestikker , triangel , mikrofon inkl PA anlegg , kirkeorgel , munnharpe , gitar , slagverk eller hva det måtte være , så kunne det blitt en flott miks til en fin Hjulelåt ! Her er det bare fantasien som setter grenser , så Bring it on !!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ kommer, stille som bartender på velkomstdrinken! Så folk treng ikke ta med sæ bakoversveisen, før det får de etter velkomstdrinken e inntatt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

OPPFORDRING ; Hadde alle tatt med seg hvert sitt valgfritt instrument , enten det var sekkepipe , trekkspill , slidegitar , xylofon , kontrabass , felolin , trommestikker , triangel , mikrofon inkl PA anlegg , kirkeorgel , munnharpe , gitar , slagverk eller hva det måtte være , så kunne det blitt en flott miks til en fin Hjulelåt ! Her er det bare fantasien som setter grenser , så Bring it on !!!

 

Spiller Didgeriodoo vis det kan hjelpe, men tror ikke jeg kan noen Hjulelåter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror Didgereidoo er ett ypperlig instrument å ta med seg! :P Vet om en til som har det! 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øver i lokalet rett som det er :D

2111B3E8-257C-44AA-80E2-CC953A8D7AD7.jpeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wow.. trodde jeg var langt på bærtur med slikt instrument i repertoaret.. men, dere stadig overrasker! hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

8 stk påmeldt til nå! Men fortvil ikke, påmeldingsfrist er 1 november :D 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke mange dagene igjen nå før det braker løs! :) Husk påmeldingsfrist 1.november ;) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk å ta med valgfritt instrument ( se lenger opp i tråden ) :venner:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min vakre stemme er mitt instrument 👉😳👈

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.