Utstillingstreff Årabrot go-kart bane 16.8

Anbefalte innlegg

Vi arrangerer utstillingstreff på Årabrot go-kart bane sammen med Haugaland Gatebilklubb på søndag 16.8 :D 

 

Dette er første gang vi går sammen med andre klubber her lokalt, og vi håper å kunne få samlet ett godt knippe med biler fra vår klubb! 

Ihht. FHI sine regler nå om dagene, er vi begrenset til 200 deltakere. Det er 150 plasser til biler/personer som skal stille ut bil, og 50 plasser til publikum. Dette må "kjøpes" i Haugaland Gatebilklubb sin Vipps-butikk ;)

 

Les mer om arrangementet her: https://www.facebook.com/events/1118655175144567/

Del gjerne til flere i klubben ;)

 

Håper vi får masse besøkende fra VACN, så vi får representert klubben vår på en god måte :D 

 

Hvis du har noe spørsmål, ta kontakt med meg, så skal jeg svare så godt jeg kan :)  

 

VED RESERVERING GJØR FØLGENDE:
1. Gå inn på Vipps Appen
2. Trykk "SEND"
3. Skriv "Haugaland Gatebilklubb" i søkefeltet.
4.Vipps 100kr MED FULLT NAVN + BIL til "Hovedtreff" VIPPSKODE #104831
5. Eventuelt 50kr MED FULLT NAVN + TILSKUER om du ønsker å komme og se på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult. Hvis været er bra så stiller jeg med buggyen! :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice! ;) Bare ta en titt på værmeldingen i neste uke, og gjør opp en mening litt før treffet ;) Husk vi har kun "plass" til 150 biler!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner å nærme seg såpass at man kan ane litt hvilket vær vi får på søndag :D Ser lovende ut dette 🙌

 

Vi har masse ledige plasser igjen, så her er det bare å få meldt seg på 😎

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller med løpsbilen i stand :) Lupo Gti med helbur .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.