Anbefalte innlegg

Hei. 

Er ny i klubben og ny på forumet. Jeg driver og ordner litt med en 95 mod Polo. Lav km, fint orginalinteriør og nesten ikke rust. MEN framskjermene er kass. Har fått tak i en bra høyreskjerm, men trenger en bra venstreskjerm også. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en ny/bra brukt skjerm i bra kvalitet og med bra passform?  Har vært ute av gamet endel år, så alle gamle kontakter er borte. Har lett litt på nettet, men finner ingen som leverer karrosserideler til eldre biler. Godt mulig jeg søker på feil sted/feil søkeordO.o Men regner med at det er noen på forumet som har vært i samme situasjon, men faktisk funnet noe:) Alle tips mottas med takk! 

Frode

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Er jo absolutt ikke noe ukjent med rust i hjulbue og foran kanal på disse her... :rolleye:

Men jeg tror jeg hadde handlet på www.veng.no, de selger Klokkerholm for begge sider.

 

Hadde enormt med bruksglede på min gamle iallefall, og nesten litt overraskende at ikke fler er fremme i entusiastspekteret. Men, små biler og typisk brukt opp/rustet for mye.

(Jeg fant igjen en Jom grill, altså emblemfri, som jeg tenker å legge for salg, dersom av interesse.)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Veng ja...de hadde jeg glemtxDTakker for rask tilbakemelding! Da prøver jeg Veng! Var litt rust i fronten av kanalen også ja^_^ 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.