Anbefalte innlegg

Hei! Har kjøpt meg en Audi s2 avant nå: rock : 

Tenkte å skaffe noen feite felger ila neste år. Men hvilken felger anbefales på slik bil, gjerne bilder : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For det første, gratulerer med kul/sjelden bil!

Når det gjelder dette med hjul, er det jo vnaskelig å argumentere i smak...
Men kanskje kan du si litt om hva du tenker for bilen? Sånn at det hjelper for andre som kan gi tips. Er bilen f.eks. senket nevneverdig? Er det noe spesielt uttrykk du ønsker at bilen skal ha, dvs store hjul og tett på hjulbuekanten med dekkene innenfor, osv...

Selv hadde jeg vel valgt meg noe litt tidsriktig i 18" med litt bredde og ikke noe ekstrem senk eller dekkstrekk, typ RH ZW o.l. Audi S er for meg en landeveisjager.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Smaken er som baken, men mine 2 cent er at en bør holde seg til tidskorrekte felger, ala det Ola nevner. RH, OZ, BBS, listen er laang. Har selv hatt Eta Beta Turbo på min tidligere S2. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for mange innspill her, liker veldig godt kant felger. Syntes det passer bra på disse bilene. Syntes Porsche felger, like de Eta Beta Turbo du nevnte er veldig kul på disse. Vet du hvor man kan kjøpe disse? Får man kjøpt nye her i Norge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 Nei, du må utenlands. Jeg kjøpte mine bakfelger fra DESIGN911 i UK, og framfelgene fra Eta Beta i Tyskland. Førstnevnte har sluttet å selge de. Det er litt på eBay, men greit å få tak i. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.