Ønsker du å bidra i Haugesund lokallagsstyre?

Anbefalte innlegg

Annerledes-året 2020 begynner å nærme seg slutten, og vi går snart inn i ett nytt, og forhåpentligvis bedre år! :)  

 

Lokallagsstyret i Haugesund har i år hatt begrenset møtevirksomhet, og vi har til den grad det har vært mulig avholdt lokallagstreff. Vi har også vært med-arrangør på utstillingstreff sammen med Haugaland Gatebilklubb på Årabrot go-kart bane. Jeg ønsker å rette en takk alle som møter opp og bidrar til at vi klarer å holde aktivitetsnivået oppe på ett godt nivå! :D Dere er gode! ;) 

 

Jeg velger å troppe av som lokallagsleder i Haugesund, og stiller til valg som styremedlem i hovedstyret i 2021. Det å ikke stille til valg på nytt som lokallagsleder i Haugesund gjør jeg ene og alene fordi at jeg ikke ønsker å kombinere disse to oppgavene. Jeg håper, og tror, at det finnes krefter i lokallaget som fint klarer å ta over etter meg ! :D Det å være lokallagsleder er ikke en voldsomt krevende oppgave, og er veldig gøy og lærerikt. Sittende lokallagsstyre er en veldig fin gjeng som jobber svært godt sammen og får ting til! :D  

 

Hvis noen har noen spørsmål rundt dette, og lurer litt på hva dette innebærer, ikke nøl med å spørre meg eller andre i lokallagsstyret! ;) 

 

Så, har du det som skal til for å fortsette å skape aktivitet i Haugesund lokallag? Meld interesse her, så kjører vi valg når året nærmer seg slutten ;) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykke til i hovedstyret! Håper dere finner arvtaker til lokallaget :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.