Lokallagsstyret 2021 - Endringer

Støttes forslaget?  

12 stemmer

  1. 1. Støttes forslaget?


Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 30. des. 2020, 15:00

Anbefalte innlegg

Hei folkens! :) 

 

Vi begynner å nærme oss slutten på 2020 (heldigvis? :P )  og ett nytt år nærmer seg.

 

Som dere kanskje har fått med dere så fratrer jeg som lokallagsleder nå snart. I forbindelse med dette så har jeg lagt ut en tråd for en stund siden der vi søker etter noen som kan overta etter meg. Dette har ikke ført til at noen kandidater har meldt seg, så vi i lokallagsstyret har diskutert og kommet frem til en løsning som vi tenker at lokallaget kan leve godt med:

 

1: I og med at ingen kandidater har meldt seg, så har styret kommet frem til at det er en fordel om at ny leder har erfaring fra arbeidet vi har jobbet med i de siste årene. Morten Hettervik anser vi i lokallagsstyret som en god kandidat, og han har takket ja til å overta etter meg. 

 

2: Dersom valget går som jeg håper, ender jeg opp i hovedstyret som styremedlem i 2021. Dette vil medføre at jeg nok vil få litt redusert kapasitet til å jobbe med "lokale saker", men jeg ønsker å fortsette å bidra her så mye som jeg kan. Jeg melder meg som styremedlem videre for Haugesund lokallag. 

 

Vi i lokallagsstyret er samlet om dette forslaget  :D  

 

Fint om vi kan få noen tilbakemeldinger på om forslaget vi i lokallagsstyret kommer med støttes eller ei :) Er det noen innvendinger, så ikke nøl med å komme med de ! :D  

 

-Magnus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

2: Dersom valget går som jeg håper, ender jeg opp i hovedstyret som styremedlem i 2021.

 

Hei, vet du når resultatet kommer?

 

Blir godt med en Rogalending inn i styret.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Resultatet kommer/blir publisert om få dager. Men alle som stillte ble valgt inn. Det gjelder også Magnus. Han blir da rogalending nr 2 i hovedstyret (jeg født i Stavanger).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da tenker jeg at vi kan si at da det ikke er kommet noen innvendinger på forslaget vårt at vi implementerer det rett over nyåret :) Go-go 2021 ! :D 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.